mistä tiedän, onko panollani muita naisia?

Vierailija

Onko varmoja merkkejä tästä?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitäis tietää?

Olen vähän rakastunut ja mustasukkainen ja tarvitsen jonkun kimmokkeen lopettaa. Itsekunnioitusta en ole löytänyt vielä riittävästi, joten joku muukin syy kävisi alkuun... Jos saisin varmuudella tietää, en enää tapaisi. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitäis tietää?

Olen vähän rakastunut ja mustasukkainen ja tarvitsen jonkun kimmokkeen lopettaa. Itsekunnioitusta en ole löytänyt vielä riittävästi, joten joku muukin syy kävisi alkuun... Jos saisin varmuudella tietää, en enää tapaisi. Ap

Olet vähän rakastunut joten haluat lopettaa suhteen. Hienosti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitäis tietää?

Olet vähän rakastunut joten haluat lopettaa suhteen. Hienosti.

Ei kannata koittaa saada hyvää siitä, mikä on ripulintasoisena alkanut, eli ettei alusta saakka olla uskollisia.
Juuri tämän takia nauran teille nykynuoret, typerät muka seuraa omilla ehdoillanne etsivät sydämenne rikkojat!

Vierailija

Jos sulla on sellanen tunne että tällä ukolla on enemmänkin panoja, hän vaikuttaa siltä niin todennäköisesti joo. Voit aina koettaa kyylätä kaverin fb:tä tai muita some-tilejä, jos siellä neitokaiset kommentoivat kovin ahkeraan... Tai kokeile joskus huvikseks muka lainata äijän kännykkää kun omasta "akku loppu", kato miten paskaks vetää... Hermostunut ja piiloitteleva ihminen on tosi huolissaan siitä kännykästään ja seuraa sua kokoajan ettet vaan mee selaan vahingossa mitään väärää sieltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle, olet pelkkä pano.

Kuuluu kuuluu jos on sovittu ettei ole muita.

Tuollaisilla sopimuksilla saa pyyhkiä hanurinsa,jos on alentunut panoksi saa myös ottaa kaiken sonnan vastaan mitä se tuo tullessaan.

Vierailija

Me ollaan sovittu, että kerrotaan jos on oltu muiden kanssa. Siksi näin tehdään, ettei tule mitään ikäviä tautiyllätyksiä. Mulle tää on ihan ok, mies ehdotti. En ole miehestä mustasukkainen ja ollaan sovittu, että reilusti sanotaan, jos haluaa lopettaa. Ei siis ole syytä valehdella.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat