Sontiminen työpaikalla

Turhautunut

Työpaikalla sama kaveri käy aina tuhoamassa aamusonnalla ainoan vessan järkyttävään kuntoon. En voi käyttää vessaa ennenkuin siivoja on käynyt desinfioimassa paikan...

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Aivan ala-arvoista toimintaa! Olen itse ehdottamasti sitä mieltä, että sontiminen työpaikalla pitäisi kieltää rangaistuksen uhalla. Ympäristöhaitakin ovat jo sontimiskiellon puolella. Tulppa aanukseen vaan niin työilmapiiri kukoistaa!

T: Sontimista vastaan jo vuodesta 99

Vierailija

No voi hyvänen aika, en mä ainakaan voisi olla sontimatta työpaikalla (pitkät vuorot), vaikka meillä ei ole edes siivoojaa vaan siivoamme itse. Siistin kyllä omat jälkeni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aivan ala-arvoista toimintaa! Olen itse ehdottamasti sitä mieltä, että sontiminen työpaikalla pitäisi kieltää rangaistuksen uhalla. Ympäristöhaitakin ovat jo sontimiskiellon puolella. Tulppa aanukseen vaan niin työilmapiiri kukoistaa!

T: Sontimista vastaan jo vuodesta 99

Kannatan tätä myös! Paljon parempi haistella pieruja, joita kakkaa pidättävä henkilö tupsauttelee ns. kykin vierestä.

Vierailija

Minä pidätän aina aamulla niin pitkään, että pääsen työpaikalle. Kun kortti on leimattu, varaan mukaan hyvän kirjan ja istun pöntöllä vähintään puoli tuntia. Sitten voikin alkaa suunnitella kahvitaukoa. Tienaan vessassakäynneillä noin kuukauden palkan vuosittain!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No voi hyvänen aika, en mä ainakaan voisi olla sontimatta työpaikalla (pitkät vuorot), vaikka meillä ei ole edes siivoojaa vaan siivoamme itse. Siistin kyllä omat jälkeni.

No voi Hyvänen aika, unohtuivatko hajuhaitat tyystin itse Sontakuningattarelta?! Nehän ne vasta suurimmat ongelmat aiheuttaakin. Aikuinen NORMAALI ihminen kyllä pystyy pidättämään sontaansa minimissään 10h (tutkimustietoakin löytyy aiheesta jos vähänkään osaat googlailla).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No voi Hyvänen aika, unohtuivatko hajuhaitat tyystin itse Sontakuningattarelta?! Nehän ne vasta suurimmat ongelmat aiheuttaakin. Aikuinen NORMAALI ihminen kyllä pystyy pidättämään sontaansa minimissään 10h (tutkimustietoakin löytyy aiheesta jos vähänkään osaat googlailla).

Pystyy toki pidättämään, mutta pierua tulee <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No sittenhän te voitte olla käymättä haistelemassa niitä muiden jätöksiä. Eipä sinne pitäisi mitään asiaa olla, koska virtsaakin pidättelee helposti ainakin 12 tuntia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No sittenhän te voitte olla käymättä haistelemassa niitä muiden jätöksiä. Eipä sinne pitäisi mitään asiaa olla, koska virtsaakin pidättelee helposti ainakin 12 tuntia.

No sinä se taidatki olla varsinainen Uloste-Ulla, kun noin tuntuu henkilökohtaiselta tämä aihe.. Tuollainen jatkuvasti ulosteleminen on epänormaalia, Hyi Hyi Uloste-Ulla

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No voi hyvänen aika, unohtuiko Miss Kaikkitietävältä että joillakin voi tosiaan olla pitkät työvuorot; jopa näköjään paljon pidemmät kuin mitä Miss kaikkitietävä voi edes kuvitella. Meillä työvuoro kestää 24 tuntia, ja jos huono tuuri käy ja menee ylitöiksi, se voi venyä jopa 28 tuntiin. Ei, en pysty läheskään aina pidättämään tuota aikaa, shame on me... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinulla on sentään työpaikka!

Mitä vit..Ihan kuin työpaikka olisi hienoa. Se tarkoittaa vaan orjuutta tässä paskayhteiskunnassa, missä lasten varjolla tai huivin kanssa voi letostella ilmaiseksi koko elämänsä. Minä en ainakaan mielelläni nouse aamuisin kuudelta, kiitos vaan!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat