Mitkä/minkä mainokset selaat/luet ensimmäisenä mainospinkasta? Mitä mainoksia et lue ollenkaan?

Vierailija

Mitkä mainokset puolisosi lukee?

Mä katson onko Lidlissä, Tokmannissa ja meidän lähi-K-kaupassa mitään hyviä tarjouksia.

Gigantin, Askon sun muut elektoniikka-ja huonekaluliikemainokset jää mulla yleensä lukematta. Mies taas hyökkää heti ekana Gigantin mainoksen kimppuun. :-D

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lidl, Gigantti, verkkokauppa ja jysk tulee aika usein selattua, lidl aina. Lidlistä tulee joskus jotain oikeesti kyllä vaan ostettua.

K-kaupan mainokset jätän aina väliin, riistohintainen verrattuna lidl tai s-liike, tarjouksienkin kanssa.

Vierailija

Meillekään ei tule mainoksia, mutta Hesarin välissä on niitä joskus. Saatan lukea jonkun elektroniikkaliikkeen mainoksen, jos pitää hankkia jotain, mutta mitenkään automaattisesti en niitä selaile.

Vierailija

Mä luen ensimmäisenä just gigantin ja expertin mainokset ja sitten anttilat, sokokset sun muut ja viimeisenä ruokakauppojen mainokset. Yleensä luen kaikki mainokset

Vierailija

Joo, aika samat, paitsi että mies ei lue mitään muuta kuin paikallisen kaupunkilehden, ei käy koskaan kaupassa jos ei ole ihan pakko. Minä periaatteessa selaan läpi kaikki mainokset, on hyvä olla perillä hinnoista suurinpiirtein, sitten kun tule tarve ostaa jotain isompaa niin tietää minkälaisia hintoja etsii. Lidlistä katson ne tavarat että onko jotain tarpeellista halvalla, ruokaa en sieltä koskaan osta, mutta selaan nekin sivut läpi. 

Vierailija

Eikö teitä jotka ette seuraa mainoksia, häiritse se että kun ette tiedä että missä kaupassa on joku tarjouksessa, että maksatte jopa puolet enemmän kun ostatte normaalilla hinnalla?

Vierailija

Selaan ruokakauppojen, Tokmannin, kauppakeskusten jne mainokset.

.

En lue kiinteistömainoksia, elektroniikkamainoksia tai sisustuskauppojen tarjouksia. Ei ole suunnitelmissa tuollaisia hankintoja nyt, selaan sitten jos on. Nyt olisi yksinkertaisesti täysin turhaa lukea noita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En lue ikinä mitään mainoksia, koskaan.
Kaikki se paska menee suoraan roskikseen.
Netissä adblock tuhoaa mainokset silmistäni.

Miksi et laita oveen/postilaatikkoon "Ei mainoksia"-kylttiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä jotka ette seuraa mainoksia, häiritse se että kun ette tiedä että missä kaupassa on joku tarjouksessa, että maksatte jopa puolet enemmän kun ostatte normaalilla hinnalla?

Ei häiritse. Käyn joka tapauksessa aina noissa parissa lähimmässä kaupassa, enkä jaksa alkaa valita kauppaa joka kerta erikseen sen perusteella, mitä tarjouksia siellä on. Toki jos aion ostaa jotain kalliimpaa, esim. uuden kodinkoneen, vertailen hintoja ja tarjouksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nää, ei se noin mene, ystäväiseni.
Ensinnäkin sopeutan aika paljon päivittäistavara-ostoksiani siihen, mitä kulloisessakin kaupassa on tarjouksessa. Eli päätän illan ja seuraavan päivän ruuan vasta kaupassa ja hyödynnän siten ne tarjoukset.
Samoin ostan perustarvikkeita, jos ne ovat tarjouksessa. Vaikka kotona sattuisikin olemaan shampoota, ostan pullon pari, jos hyvää merkkiä on tarjouksessa. Säilyy kyllä.
En pidä millään tasolla järkevänä sitä, että laukkaisin ostamassa yhden tuotteen tuolta ja toisen täältä. Lasken ajalleni arvon, samoin auto kuluttaa bensaa, joten edestakaisin hyppäämisessä ei ole kauheasti säästöä.
KUN taas hankin jotain kalliimpaa, esim. elekroniikkaa, sisustustavaroita tms., silloin etsin tarjoukset netistä. Saan paljon paremmin selville hintatason ja pystyn hyödyntämään halvimman hinnan paljon tehokkaammin kuin jos olisin riippuvainen siitä, mikä liile on sattunut tekemään paperi-mainoksen ja jakamaan sen minun postilaatikkooni.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat