Miten saada selville naisen kiinnostus kysymättä?

Vierailija

Mitkä on ihastumisen merkit naisessa?
Itse olen nainen myös, mutta haluaisin saada selville onko ystäväni ihastunut vai onko tämä vaan ystävien vitsailua.

Kommentit (8)

Vierailija

Kyllähän se yleensä eleistä näkyy. Ei välttämättä tosin ulkopuolisille, mutta jos nyt jonkun kanssa sitä peliä on, niin yleensä ihastunut kokeilee yhä rohkeammin kepillä jäätä eleiden ja pyyntöjen suhteen, niin että koko ajan vahvistuu näkemys siitä vastaako toinen tunteisiin vai ei. 

Tyyliin että ensin voi vaan mennä small talkia juttelemaan arkitilanteessa. Siinä voi jo tarkkailla toisen ilmeistä, miten reagoi. Tästä ei vielä itsessään voi päätellä mitään vaikka se ihastuksen kohde olisikin iloinen ja hymyileväinen, koska sehän voi olla muuten vaan yleisesti sosiaalinen ihminen ja kaikille sellainen. Mutta sitten voi jutella useammin, pyytää sitä jonnekin vaikka kahville tai syömään, seurailla katsekontaktia jne. Kyllä sen yleensä selville saa onko toinen ihastunut vai ei, ilman kysymistäkin.

itsekin ihastunut

Silmiin katsominen.

Hiusten hively.

Ylenmääräinen hymyily.

Hakeutuu kosketusetäisyydelle.

Nauraa aina jutuillesi.

Kysyy mielellään neuvoasi.

Keskeyttää melkein aina tekemisensä kun tulet paikalle.

Huomioi sinut lähes aina.

On aina tietoinen missä olet.

Poistuu nihkeästi tilasta missä olet :)

Vierailija

Nro 2:

Tuollainen minä olen lähimpien ystävien (miesten ja naisten) kanssa muutenkin! Kertoo kyllä rakkaudesta, mutta ei ihastumisesta. Olisi kyllä aika hirveää, jos joku ystävistäni yhtäkkiä ehdottaisikin jotain seksuaalista lähentymistä sen vuoksi.

Vierailija

Nro 3, olet aina tietoinen siitä, missä ystäväsi kulloinkin ovat? Et poistu tilasta, jossa he ovat? Vaikea uskoa. Ihastuksen kohteen olemassaolon ja paikan  panee aivan eri tasolla  merkille kuin ystävän.

Vierailija

Tämä on niin hankalaa.

Hän on sellainen vähän erakkoluonne, siis ei ole kauhea yhteydenpitäjä eikä myöskään pyydä juuri ketään minnekään. Olemme yhteydessä lähes joka päivä, minä tietenkin odottaisin enemmänkin ja näkisin enemmän, varsinkin tässä tilanteessa, joten epävarmuuteni johtuu siitä.

Ilmaisee kyllä että on ikävä ja välillä muutakin. Vaikka itse on vähän sellainen jäyhä niin selvästi pitää siitä että menen lähelle, ei lähde pois vaan tulee lähelle itsekin. Ollaan niin kuin yö ja päivä, joten tulkinta on niin vaikeaa. Ja kun ollaan kuitenkin hyvät ystävät, niin sekin tekee tulkinnan vaikeaksi.

On kyllä sanonut, että haluaa seurustella naisen kanssa, ikinä ennen ei ole.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nro 3, olet aina tietoinen siitä, missä ystäväsi kulloinkin ovat? Et poistu tilasta, jossa he ovat? Vaikea uskoa. Ihastuksen kohteen olemassaolon ja paikan  panee aivan eri tasolla  merkille kuin ystävän.

Kyllä olen aika hyvin tietoinen missä lähimmät kuusi ystävääni ovat.

Ja nihkeästi poistun heidän seurastaan, kun tapaamme.

Hymyilen, koskettelen heitä ja hiuksiani näplään muutenkin ihan jatkuvasti.

Uusimmat

Suosituimmat