Kateelliset sohvaperunat ja niitten allemmuus kompleksi

Vierailija

Ei voi kun ihmetellä kun näitä ihmisiä jotka ei oo elämässään salilla käyny ja useinmiten ei muutenkaan oo elin tavoissa kehumista tulee mulle sanomaan et "mun mielestä naiselle ei sovi lihakset" no jaaha sitte... Tiäkkös sä mitä? Ei mua vois vähempää kiinnostaa sun tai kenenkään muun mielipiteet.. Teen säännöllist salitreenii tasan tarkkaan itteni takii koska haluun olla kunnossa toisin ku toiset joita ei kiinnosta pitää terveydestään huolta. Lisäksi on ihan älytöntä sanoa et naiselle ei sovi lihakset.. Tottakai terve kroppa sopii kaikille. sohvaperuna elämän tapa ei sen sijaan sovi kenellekään oikeesti. Sama se on täällä palstalla että nää sohvaperunat luulee olevansa jotenki parempia ihmisiä ku huutelee toisille että pinnallista ja sitä ja tätä... Sama juttu myös fitness blogeissa, kateellista huutelua.

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama se on täällä palstalla että nää sohvaperunat luulee olevansa jotenki parempia ihmisiä ku huutelee toisille että pinnallista ja sitä ja tätä... Sama juttu myös fitness blogeissa, kateellista huutelua.

Niin, onneksi itse olet kuitenkin parempi ihminen kun käyt salilla!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
eikä makaa vaan sohvalla kuin joku porsas!

En oo kyllä nähny koskaan yhtäkään porsasta joka makais sohvalla.

Vierailija

Kyllä se pullea nanen on kaikin puolin jotain salilla mieheksi itsensä treenaava naista paljon seksikkäämpi. Lisäksi pulleat naiset ovat keskimäärin hauskempia, irstaampia, pervompia, sosiaalisempia, jne., kuin ne salilla aikaansa viettävät painonvartijat.

t. mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mieluummin osaan yhdyssanat kuin nostan penkistä 60 kg. Jollain pitää itsensä elättääkin.

Voin käydä salilla ja töissä, ei se ole jokotai...

Vierailija

Minä olen pullea sohvaperuna joka ei ole koskaan harrastanut mitään missä tulee hiki, mutta en ole kateellinen kenellekään.

Ihailen mielelläni kauniita julkkiksia heidän kasvoistaan tai vartalostaan. Kateus on ikävä, ihmisen sisintä musertava asia, jonka pitäisi loppua kokonaan. Se on turhaa eikä se johda mihinkään hyvään, päinvastoin.

Kunpa kaikki ihmiset olisivat yhtä viisaita kuin minä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei voi kun ihmetellä kun näitä ihmisiä jotka ei oo elämässään salilla käyny ja useinmiten ei muutenkaan oo elin tavoissa kehumista tulee mulle sanomaan et "mun mielestä naiselle ei sovi lihakset" no jaaha sitte... Tiäkkös sä mitä? Ei mua vois vähempää kiinnostaa sun tai kenenkään muun mielipiteet.. Teen säännöllist salitreenii tasan tarkkaan itteni takii koska haluun olla kunnossa toisin ku toiset joita ei kiinnosta pitää terveydestään huolta. Lisäksi on ihan älytöntä sanoa et naiselle ei sovi lihakset.. Tottakai terve kroppa sopii kaikille. sohvaperuna elämän tapa ei sen sijaan sovi kenellekään oikeesti. Sama se on täällä palstalla että nää sohvaperunat luulee olevansa jotenki parempia ihmisiä ku huutelee toisille että pinnallista ja sitä ja tätä... Sama juttu myös fitness blogeissa, kateellista huutelua.

Moi Sofia!

Vierailija

Onpas salilla käyminen tehnyt ihmisestä ilkeän ja tyhmän kuuloisen :O Vai oliko tuo piirre ihan myötäsyntyinen, kun samaa tekstiä tuli jo shortsimiehen aikoihin?

ap, Sofia, ei ole järin imarteleva mainos lajilleen. Yäk.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teen säännöllist salitreenii tasan tarkkaan itteni takii koska haluun olla kunnossa toisin ku toiset joita ei kiinnosta pitää terveydestään huolta.

Oh the irony....

Vierailija

Kaukosäädin, sohva ja minä = pyhä kolminaisuus. Kanavasurffaus on nopeuslaji, 0,3 sekunttia riittää per kanava että näkee mitä on menossa ja mikä on seuraava ohjelma. Jos miltään kanavalta ei tule mitään katsomisen arvoista kanavia pitää vaihdella jatkuvasti.

Ainoa oikea liikunta on seksi eikä sitä voi harrastaa liikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vai oliko tuo piirre ihan myötäsyntyinen

Ei. Salilla käyvät naiset vaan jostain syystä luulevat omaavansa jonkun etuoikeuden miestä valittaessa ja sitten alkaakin hirveä valitus, jos miehet eivät juuri sitä salinaista halua, vaan dokaavat mieluummin sen hauskan ja sosiaalisen pullukan kanssa.

Vierailija

Ostan ison sipsipussin ja munkkeja, sen jälkeen menen salille katsomaan, kun tiukoissa trikooasuissa olevat timmit tytöt treenaavat. Se yksi pakaraliike on suosikkini, kyllä jöpöttää sellaista katsoessa.

Vierailija

Sopiva määrä lihasta sopii naisellekin, mutta näkyvät sixpackit ja muskelit ei. En kyllä tykkää niistä miehilläkään. Tekemällä tehtyjä ja epäluonnollisia.

En laskea itseäni sohvaperunaksi, vaikken salilla käykään. Lenkkeilen päivittäin puolestatoista tunnista kahteen ja käytän jonkin verran urheilukenttien vieressä ja kävelyreittien varrella olevia kuntoilulaitteita. Silti pidän fitness-intoilua yksinkertaisten ihmisten harrastuksena. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat