Kardashianit

Vierailija

Seuraatko?

Itse olen pitkällä sairaslomalla ja jäin koukkuun. Sarja tulee iltaisin ja uusintana päivällä. Viikonloppuisin useampi uusinta putkeen.
Suomessa mennään kohta kaudelle 9 mutt jenkeissä menossa ties monesko kausi.

En tiedä mikä heissä kiehtoo. Jotenkin ne on niin tavallisia, ja sitten kuitenkin käsittämätöntä uber bling blingii.

Kauniita toki (kaunein on Khloe) mutta eipä se, ja rikkauskaan onnea ole tuonut .. On mt - ongelmia, päihdeongelmia, perheriitoja ..

Sivut

Kommentit (935)

Vierailija

Tykkään Robista.
Valitettavasti se taitaa olla aika masentunut eikä näy ohjelmassa paljoakaan, twitteristä luin että nykyään masentuneempi entisestään. Voi kun tulisi avoimesti vaan puhumaan siitä.
Ymmärrän miksi ei osallistu "family dinnereille" aina, osa niistä Katdashianeista ja Jennereistä käyttäytyy sitä kohtaan kuin se olisi idiootti

Vierailija

Kauheeta kuraahan se on. En yhtään ihmettele että se Scott petti ja erosi siitä Kourtneysta , se muija on täysi idiootti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kauheeta kuraahan se on. En yhtään ihmettele että se Scott petti ja erosi siitä Kourtneysta , se muija on täysi idiootti.

Olkoon vaan "kuraa" , minua se viihdyttää höpötyksineen.

Miksi Kourteny on mielestäsi idiootti?
Sillä Scottillahan on alkoholiongelma, petti Kourtneytä aikaisemminkin joten ei ihme että Kourtney on vähän epäileväinen. Ja oikeeseehan se epäilyissään sitten osui.

itse666

Bruce on ainoa joka on elämässään saavuttanut mitään. Muut ohjelmassa esiintyjät ovat päässeet televisioon makuuhuoneen kautta. Ihmeellistä nykyajan maailma. Taitoja ja lahjakkuutta ei arvosteta lainkaan. 

Vierailija

Mä seuraan. Harmittaa kun se Bruce on jyrätty sinne autotallin nurkkaan. Oikeestiko?

Nooh, nythän Bruce on jo Caitlin ja suorastaan rotunainen, niin eipä väliä enää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Bruce on ainoa joka on elämässään saavuttanut mitään. Muut ohjelmassa esiintyjät ovat päässeet televisioon makuuhuoneen kautta. Ihmeellistä nykyajan maailma. Taitoja ja lahjakkuutta ei arvosteta lainkaan. 

Niin, ei "normaalit" ihmiset myy koko elämäänsä viihdebisnekselle. Mutta he ovat sen tehneet. Mikä sikäli sekin on aika mielenkiintoinen asia.. Miten ne kaikki, koko perhe on siihen niin halukkaita? Paitsi Rob.

Osbournet oli myös niin viihdyttävä, toki erilainen. Sen kautta Ozzyn lapset sai oman jalustansa viihdebisneksessä, tuskin muuten olisivat saaneet sellaista asemaa, Kelly ainakaan. Se yksi lapsihan ei halunnut osallistua koko ohjelmaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä seuraan. Harmittaa kun se Bruce on jyrätty sinne autotallin nurkkaan. Oikeestiko?

Nooh, nythän Bruce on jo Caitlin ja suorastaan rotunainen, niin eipä väliä enää.

Ensi viikolla alkaa Suomessa 9. kausi ja ohjelmatiedoissa oli, että Bruce ja Kris eronneet .... Minä en siitä Krisistä liiemmin ole koskaan tykännyt, itsekäs.

Vierailija

Mä seuraan myös! Rob on niistä normaalein, samaistun hänen masennukseensa itse saman kokeneena...lihonutkin selkeästi sen takia...toivoisin hälle parempaa vointia.

Brucesta näkee jo ennen sp-korjausta, että on naisellisia piirteitä.

Kendall on suloinen ja luonnollisen kaunis. Kylie on ihan eri näköinen kuin esim instgramissa! Liikaa mun mielestä muokannut itseään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä seuraan myös! Rob on niistä normaalein, samaistun hänen masennukseensa itse saman kokeneena...lihonutkin selkeästi sen takia...toivoisin hälle parempaa vointia.

Brucesta näkee jo ennen sp-korjausta, että on naisellisia piirteitä.

Kendall on suloinen ja luonnollisen kaunis. Kylie on ihan eri näköinen kuin esim instgramissa! Liikaa mun mielestä muokannut itseään.

Samaa mieltä Kyliestä. Liikaa muokkaa ja ikäisekseen on tosi "vahamainen" meikki ja kaikki nuorelle naiselle sopiva leikkisyys jne. karsittu pois. Johan se Kanye jyrähti sille että "älä yritä olla kuin Kim!" :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla alkaa Suomessa 9. kausi ja ohjelmatiedoissa oli, että Bruce ja Kris eronneet .... Minä en siitä Krisistä liiemmin ole koskaan tykännyt, itsekäs.

Ahaa, kiitos tiedosta :) Krisistä samaa mieltä. Elää kaikkien lastensa elämää liiaksi. Pitäisi antaa olla ja kunkin tehdä omat ratkaisunsa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sillä Scottillahan on alkoholiongelma, petti Kourtneytä aikaisemminkin joten ei ihme että Kourtney on vähän epäileväinen. Ja oikeeseehan se epäilyissään sitten osui.

Katsoitko esimerkiksi eilisen jakson?

Se jaksaa haukkua miestään, kiukuttelee ja on todella lapsellinen,

ei mikään ihme jos miehellä ei pää sitä pikkuprinsessaa jaksa katsoa.

Onneksi Scott taisi netota erossa hyvät rahat  ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Katsoitko esimerkiksi eilisen jakson?

Se jaksaa haukkua miestään, kiukuttelee ja on todella lapsellinen,

ei mikään ihme jos miehellä ei pää sitä pikkuprinsessaa jaksa katsoa.

Onneksi Scott taisi netota erossa hyvät rahat  ;)

En katsonut eilistä jaksoa vielä. Katson tänään "päiväuniaikaan" sen. Mutta ed. jakson lopussa spoilerista sain vaikutelman, että Scott vetää kännit Kylien 16v synttäreillä ja K suuttuu siitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ahaa, kiitos tiedosta :) Krisistä samaa mieltä. Elää kaikkien lastensa elämää liiaksi. Pitäisi antaa olla ja kunkin tehdä omat ratkaisunsa.

Tuo sarjahan on täysin ennalta käsikirjoitettu, ja Kris managerina osaa vetää oikeista naruista.

Luuletko että ohjelma on ihan raakarealistinen kuva heidän elämästään? Jepjep.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuo sarjahan on täysin ennalta käsikirjoitettu, ja Kris managerina osaa vetää oikeista naruista.

Niin, ei ne kaikkea näytä ja kamerat rullaa tietyissä tilanteissa mutta esim. Brucen, Kendallin, Robin, Kylien, Khloen ja niiden Jennereiden poikien "camping trip" oli jotenkin ihana, sellasta hölmöilyäkin, ettei varmasti käsikirjotettu. Ei ne ole ammattinäyttelijöitä, ei ne osaa hallita itseään ja kamerat kuvaa kuitenkin tooosi paljon.

Kaikkeahan ei tietenkään näytetä. Kim kun sai sen babyn niin pysy poissa. Kanye ei halunnu että vauvaa näytetöän sarjassa mutta onko jatkossakin niin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No kuule en luule, jepjep :D Tyhmäkin huomaa millainen tuo nainen oikeesti on, tuottaja tai ei. Luen kyllä ohjelmatiedot ja muut jutut.  Lisäksi seuraan uutisia ja luen aikakauslehtiä, joissa ihan sellaista faktaa, mihin ei edes Kris pääse omiaan muokkailemaan. Sadut ja "tositeeveet"on sitten asia erikseen. Jepjep.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat