Sinkkumiehen ongelma = parhaat naiset jo parisuhteessa

Vierailija

Todellisuus iski iski 35v miehelle. Mistä löytää fiksu, keskustelutaitoinen, koulutukseltaan vähintään AMK. Ei lapsia, omaa terveet suhteet omiin vanhempiin. Sopivasti itsenäinen, hyvötuloinen, harrastaa monipuolisesti urheilua. Ei polta ja muutenkin terveelliset elämäntavat, jotka näkyy ulkoisesti kuin myös persoonassa.

Sivut

Kommentit (105)

Vierailija

Ei mistään? Joko sun täytyy joustaa lapsikriteereistä ja ottaa koulutettu lapsellinen tai ottaa nuorempi lapseton ja samalla joustaa koulutus- ja tulokriteereistä

Vierailija

Raaka totuus on se, että luettelemalla etukäteen tiukkoja kriteereitä, ei löydä välttämättä ketään. 

Kaikki vähintäänkin alitajuisesti vieroksuvat tällaista nettitreffityyppistä arvottavaa lähestymistapaa. 

Miten tuokin mitataan, että on "terveet" suhteet omiin vanhempiin? Ota ihminen sellaisena kuin on, niin hyvine puolineen kuin puutteineen avoimesti vastaan. Näin vain sinuun voi rakastua. Koska olennaista on, että sinuun rakastutaan. 

Mitä sinulla on tarjottavaa? Mieti ennemmin sitä kuin asettelet vaatimuksia toiselle. 

Vierailija

Etsi itseäsi reilusti nuorempi nainen. Oman ikäisiäsi kuvailemiasi naisia ei taida tosiaankaan sinkkuina olla, elleivät ole jo toisella kierroksella. Yh-äitejähän voisi löytää esim. tältä palstalta

Vierailija

Nii no olepa 25 sinkku nainen opiskele amkssa, ja totea tämä sama seikka kaikki parhaimmat urhot on viety markkinoilta.

Joten elämän suuntani on harrastukset ja kumppani on tullakseen jos on

Vierailija

Noitahan on pilvin pimein tarjolla yliopistokaupungeissa. Naiset kouluttautuvat keskimääräisesti niin paljon enemmän kuin miehet, että korkeakoulutettuja sinkkunaisia on kaupungeissa vaikka ja kuinka. Samanikäiset sinkkumiehet ovat yleisemmin pikkupaikkakunnilla ja matalasti koulutettuja. 

Tänä siis ihan vain tilastoja katsellen. Toki poikkeuksiakin löytyy.

Kaikki tuntemani/tietämäni tuon ikäiset korkeakoulutetut ja tasapainoiset miehet ovat kyllä todella hyvässä asemassa parisuhdemarkkinoilla. Vientiä riittää vaikka kuinka ja naiset on todella tasokkaita (tarkoittaen: korkeakoulutettuja, vakituisissa työsuhteissa, ok-näköisiä, lapsettomia jne.). Näin täällä Helsingissä ainakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nii no olepa 25 sinkku nainen opiskele amkssa, ja totea tämä sama seikka kaikki parhaimmat urhot on viety markkinoilta.

Joten elämän suuntani on harrastukset ja kumppani on tullakseen jos on

En tiedä miten määrittelet hyvän miehen, mutta ainakin yliopistossa on paljon sinkkumiehiä

Vierailija

Itse istun kuvaukseen erinomaisesti, mutta olen tosiaan hyvässä parisuhteessa. Tunnen kyllä useita samantyyppisiä, mutta aika monella on lapsia tässä iässä.

Vierailija

Kyllä tunnen ap:n kriteerit täyttäviä naisia. Mutta mites tulevaisuudensuunnitelmat, käykö jos nainen ei halua lapsia lainkaan? Mitä itse tarjoat suhteeseen, ja minkälaiset tulevaisuudensuunnitelmat sinulla on? Mitä harrastat? Pitääkö olla nuorempi, vai voiko olla esim. jo 40v?

Voin järjestää sokkotreffit, jos teillä on yhteisiä intressejä ;)

Vierailija

Samaa mieltä kuin 5, eli missä päin Suomea asut? Hgistä ja Espoosta tulee heti mieleen useampi juuri tuollainen nainen. Toki sellaisia eronneita, joilla on lapsia, mutta muuten nuo vaaditut ominaisuudet löytyy, on vielä enemmän. Miksei lapset käy? Tuon ikäinen lapseton nainen ei välttämättä enää lapsia saakaan, joten rationaaliset ja lapsirakkaat on hommanneet lapsensa nuorempana, jos vain siihen on ollut mahdollisuus.

Vierailija

Sovin kuvaukseesi muuten, mutta en ole hyvätuloinen. Elämäni on mielekästä ja sisällöntäyteistä siitä syystä, että olen valinnut olla unelma-ammatissani vaikka siinä ei hyvätuloiseksi ylläkään. Toisaalta minulla ei ole tarvetta kuluttaakaan paljon rahaa, koska elämässäni ei ole sellaista tyhjiötä, jota pitäisi täyttää omaa kuluttajaidentiteettiä aktiivisesti rakentamalla. Eläkeasiani olen hoitanut kuntoon hankkimalla nuorena sen verran omaisuutta, että ei tarvitse olla huolissaan eläkkeen kertymisestä/kertymättömyydestä.

En myöskään "harrasta monipuolisesti liikuntaa". Olen silti normaalipainoinen (BMI 20), vartaloltani sopusuhtainen ja terve. Arkiliikunta on toistaiseksi riittänyt minulle. En suhtaudu liikkumiseen kielteisesti enkä vietä iltojani sipsikulho kädessä roskaviihdettä tuijottaen. Syön terveellisesti.

Oletko varma, että kaikki kriteerisi ovat sellaisia, joista sinun kannattaa pitää tiukasti kiinni?

Vierailija

Suhtaudun varauksella kattaviin kumppaniin kohdistuviin kriteerilistoihin. Ehkä voit löytää kuvailemasi naisen ihan vain haravoimalla treffisivustoilta, tapahtumista ja illanviettopaikoista. Todennäköisempää on, että joudut jossakin asiassa tinkimään. Keneenkään ei tarvitse "tyytyä", mutta joskus niitä listojaan voisi käydä vähän läpi syvällisemmin ja pohtia, mitkä seikat ovat oikeasti ne merkityksellisimmät. Entä, jos kohtaisit muuten unelmiesi naisen, mutta joka ei olekaan käynyt minkäänlaista korkeakoulua, tai jolla on perheeseensä syystä tai toisesta etäiset välit?

Vierailija

Monipuolisesti urheilua? 

Riittääkö lenkkeily, uinti, tennis, sali ja ratsastus? Talvella tietysti hiihto, laskettelu ja luistimetkin on olemassa.. 

Entä jos vähän yksipuolisemmin harrastaa? Onko ihan poissuljettu tapaus? 

Ei ihme tosiaan, jos ei ole sitä oikeaa löytynyt. Ihan kuin se tuollaisista "monipuolisesti urheilua" -listoista löytyisi. Vähän on eri juttu löytää sielunkumppani. 

Vierailija

Oletko miettinyt niin päin, että miksi juuri sinä ET ole löytänyt elämänkumppania? 

Kysehän ei ole sinkkunaisien vähäisestä määrästä. Tutkiskele itseäsi ja löydä syy sieltä. Aloitus oli jossain määrin vastenmielinen, ei houkuta yhtään. 

Täytän kriteerisi kaikin puolin, mutta sinuun en edes haluaisi tutustua. 

Vierailija

Parhaimmat ovat pariutuneet jo viimeistään 25-vuotiaina, miehissä ja naisissa.

Olen ap:n kuvaukseen sopiva, mutta 10 vuotta nuorempi nainen ja taso on asuinkaupungissani niin kova naisilla, ettei minua voi luokitella parhaimmaksi naiseksi näilläkään ominaisuuksilla :/

Vierailija

Aika kovat vaatimukset ap:llä. Ja jossain määrin myös pinnalliset. Miten esim. huumorintaju, mukavuus, lapsirakkaus, ystävällisyys? Joku juristinainen tai ekonomi ehkä voisi kiinnostua ja jakaa saman arvomaailman. Helsingistä löytyy korkeasti koulutettuja hyvätuloisia sinkkunaisia, mutta heillä on myös tiukat vaatimukset seurustelukumppanin suhteen. Ovat itsenäisiä ja mieluummin itsekseen kuin huonossa suhteessa. Eivät kaipaa miestä riesakseen, jollei miehellä ole tarjota jotain, joka rikastuttaa heidän elämäänsä jollain tapaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat