Miehen ex-vaimo vakavasti sairas pyysi miestäni vierailemaan

Vierailija

Kuulemma selviytymisriski tuolla sairaudella on todella huono ihan muutaman vuoden päästäkin. Nyt tämä akka on ottanut yhteyttä aviomieheeni, koska hänellä ei ole muita läheisiä ihmisiä. He olivat naimissa pari vuotta ja nainen teki erosta varsinaisen helvetin. Lapsia ei ollut, mutta nainen vei mm. mun miehen koiran ja asunnon. Tämän jälkeen ajan kanssa heidän suhde parani ja saivat keskusteltua ja selviteltyä asioita (minun neuvostani mies aloitti tämän prosessin koska näin miten tämä asia vaivasi häntä). Olivat ihan vain "hyvissä väleissä", vaikka eivät pitäneetkään yhteyttä enää useampaan vuoteen. Nyt tuo nainen on selkäänpuukottanut minua ja epäkunnioittanut avioliittoamme. Näen niin selvästi ton naisen tarkotus perät. Mitä luulette että mies tuntee, kun näkee exänsä kuolemansairaana sairaalan vuoteella? No tottakai ne vanhat tunteet ja hoivavietti tulee pintaan. Ei olisi koskaan pitänyt yllyttää miestä hoitamaan vanhoja ongelmia tän naisen kanssa, mun hyvyys koituu taas mun kohtaloksi.. Mies on ehdottomasti sitä mieltä että hän on menossa sairaalaan käymään ja aikoo pitää enemmänkin yhteyttä, vaikka minä sen kielsin.. Sori avautumisesta..

Kommentit (8)

Vierailija

Ex on ollut miehen elämässä tärkeä ihminen vaikka ei enää olisikaan. Kyllä kaikkien minun elämääni jollain tavalla kuuluneiden ihmisten kuolema koskettaisi, etenkin expuolison. Enkä ymmäertäisi yhtään jos nykyinen puolisoni kieltäisi yhteydenpidon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat