Nahkakäsineet

Vierailija

Olen parikymppinen mies ja olen viime aikoina etsinyt hyvin istuvia, tiukahkoja nahkakäsineitä. Ongelmani on se, että minulla on mieheksi pienet kädet ja miesten käsineissä pienimmätkin koot ovat hieman liian isoja, varsinkin sormille jää turhan paljon tyhjää tilaa. Pari päivää sitten kokeilin uteliaisuuttani naisten nahkakäsineitä ja totesin niiden istuvan lähes täydellisesti.

Mitä mieltä olette, voiko mies käyttää naisten käsineitä vai tyydynkö vain hankkimaan huonommin istuvat miesten käsineet?

Kommentit (10)

Vierailija

Oh come on, jos itse tykkäät käsineistä ja ne sopii hyvin, niin tottakai ostat. Minulle ainakin on ollut itsestäänselvyys jo kauan, että ostan sellaisia vaatteita, joista itse tykkään. Eihän sillä ole helvetinkään väliä mitä muut olisivat mieltä sinun käsineistäsi, sinulla ne kuitenkin on kädessä.

Vierailija

Käy jossain erikoisliikkeessä, missä myydään nahkatuotteita. Sieltä voisi löytyä pienet miestenkin hanskat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oh come on, jos itse tykkäät käsineistä ja ne sopii hyvin, niin tottakai ostat. Minulle ainakin on ollut itsestäänselvyys jo kauan, että ostan sellaisia vaatteita, joista itse tykkään. Eihän sillä ole helvetinkään väliä mitä muut olisivat mieltä sinun käsineistäsi, sinulla ne kuitenkin on kädessä.

Kiitos rohkaisusta. Olet aivan oikeassa. Käyn huomenna kaupoilla. Eivätkä ne mielestäni mitenkään selkeästi edes näyttäneet naisten käsineiltä.

Vierailija

Täällä yksi pienikätinen mies, joka käyttää naisten nahkasormikkaita. Sopivat paremmin ja ovat mielestäni paljon paremman näköiset kuin isot ja kömpelöt miesten hanskat.

Uusimmat

Suosituimmat