Minkä h*lvetin takia ette voi kävellä liukaportaita alas?!

Vierailija

Ymmärrän kyllä, että liukuportaiden käveleminen ylöspäin on joillekin raskasta, joten sen annan anteeksi, mutta miksei niitä voi kävellä alaspäin mennessä? Joillakin ihmisillä on kiire esim. töihin eikä olisi aikaa seisoa tyhjänpanttina minuuttikaupalla...

Sivut

Kommentit (311)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sen kun vaan ohitat siitä vasemmalta puolelta.

Näin. Miksi turhaan kävellä liukuportaita metrolle, jos seuraava tulee vasta 3min päästä

Vierailija

Absurdi kysymys.
Samoin voisi kysyä että miksi juokset niitä?
Tai miksi olet joka päivä minuuttiaikataululla liikkeellä?
Niin monta tapaa edetä kuin ihmisiäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sen kun vaan ohitat siitä vasemmalta puolelta.

Niinhän minä teenkin. Usein vaan teille tuntuu olevan yllätys se, että sitä varten se on.  Aina on matkalaukkua edessä tai seistään siinä vasemmalla puolella tai ainakin haukotaan henkeä ja katsotaan kuin halpaa makkaraa jos ohitus ei suju ilman, että vähän joutuu koskettamaan. -AP

Vierailija

Minä taas ihmettelen liukuportaissa kävelijöitä. Liukuportaiden idea on se, ettei tarvi kävellä, ei ylös eikä alas.

Minullakin on kiire töihin, mutta lähden kotoa sen verran ajoissa, että ehdin seisomaan liukuportaissa. Samaa suosittelen sinullekin. Ja kyllä, olen ennen töihin menoa vienyt kolmea lasta tarhaan. Nyt ovat jo isoja.

Vierailija

[quote=Vierailija]Absurdi kysymys.
Samoin voisi kysyä että miksi juokset niitä?
Tai miksi olet joka päivä minuuttiaikataululla liikkeellä?/quote]

En juokse, koska portaissa juokseminen on kielletty. Olen minuuttiaikataululla liikkeellä koska opiskelen ja teen kahta työtä. -AP

Vierailija

Minuuttikaupalla liukuportaissa Suomessa? Missä on mahdollista olla liukuportaissa Suomessa edes kahta minuuttia? Pitää varmaan jo kävellä alasmeneviä ylöspäin, että siihen pystyy. Mulla on jalka kipeä nyt, seison kyllä aina niin, että ohi pääsee. Jos et kehtaa mennä ohi, se on oma ongelmasi. 

Vierailija

Koska liukuportaita ei ole tarkoitettu kävelyyn. Askelmakorkeus on liian suuri - käveleminen ei ole turvallista liukuportaiden käyttöä.

Vierailija

Sen takia, että ne rappuset ovat sen verran korkeat, että polveen sattuu. Ylipäätänsä polviongelmaiselle se alaspäin kulkeminen on hankalampaa kuin ylöspäin kulkeminen, oli maastona sitten asvaltti, hiekkatie, lenkkipolku tai portaat.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat