Treffien peruminen hiivatulehduksen takia

Vierailija

Olen odottanut pitkään treffejä erään miehen kanssa, asumme eri kaupungeissa. Meidän oli tarkoitus mennä keskiviikkona, mutta minulle iski yllättäen hiivatulehdus juuri nyt ja tiedän ettei se ehdi mitenkään rauhottumaan huomiseen mennessä. Odotan, että treffien päätteeksi päätyisimme sänkyyn (olemme päätyneet aikaisemminkin) enkä koe sitä kovin hyväksi vaihtoehdoksi hiivatulehduksen kanssa. Tämän vuoksi luulen, että minun on peruttava treffit kokonaan.

Suhteemme tämän miehen kanssa on melko tuore eikä (ainakaan tällä hetkellä) tunnu tähtäävän seurusteluun. Tiedän että olemme aikuisia ihmisiä ja mies varmasti olisi ymmärtäväinen jos kertoisin treffien perumisen syyksi hiivatulehduksen, mutta en haluaisi piirtää inhottavaa mielikuvaa miehen päähän minun hiivaisesta alapäästäni, tai se ei tunnu kovin romanttiselta ajatukselta. Näin tapailuvaiheessa tuntuu ikävältä kertoa tuollaisia vähän iljettäviä intiimejä asioita.

Treffit haluaisin perua kokonaan juuri siksi että en halua joutua kertomaan hiivatulehduksesta. Minua ei haittaisi seksittömät treffit, mutta tuntuu että joutuisin sitten kuitenkin jossain vaiheessa selittelemään miksen halua sänkyyn hänen kanssaan ja tämän vuoksi helpompi vaan perua koko tapaaminen. Kyllä harmittaa!

Mitä te tekisitte minun sijassani? Kertoisitteko hiivatulehduksesta vai ette? Te jotka ette kertoisi, mitä tekosyytä käyttäisitte hiivatulehduksen sijaan?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Soitat sille tai lähetät tekstarin, että "Sori, mutta mulla on hiiva vitussa, enkä halua tartuttaa sitä sinuun. En oikein viitsisi lähteä treffeille nyt kun ei pystytä panemaan. Sopisiko sinulle sitten, kun olen saanut värkkini kuntoon?"

How simple is that?

Vierailija

Pissavehkeitä voi sovitella yhteen, mutta hetkellisestä toimintahäiriöstä ei voi tiedottaa? Anna kakkosta tai ota suihin.

Vierailija

Sano ettet halua harrastaa seksiä ja ettet halua kerto syytä. Tai valehtelet jonkun toisen syyn tai sanot vaan ettei yksinkertaisesti huvita. Ei oikeasti voi olla noin vakava ongelma?

Vierailija

No jos vaikka ehdottaisit ihan jotain muuta tekemistä tällä kertaa? Vai vaihtaako mies heti seuraavaan jos sulta ei yksillä treffeillä saa?

Vierailija

Siis suun kautta otettava lääke ja tilanne on huomenna melkoisesti patempi kuin tänään. Saa apteekista ilman reseptiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pissavehkeitä voi sovitella yhteen, mutta hetkellisestä toimintahäiriöstä ei voi tiedottaa? Anna kakkosta tai ota suihin.

No kyllä juuri näin. En oikein osaa analysoida minkätakia tuollaisen tiedottaminen tuntuu minulle vaikealta vaikka noin muuten yhteensovittelu sujuukin ongelmitta. Olen hieman epävarma ihminen ja kai ajattelen, etten haluaisi miehen pitävän minua ällöttävänä. Oonko sit jääny jollekin tarha-kehitysasteelle vai mikä mua vaivaa kun ite pidän näitä juttuja ällöttävänä enkä mielellään halua tällasta infoa / mielikuvia muistakaan ihmisistä saada. Juuri tällasia rempseitä herättäviä kommentteja oikeestaan hieman toivoinkin ja ehkä sen vuoks just aaveelle päätin aiheesta kirjottaa, joten kiitos tästä!

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis suun kautta otettava lääke ja tilanne on huomenna melkoisesti patempi kuin tänään. Saa apteekista ilman reseptiä.

Oi oliskin! Otin tuossa päivällä. Oon kateellinen niille joilla hiiva kaikkoaa päivässä. Kyllä tässä viikonloppuun asti saa odotella jokatapauksessa. Kiitos silti!

ap

Vierailija

Mä kyllä havaitsen hiivan niin ajoissa, että tosiaan tilanne paranee vuorokaudessa tosi paljon. Kokonaan se ei ole pois, mutta oireilu vähentynyt huomattavasti.

Valkovuodon lisääntyminen on eka merkki. Jos siihen tulee vielä kokkareita, lääke otetaan siitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä havaitsen hiivan niin ajoissa, että tosiaan tilanne paranee vuorokaudessa tosi paljon. Kokonaan se ei ole pois, mutta oireilu vähentynyt huomattavasti.

Valkovuodon lisääntyminen on eka merkki. Jos siihen tulee vielä kokkareita, lääke otetaan siitä.

Voiko siitä olla jotain haittaa jos sellasen lääkken ottaa turhaan? Välillä mä oon aivankuin tunnistavinani että tämä on ihan varmasti hiiva, mutta sitten se onkin loppunut itsestään ennenkun kunnolla ehtinyt alkaakaan, eli kyseessä onkin ollut joku hetkellinen limakalvojen kuivuus joka aiheuttanut kutinaa tms. Siinä tapauksessahan lääkkeen voisi ottaa ikäänkun varanvuoks vaikkei kyseessä välttämättä oliskaan hiiva.

;)

Ei se hiiva nyt NIIN kamala asia ole. Menet treffeille ja vaikka päätyisi sänkyyn niin luulisin ettei miestä kerkiä haittaamaan pikku hiiva ;) Ainut ehkä etten antaisi suihin ottaa mutta muuten ei haittaa. Kyllä ne miehetkin ymmärtävät asian herkkyyden, ei ne tyhmiä ole. Mutta luulisin että miehet ei ymmärrä jos noin pienen asian takia peruu tai keksii mitään tekosyitä tapaamiseen. Onhan miehestäkin mukava tavata..eihän teillä kuitenkaan mikään pelkkä seksisuhde ole. Etenkin jos tapailette harvoin.

Nainen

Vierailija

Mulla kävi joskus tosi nuorena tytön kanssa, niin että harrastin hetken seksiä kun hänellä oli hiiva. Oltiin kumpikin niin nuoria, että ihmeteltiin asiaa. Kuulostaa varmaan tyhmältä tuollainen kun ikää on enemmän, mutta noinkin voi käydä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat