Mitä viette yleensä hotelleista?

Vierailija

Itse olen muutaman kerran vienyt lakanat mukanani ja tietysti pari pyyhettäkin. Ulkomailta mukaan on lähtenyt sitten eksoottisia shampoita ja kerran jopa pöytälamppu heh:)

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

En mitään. Ei ole tarvetta, en ole niin köyhä enkä myöskään hamstraaja, enkä ylipäätään halua itselleni mitään tavaraa, jota on käyttänyt tuhat rähmäkäpälää ennen mua.

Vierailija

En mitään, paitsi joskus niitä pikkupurkkeja, jos olen käyttänyt niitä. Käyttämättömiä en ota. Joskus olen ottanut pussissa olevan kaakaon tai kahvin, mutta kun ne on kuitenkin sama juonko ne siellä vai vasta junassa (junassa käyn ostamassa kuuman veden). Tämä lähinnä tilanteessa, että en ehdi aamupalalle, se kun on joissain paikoin viikonloppuisin aika myöhään. Aamupalalle kun ei saa korviketta, jos juna lähtee vaikka ennen 8 eikä aamupalalle pääse sitä ennen. Niin ja vesipullon, silloin kun kuuluu hintaan (yleensä "paremman tason" huoneissa on) otan matkaan, jos olen osan siitä juonut. Jos on tyhjä, jätän. Usein sen vesipullon tilalle jää kuitenkin joku tyhjä itse tuotu limu-, siideri tai olutpullo, joten tavallaan menee tasan. En sitten tiedä ottaako ne siivoojat itselleen, ihan sama. 

Mutta en todellakaan vie mitään lakanoita, vaan siis tosiaan huoneen käyttöön tarkoitettuja hintaan kuuluvia kuluvia juttuja enkä edes niitä aina. Mitä enemmän varastetaan, sitä enemmän ne maksaa. Tuo on varkaus ja ihan verrattavissa siihen, että kaupasta veisi. 

Vierailija

No siis hotellistahan on mukavaa ottaa mukaan esimerkiksi niitä kerrossiivoojien kärryjä, todella näppäriä kotona. Itse kerrossiivoojakin olisi kiva, vielä en ole kehdannut.

Vierailija

Työn takia 50-80 yötä hotellissa/vuodessa. Jos veisi kaiken mikä irti lähtee, niin alkaisi olla kotona paljon tavaraa, kun 17 vuotta olen tätä työtä tehnyt.

Vierailija

Aamupalalta hedelmän, joskus sen pikkuruisen ompelusetin, jos laukussa ei ole ennestään, toisinaan jonkun minikäsirasvan. Juttuja, jotka on tarkoitettu yhden henkilön käytettäväksi, en mitään hotellin kiinteää omaisuutta. 

Vierailija

Pari kertaa ihan oikeasti vahingossa tullut laitettua hotellihuoneen pöydällä ollut kuulakärkikynä taskuun. Muuta en muista vieneeni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat