Kuinka paljon ulko-ovi maksaa?

Vierailija

Meillä on vanha puutalo, jossa on vanha, ihana, erikoinen ovi. Ainoa ongelma siinä on, että päästää pakkasen sisälle. Tiivisteet eivät auttaneet tarpeeksi.
En siis halua mitään valkoista tusinaovea, vaan jonkun hieman rustiikkisen. Ovi ei myöskään ole tehty standardimitoista, paljon isompi kuin normiovet.
Mistä siis voisin löytää mahdollisimman halvan, mutta laadukkaan ulko-ovien tekijän?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Olen ehkä vähän vajaa mutta en ole ikinä miettinyt että ovet maksaa. Tai siis että niistä pitäisi talonrakennuksen jälkeen maksaa :D äh en osaa selittää mutta jotenkin sitä ei tule miettineeksi kun se vähän niinkuin kuuluu siihen "pakettiin" talon kanssa.. Vähän niinkuin vessanpöntön kansi tulee vessanpöntön mukana niin ei sitä ajattele silleen .. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä vähän vajaa mutta en ole ikinä miettinyt että ovet maksaa. Tai siis että niistä pitäisi talonrakennuksen jälkeen maksaa :D äh en osaa selittää mutta jotenkin sitä ei tule miettineeksi kun se vähän niinkuin kuuluu siihen "pakettiin" talon kanssa.. Vähän niinkuin vessanpöntön kansi tulee vessanpöntön mukana niin ei sitä ajattele silleen .. :D

Niin ja olen siis 17v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin ja olen siis 17v

Tuossa iässä tärkeintä on pitää jalat yhdessä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin ja olen siis 17v

Tuossa iässä tärkeintä on pitää jalat yhdessä!

Sori en pidä mutta riittääkö jos lupaan käyttää tuplaehkäisyä jatkossakin :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vessanpöntön kansiakin joutuu aika ajoin uusimaan. Maksaa n. 50 euros/kpl.
Meillä juuri meni kiinnikkeistään rikki.

Vierailija

Meillä tosiaan vanha talo. Yksi ovi jo vaihdettu, mutta oli tavallisen kokoinen ja ostettiin se jostain "rautiasta" ja laatu on myös sitä luokkaa.

Nykyinen ovi on erikoinen ja siinä on jopa sellainen, vanhanaikainen, rinkutettava ovikello ja puukuvioita.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Häh? Kyllähän tietysti valmiissa talossa normalisti ovetkin on. Ei tietysti ilmaiseksi nekään tule, sen paremmin kuin vessan pöntön kannetkaan.

Ja jos joskus uusii taloon oven, niin ajattelitko että taivaasta putoaa uusi ovi ilmaiseksi? Ei putoa uutta vessanpöntönkanttakaan ilmaiseksi mistään.

Ehkä olet sitä mitä ensimmäisessä lauseessasi ajattelit olevasikin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Häh? Kyllähän tietysti valmiissa talossa normalisti ovetkin on. Ei tietysti ilmaiseksi nekään tule, sen paremmin kuin vessan pöntön kannetkaan.

Ja jos joskus uusii taloon oven, niin ajattelitko että taivaasta putoaa uusi ovi ilmaiseksi? Ei putoa uutta vessanpöntönkanttakaan ilmaiseksi mistään.

Ehkä olet sitä mitä ensimmäisessä lauseessasi ajattelit olevasikin.

Huoh. Tarkoitin nyt lähinnä sitä että kun muutat taloon niin siellä on ovet valmiina ja yleensä jos remontoidaan niin vaihdetaan esim tapetit. Koko ikäni olen samassa talossa asunut ja ikinä ei ole ovia vaihdettu joten eipä tuota ole näin nuorena tullut mietittyä. Myönnän että vessanpöntön kansi oli huono esimerkki mutta se vain tuli äkkiseltään mieleen. Vähän samaa hain takaa kuin "muista ettei vessapaperi ilmesty itsestään kaappiin" lause jonka jokainen pois kotoa muuttava kuulee. Eli rautalangasta kun mietin asiaa niin tottakai ovet maksavat niin kuin kengannauhatkin muttei sitä tule aina mietittyä. Got it?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat