Mikä koira tässä on haudattuna? Ilmainen kasvohoito.

Vierailija

Minulle soitettiin viimbe viikolla ja tarjottiin ilmaista kasvohoitoa. Kuulemma joku uusi yritys. Vakuutettiin sen olevan ilmainen eikä sido mihinkään.
Mikä tässä yhtälössä mättää? Mikä koira haudattuna?

Sivut

Kommentit (115)

Vierailija

Kiinnostaisi tietää onko joku ottanut tämän ilmaisen kasvohoidon vastaan? Minullekin tuli muutama viikko sitten tuollainen puhelu ja jäi tosi outo fiilis. Kieltäydyin siis tarjouksesta.

Vierailija

Kaveri voitti jostain 5x ilmaisen hieronna. Meni sitten ja mieshieroja käytti 40 minuutin ajasta 30 minuuttia pakaroiden hieromiseen. Kyllä oli perse vetreä sen jälkeen, mutta kaveri jätti ne loput kerrat käyttämättä.

Vierailija

No sehän voi oikeasti olla ihan ilmainen, hankkivat noin maksavaa asiakaskuntaa ja ehkä samalla vielä itse herjoittelevat toimintaa.

Tai sitten "hoito" on ilmainen, mutta käytetyt tarvikkeet maksaa tms.

Menis ehkä paremmin kaupaksi jos myisivät tutustumistarjousta vaikka -70% alenneuksella. Ilmaisesta jää aina vähän sellainen olo että mitä jäi kertomatta.

Vierailija

Kun menet, tarkista vielä, että onko tosiaan koko homma ilmainen, vai pitääkö maksaa hoitoaineista erikseen.
Todennäköisesri hankkivat asiakaskuntaa ja myyvät siinä hoitojen lomassa asiakkaalle tuotteitaan. Ylipäätään en tykkää kosmetologilla (siis tavallisella maksullisellakaan) käymisestä, koska siellä tyrkytetään puoliväkisin kaikenlaisia tököttejä. Minulla ainakaan ei ole varaa maksaa jostain kasvojenkuorintapulverista 70 euroa!
Mutta noista siis voit toki aina kieltäytyä, mutta varaudu siihen, että kiusallista se on.
Kuten joku jo sanoikin, ilmaisia lounaita ei ole...

Vierailija

Joo, toi tuotteiden maksullisuus täytyy tarkistaa ennen hoitoa.
Itsekin en tykkää kun tyrkyttävät niitä tuotteitaan jotka niiiiin hyviä ja maksavat todella sen 70 euroa per purkki. Joo ei ole varaa sellaiseen.
Ajattelin nyt mennä kun on ilmainen.
Katsotaan miten käy.
Ap

Vierailija

Hei, 

Kyseessä oleva yritys toimii Kluuvissa. Heillä on Buukkarit jotka hoitavat ajanvaraamisen. Mielenkiinnosta kävin. Nuhjuinen, epämääräinen paikka. Kosmetiikkaesittely, " kosmetologi" oli kuin robotti, joka puhuin kaiken ulkoa opitun. Tuoteet ehkä ok, mutta ei tehnyt vaikutusta. Kun kaikki olla nuhjaista. Aloituspaketin hinta noin 1500 euroa, saat tuotesalkun vaikka rahoituksella, Myyti puhuita,ja kun sanoin, että en ole kiinnostunut , neitokainen kävi hakemassa myyntipäällikön , joka voi vaikuttaa hintaa.

Ihan ok, jos tiedät, ettö olet menossa myyntiesittelyyn, etkä hoitoon.Kasvot puhdistettiin ja rasvailtiin. Minullakin on cuperosa, oma kosmetologi ei ole sitä huomannut.....Tälläinen kokemus;)

Vierailija

Mielenkiinnosta kävin minäkin testaamassa tämän ilmaisen kasvohoidon, joka osoittautui tyrkkymyyntitapahtumaksi jossa lueteltiin myyntipuheita ulkomuistista. Kun en halunnut ostaa tuotepakettia haettiin paikalle painostamaan tuo myyntipäällikkö. Ympäristö oli nuhjuinen, tuotteet törkeän hintaisia eikä se kasvohoitokaan ollut mistään kotoisin.

Vierailija

Kysyin maksaako hoidossa käytettävät tuotteet, ei kuulemma. Parikin kertaa varmemmin velvoittaako johonkin ostamiseen tms; ei. Toki he sitten varmaan koettaa myydä purnukoita, mut se vaatii vaan tahtoa kieltäytyä, vaikka ne tilanteet on usein ahdistavia.
En oo vielä käynyt, ja itsekin mietin 'uskaltaako', onko varmasti ammattitaitoista jne.
Näin nähdään, että markkinointi on hieman hankalaa 😉

Vierailija

Olen tyytyväinen tuotteisiin. Ehdottomasti suosittelen kokeilemaan. He antavat oikeasti takuun tuotteiden tehokkuudesta ja joka kuukausi käyn ilmaisessa ihoanalyysissä, mikä osoittaa tuotteiden toimivuuden ja muutokset ihossani.

Vierailija

Mulle kävi vähän vastaavasti joskus teininä. Olin kaverin kanssa kaupungilla, kun joku mies tuli tyrkyttämään esitteitä ja tarjoamaan ilmaista kasvohoitoa, kuulemma vaikka muutaman hengen porukalle. Oltiin vähän ihmeissämme, mutta sovittiin lopulta aika hoidolle. Mentiin sinne aika epäileväisin mielin parin kaverin kanssa, ja paikalla meidät istutettiin pöydän ääreen ja kyseinen mies alkoi esitelmöidä jonkun pyramidihuijaus-/verkostomarkkinoinpuljun ihmetököteistä, joilla saatiin ITSE ensin pestä kasvomme ja sitten laittaa jonkun naamion ja lopuksi kasvovedet ja -voiteet. Homma oli ihan jäätävää tuputusta ja aivopesua ja väkisinrekryämistä jälleenmyyjäksi, ja oli hankala päästä lähtemään ilman että osti mitään/lähti hommaan mukaan. Äärimmäisen awkward kokemus, nykyään osaisin epäillä jotain hämärää heti, silloin 15-vuotiaana ei vielä tajunnut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat