Espoon kirppikset Akseli, Toinen Kierros ja Eemelin kirppis

Vierailija

Onko kellään ollut näissä paikkaa viime aikoina? Tuo Eemelin kirppishän on ihan uusi, ja Vantaan puolella Hämevaarassa. Otin sieltä paikan ja nyt kun paikka on ollut minulla melkein viikon, on myyntiä ollut peräti 16 euron edestä. :( Miinuksella siis olen. Myynnissä minulla on ollut mm. merkkivaatteita pilkkahintaan, hyväkuntoisia kenkiä jne.

En haluaisi millään säilöä noita kirppiskamoja kotinurkissa, joten mietin nyt, kannattaisiko ottaa pöytä Akselista tai Tapiolan Toisesta Kierroksesta. Mutta käykö kauppa kirppiksillä ollenkaan? Onko teillä viimeaikaisia kokemuksia? Onkohan hirveät varausjonot?

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Kyllä sielläkin tavara käy kaupaksi kun hinta on kohdallaan, ainakin pari viikkoa sitten tuttu sai myytyä hyvin. Mikä sulle on pilkkahinta merkkivaatteesta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä sielläkin tavara käy kaupaksi kun hinta on kohdallaan, ainakin pari viikkoa sitten tuttu sai myytyä hyvin. Mikä sulle on pilkkahinta merkkivaatteesta?

Minullakin tuttu sai tuolta hiljattain useamman satasen, siksi menin itsekin. Tuttu myi vaatteitaan 3-10 euron hintaan, samoin minä. Siksi ihmettelen!

ap

Vierailija

Mä sain ainakin Tapiolan kirppikseltä juuri n. 500e tilin 2 viikosta, siellä siis ainakin kauppa kävi. Ja tällä kertaa aika hyvin meni myös miesten vaatteet jotka yleensä ei liiku niin hyvin kuin omat ja lasten kamat.

kirppistäti

Eemeli kirppiksellä ei oikein liiku aikuisten vaatteet paremmin astiat + muut tavarat ja tietysti lasten vaatteet.

ehkä ihmiset eivät ole vielä löytäneet paikkaa. Itse sain hyvin myytyä turhaa tavaraa pois, hinnoittelu vain täytyy olla kohdallaa.

kohtuulliset pöytähinnat ja henkilökunta erittäin ystävällistä. Otan taas pöydän kun tavaraa alkaa kertyä.

Vierailija

Eemelin kirppis on ihana ja siellä on paljon kohtuuhintaista ja siistiä tavaraa :) lapsille löytyy tosi hyvin vaatteita! Kannattaa ehdottomasti käydä. Ja kirpparin pitäjät vaikuttavat tosi mukavilta. Suosittelen!

Vierailija

En ole kuullutkaan tuosta Eemelistä, pitääpä tsekata. Akselissa pidän pöytää 4 kertaa vuodessa ja myynnit on noin 500-700e kahdessa viikossa. 

Keräilijä

Eemelin kirppis muuttelee tuotteiden hintoja. Törmäsin itse tilanteeseen, josta kysyin, että saisiko vähän tingittyä vitriinissä olleesta tavarasta ja lupasin tulla uudestaan. No seuraavalla kerralla hintaa oli nostettu 30 %.  No nyt joku asiakas jäi ilman rahoja, koska olisin maksanut alkuperäisen hinnan. Eipä tule käytyä enää enkä kyllä suosittelekaan kellekään.

Jarna

En suosittele. Asiakas kyseli hinnattoman tuotteen hintaa myyjältä, myyjä heitti hatusta hinnan!. Kauppoja ei tullut. Muutenkin pieni ja ahdas paikka

Sitä saa mitä tilaa

Todella siisti ja viehättävä pieni kyläkirppis. Itse asioin joka viikko. Lapsille löytyy hyvälaatuista ja edullista ostettavaa vaikka kuinka paljon. Kyllähän se kauppa käy jos hinnoittelee oikein. En minäkään maksa esim. jostain aikuisten käytetystä takista 20 euroa, kyllä kirppiksellä se kipukynnys on siinä 10 euron kohdilla vaatteissa, eri asia on keräilijöiden tavarat. Itsellä oli pöytä 2 vk ja tein 250 euron tilin ihan vaan isokokoisen naisen vaatteilla ja kipoilla ja kupeilla. Henkilökunta on supermukavaa! Ei voi kuin suositella.

Vierailija

Jos ei tavara mene kirppiksellä kaupaksi, niin kannattanee aloittaa ihan ekaksi poistamalla siitä hintalapusta nolla perästä. Tänään taas kirppiksellä käydessä ei voinut kuin miettiä, että mitä ittua ihmiset ajattelee luullessaan, että joku maksaa kirppiksellä sellaisia hintoja.

Ihastuin yhteen pieneen laivatauluun ja mukaan olisi lähtenyt, mutta hinnaksi lätätty 10€. Niinkuin voi helvetti, joku A5-kokoinen kuva yksinkertaisissa kehyksissä ja 10€. Pääsen halvemmalla kun ostan ikeasta uuden kehyksen hintaan 5€ ja printtaan netistä kuvan.

Ja sitten oli joku isompi taulu, joka esitti jotain intiaania tms. Hinta 30€, alennuksessa nyt 25€. Nyt rehellisesti: kuka luulee kenenkään maksavan noita hintoja?

Lopuissa pöydissä olikin pitkälti roskikseen kuuluvaa rojua + pari selvää veronkiertopöytää.

Vierailija

Keräilijä kirjoitti:
Eemelin kirppis muuttelee tuotteiden hintoja. Törmäsin itse tilanteeseen, josta kysyin, että saisiko vähän tingittyä vitriinissä olleesta tavarasta ja lupasin tulla uudestaan. No seuraavalla kerralla hintaa oli nostettu 30 %.  No nyt joku asiakas jäi ilman rahoja, koska olisin maksanut alkuperäisen hinnan. Eipä tule käytyä enää enkä kyllä suosittelekaan kellekään.

Täh, miten kirppis voi muuttaa hintoja. Eikö nämä olekaan perus itsepalvelukirppareita?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat