Kommentit (4)

Vierailija

Meillä tuttavapiirissä tuo silppu- ja osa-aikatyö on koettu lapsiperheiden hyvinvointia ja toimeentuloa parantavaksi. Isät ovat käyneet täysipäiväisesti töissä ja äidit osa-aikaisesti. Näin aikaa on ollut lapsille ja puolisolle ja tulot olleet ihan kohtuulliset yhdessä ennen lapsia säästettyjen sijoitusten kanssa ja kohtuullisen asuntovelan kanssa.

tepa

Kaikki asiat ovatkin hieman erilaisia kaksi vanhempisen perheen näkövinkkelistä, yh kaikki työssäoloaika on lapselta pois ja etenkin pätkätyöläiset ovat todella huonossa asemassa kun sairastat omaan piikkiin eli saat vain yhden päivän saikkupalkan, loput kaikki menee omasta pussista ja elämä sattaa olla todella raskasta ja epäsäännöllistä eikä mitään voi ennakoida jos vasta aamulla tiedöt mihin pääset töihin!! Jos mies käy kohtuu hyväpalkkaisessa työssä, mikäs siinä vaimon on olla kotona ja käydä välillä vähän huvin vuoksi tienaamassa lisää rahaa lomakassaan jonne yh perheellä ei välttämättä ikinä ole mahdollisuutta kun elää kädestä suuhun eikä mitään jää säästöön!! Kovin pienituloinen ei voi olla jos on lainaa jota maksaa pois, tai ainkaan ole ollut lainan saadessaan...

OnnellinenYhMamma

Minä olen yh äiti ja kolme pientä lasta. En voi kuvitella edes että lusisin kotona vaikka nuorin on vasta 9kk..joudun painamaan töitä kelan tuella kun muualta ei töitä saa..vanhimmat ovat tarhassa mihin ei meinaa olla edes varaa enään...mutta..niin kauan kun lapset saa ruoan ja puhtaat vaatteet ja hymyilee päivittäin niin kauan minulla on hyvä olla vaikka rahaa on erittäin niukasti!

Indeksi

Työeläkkellä olevat alle 1400 euroa saavat Helsinkiläiset ne vasta köyhiä on koska asuntovuokrat on huipussaan koska heille annetaan korotukset

jotka Demarit otti !!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat