Kaliumia nostavia ruoka-aineita!

Vierailija

On kaliumarvot matalalla, mitä ruokia olisi paras syödä?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaliumia sisältävää pilleriä!

Näin se varmaan kyllä täytyy. Lääkäri selitti puhelimessa liudan ruokia mitä pitäisi syödä, mutta eihän mulle mennyt päähän muu kuin banaani, ja sillekin olen allerginen.

Vierailija

Kaalit ovat diureetteja ja lisäävät kaliumin poistumista.

Osta mineraalisuolaa, jossa on osa natrium kloridista korvattu kaliumilla. Tämän lisäksi voit ostaa apteekista ihan puhdasta kaliumia pillereinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Osta mineraalisuolaa, jossa on osa natrium kloridista korvattu kaliumilla. Tämän lisäksi voit ostaa apteekista ihan puhdasta kaliumia pillereinä.

Mineraalisuolaa on käytössä jo, pitäisikö sen käyttöä lisätä? Noissa pillereissä mietityttää se, että saako herkästi liikaa kaliumia? Kun lääkäri ei maininnut noista pillerimuotoisista mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näin se varmaan kyllä täytyy. Lääkäri selitti puhelimessa liudan ruokia mitä pitäisi syödä, mutta eihän mulle mennyt päähän muu kuin banaani, ja sillekin olen allerginen.

Käy katsomassa finelistä ruokia. Ei ole vaikeaa. Tosin onhan se tabun heittäminen suuhun helpompaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Käy katsomassa finelistä ruokia. Ei ole vaikeaa. Tosin onhan se tabun heittäminen suuhun helpompaa.

Juu kirjoitin tuon kommentin ennen, kun sain tännekin vinkkejä :) Fineli ei edes tullut mieleen, että kiitos teille jotka vastasitte! Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mineraalisuolaa on käytössä jo, pitäisikö sen käyttöä lisätä? Noissa pillereissä mietityttää se, että saako herkästi liikaa kaliumia? Kun lääkäri ei maininnut noista pillerimuotoisista mitään.

Kuinka matala kaliumisi on? Tiedätkö miksi arvo on matala?
Mineraalisuolaa ja pillereitä varmaankin terveellisempi vaihtoehto olisi luonnostaan kaliumpitoiset elintarvikkeet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuinka matala kaliumisi on? Tiedätkö miksi arvo on matala?
Mineraalisuolaa ja pillereitä varmaankin terveellisempi vaihtoehto olisi luonnostaan kaliumpitoiset elintarvikkeet.

En tiedä kuinka matalalla arvot ovat, mutta sen verran kuitenkin, että lihasvoimat on heikentyneet ja verenpaine normaalista hiukan koholla. Arvo on todennäköisesti matalla sekoilevan vatsan takia, tosin tähän lääkäri ei ottanut oikein kantaa mitenkään. Tuntuu kyllä mielekkäämmältä saada ravinnosta kalium! Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat