Kandin tekeminen

Vierailija

Te jotka olette tehneet/ teette kandia, haluaisin tietää kuinka paljon aikaa käytätte/käytitte sen tekemiseen? 2kk,puoli vuotta? Teettekö samaan aikaan jotain muuta esim. muita kursseja tai töitä? Onko teillä joku suunnitelma minkä mukaan etenette?

Mietin vain, kun keväällä pitäisi alkaa tekemään kandia, että tekisinkö töitä siinä ohella..

Kommentit (8)

Vierailija

Mieti mikä se opintopistemäärä tutkielmasta on ja laske sen mukaan. Toki moni saattaa käyttää siihen enemmänkin, mutta eri asia on kannattaako.. ei varmastikaan täytä koko kevättäsi yksi kandityö jos nyt et prokrastinoi viikkotolkulla - tee vaan töitä siinä sivussa.

Vierailija

Aikaa olisi noin 6kk mutta en saa mitään aikaiseksi... Kamalaa varmaan kun onnpaljin niin siten alkaa taas edistymään. En itse menisi kyllä samalla töihin mutta jos olet ahkera niin miksi ei...

Vierailija

Yksi lukukausi riittää hyvin. Itselläni siitäkin puolet meni siihen, etten oikeastaan tehnyt mitään. Kolme viikkoa ennen dedistä aloin toden teolla painaa, ja helposti jäi vielä aikaa kaikenlaiseen hienosäätöön. Tein ihan normaalisti muita kursseja sivussa.

Vierailija

Riippunee alasta. Oikiksessa notaarityön (vastaa kandityötä) seminaari kesti kaksi kuukautta. Siinä ohella oli muitakin kursseja ja tenttejä ja tein töitä.

Itse kirjoittamiseen aikaa käytin yhteensä ehkä noin 50-60h. Lisäksi tietty oli seminaariin liittyneet pakolliset luennot.

Vierailija

Seminaari kesti sen ehkä 6kk, mutta kirjoitin itse työn muutamassa päivässä. Voitte varmaan arvata, ettei kauheasti kiinnostanut :D Mutta sain sentään kolmosen. Panostan graduun sitten enemmän.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat