Lean in five weeks/Tomi Kokko -kokemuksia?

Vierailija

Onko kellään kokemuksia Tomi Kokon lanseeraamasta lean in five weeks face to face tai nettivalmennus -ohjelmasta?

Ohjelma lupaa 5kg painon pudotuksen ja uusien elämäntapojen oppimisen. Ohjelmassa ei ilmeisesti tarvitse nähdä nälkää tai puputtaa maitorahkaa.

Onko kellään kokemuksia tästä ohjelmasta?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Paljon kasviksia, etenkin vihreitä, voita, lihaa ja kaikki mielellään luomuna

Ei kevyttuotteita, viljoja, hedelmiä oikeastaan ollenkaan.

Vierailija

Muakin kiinnostais tää. On kovasti kritisoinut ravintosuosituksia ja ollut telkkarissakin väittelemässä mm. niistä ja rasvattomasta"maidosta"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paljon kasviksia, etenkin vihreitä, voita, lihaa ja kaikki mielellään luomuna

Ei kevyttuotteita, viljoja, hedelmiä oikeastaan ollenkaan.

Onko mitää esimerkkiaterioita? Putosko painoa? Lähtikö miten paljon senttejä?

AP

Mia

Täällä yksi LIFW haasteen läpikäynyt ja jatkoryhmässä aktiivisesti mukana oleva :) Periaatteessa kyseessä ei ole mikään viiden viikon dieetti, vaan totaalinen elämäntaparemontti. Viiden viikon aikana opetellaan syömään puhdasta ja ravintorikasta ruokaa ja sen seurana tulee mahtavia treenejä. Kimppatreenit menee viikolla Salmisaaressa ja liikuntaMyllyssä ja talvilauantaisin Kuusijärvellä, kesäksi siirrytään Hietsuun. Meininki on mitä mahtavin!!! Pääpaino treeneissä kehonpainoharjoittelussa, ideana, että jokainen voi tehdä ne milloin vain ja missä vain. Ei siis tekosyitä ;)
Ja ruokavaliossa korostetaan juuri tuota luonnonmukaisuutta ja puhtautta. Ei prosessoitua ruokaa, maitotuotteita tai kotimaisia viljoja. Huomio myös hyvissä rasvoissa, sillä ne ovat elintärkeitä myös painonpudotuksessa!
Maaliskuussa alkaa uusi haaste. Toivottavasti nähdään siellä!!!

Mia

Ja lisäkommenttina vielä ruokavalioon; eli haasteessa paljon hyvää infoa hyvälaatuisesta ruuasta. Sieltä saadaan suuntaviivat, miten kannattaa syödä ja miksi. Mitään valmista viikon ruokalistaa ei tule, mikä "pakottakin" jokaisen miettimään syömisensä itse. Näin ollen myös oppii syömään jatkossakin oikein, eikä haasteen loputtua jää tyhjän päälle. Suljetun FB ryhmän kautta paljon hyviä reseptejä toki tulee jakoon päivittäin ja muiden ryhmäläisten vertaistuki on todella arvokasta!
Se, putoaako paino viiden viikon aikana, on yksilöllistä. Jos on reilusti pudotettavaa, niin yleensä se kyllä putoaa. Enemmän kiinnittäisin huomiota kuitenkin yleisfiilikseen sekä ihan mittanauhaan. Itsellä putosi paino 2,5kg, mutta vyötärönympärys kaventui 7cm :) tämä lienee monelle suurempi saavutus!

Vierailija

Mia kirjoitti:
Täällä yksi LIFW haasteen läpikäynyt ja jatkoryhmässä aktiivisesti mukana oleva :) Periaatteessa kyseessä ei ole mikään viiden viikon dieetti, vaan totaalinen elämäntaparemontti. Viiden viikon aikana opetellaan syömään puhdasta ja ravintorikasta ruokaa ja sen seurana tulee mahtavia treenejä. Kimppatreenit menee viikolla Salmisaaressa ja liikuntaMyllyssä ja talvilauantaisin Kuusijärvellä, kesäksi siirrytään Hietsuun. Meininki on mitä mahtavin!!! Pääpaino treeneissä kehonpainoharjoittelussa, ideana, että jokainen voi tehdä ne milloin vain ja missä vain. Ei siis tekosyitä ;)
Ja ruokavaliossa korostetaan juuri tuota luonnonmukaisuutta ja puhtautta. Ei prosessoitua ruokaa, maitotuotteita tai kotimaisia viljoja. Huomio myös hyvissä rasvoissa, sillä ne ovat elintärkeitä myös painonpudotuksessa!
Maaliskuussa alkaa uusi haaste. Toivottavasti nähdään siellä!!!

Moi Tomi!

Jos tämä keksimäsi asiakas "Mia" on jo osallistunut haasteeseen ja on nyt jatkoryhmässä, hän tuskin osallistuu maaliskuussa alkavaan haasteeseen eikä hän tällöin kirjoittaisi, että toivoo näkevänsä kaikki maaliskuun haasteessa.

Olisi ihan ok vastata ihmisten kysymyksiin omalla nimellä, mutta tuollainen keksittyjen "asiakasarvioiden" postaaminen on noloa. Vai onko tämän ketjun kaikki viestit sinun kirjoittamiasi mainoksia?

Mia

Moikka Vierailija!
Kyllä täällä Mia kirjoittaa ihan omalla nimellään :) ei ole tässä Tomilla osaa eikä arpaa. Sanoin että toivottavasti nähdään maaliskuun haasteessa, koska olen ollut myös Mentorina tsemppaamassa uusia haasteen aloittajia. Lisäksi jatkuvasti näen uusia tuttavuuksia yhteistreeneissä, missä käyn itse säännöllisesti. Eli tätä kautta toivottavasti nähdään. Ei ollut mainospuhe, vaan kerroin omia kokemuksiani :)

Vierailija

Hei Tomi eli Mia!

Nolo juttu eli epic fail, mutta opimme tästä sen, että kun mainostaa omia tuotteita netissä tekeytymällä joksikin toiseksi, niin kannattaa olla tarkkana. Paremmin ensi kerralla!

Muille tiedoksi, että Lean in Five Weeks -nettikurssin on kehittänyt ns. "personal trainer" Tomi Kokko, jolla ei ole mitään ravitsemusalan koulutusta. Markkinointialan koulutus löytyy, ja sen kyllä huomaa. Idea on tämä: kun maksat 127 euroa, voit katsella netistä jumppa- ja kokkausvideoita.

Hinta muodostuu seuraavasti:

treeniohjelma-video 97€

itsenäisesti tehtävät kuntomittaukset -video 67€

"sprint training workouts"-video 47€

ravinto-ohje -video 147€

ravintoseminaari netissä 97€

kokkausvideoita 77€

Facebook-ryhmän jäsenyys 297€ (!)

tukea 97€

motivaatiovideo 77€

"Kaikki tämä on yhteensä arvoltaan 1003 euroa."

Jos tilaat heti, saat huikean 87% alennuksen, eli maksat vain 127€!

Tilaa heti vain TV-Shopista!

Henkilökohtaisesti kuulostaa tosi hyvältä: jos pelkkä Facebook-ryhmän jäsenyys on 297€ arvoinen (sehän on tunnetusti tosi arvokasta), niin 127€ on ihan pilkkahinta!

Mia

No sen enempää tuohon kommentoimatta... Kokonaisuus kuitenkin aika lailla toinen kuin mitä annat olettaa. Ei siis todellakaan mitään videoiden katselua 😉. Mutta jokainen tekee omat valintansa. Mä olen tuohon enemmän kuin tyytyväinen ja pitkäaikaisista vatsaongelmista kärsineenä olen vihdoin saanut avun. Tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle kuitenkin!

Vierailija

Onko kenelläkään uusia kokemuksia tästä?
Alkuvuoden keskustelu ei näytä edenneen ns. hyvässä hengessä 😊
Kuka saavuttanut tuloksia ja minkälaisia?

Vierailija

Osallistuin mutta jätin kesken. Nuo jumpat oli mulle ainakin liian rajuja ja hajotti paikkoja heti eka viikolla. Sitten paranneltiin polvea pari viikkoa ja siinäpä se kurssi jo melkein menikin... Roikuin kyllä mukana mutta lopulta kyllästyin ja turhautuminen. Pitäisi ehkä olla kevyempi ja hitaampi startti tällaisille yli nelikymppisille perheenäideille eikä heti alkaa vetää täysillä tollaisten parikymppisten hesalaissinkkujen kanssa. Muutenkin tuntui vähän jäävän sivuun kaikesta hypestä ja kimppakivasta ja yhteisbileistä, kun vedetään porukalla sikahienoja aamutreenejä kuudelta aamulla Hietsussa ja ollaan niin fiiliksissä ja itse yrittää pyörittää töihinlähtöä ja päiväkoti-kouluunlaittorumbaa ja miettiä mitä itse syö ja mitä lapsille laittaa. On jotenkin niin eri maailmasta tuo pelkästään omien syömishifistelyjen ja oman optimaalisen treeniaikataulun ympärillä pyöriminen ja siitä hehkuttaminen, kun itsellä on oikeasti perhe ja normaalit työt ja ison omakotitalon kotihommat pyöritettävänä. Sitten vierastin tuota jatkuvaa someseurantaa ja jatkuvaa kommentointia ja tsemppilässynläätä mitä porukan piti koko ajan harrastaa. Ei ollut mun juttu tuollainen, vaikka sinänsä idea on hyvä ja nuo ravinto- ja liikuntalinjaukset ihan oikeansuuntaiset. Ihan en kylläkään purematta niellyt kaikkea Tomin paasaamaa ravinto-ohjausta ihan tuosta vaan, kun itsellä kuitenkin lääkärin tiedot elimistöstä ja lisäksi.aika paljon olen perehtynyt ravitsemukseen ja liikuntaan ihan omasta mielenkiinnosta. Esim. älyttömän suuret lihamäärät ja proteiinikuorma mietitytti, etenkin kun kaikilla ei ole mahdollista hankkia jotain suoraan tilamyynnistä hommattua ruoholla ruokittua luomulihakarjan lihaa vaan joutuu ihan peruskaupan antamiin tyytymään. Ja kun ei ruoki pelkästään itseään vaan myös muun perheen. Myös nuo täysin kritiikittömät (ja kavereiden tuotteita mainostavat) bulletkahviylistykset ym. alkoi ärsyttää, kuten kaikki muukin uskohenkinen hihhuilu ja ihmisten kritiikitön suhtautuminen kaikkeen, mitä Tomin suusta tulee. Pitkäaikaisnäyttöä tämänkaltaisesta ruokavaliosta ja sen turvallisuudesta kun ei ole ja sairaalamaailmassa tulee jo vastaan näitä älyttömiä proteiinilasteilla munuaisensa pilanneita.

Eli joo, hyviä juttuja mukana on ja sinänsä olen samoilla linjoilla kuin Tomi mutta en pidä kaikkea ihan niin mustavalkoisen selvänä kuin Tomi saarnaa. Kaikille systeemi ei sovi ja omaltakin kurssilta joutui yksi sairaalaan, kun elimistö meni dieetistä aivan sekaisin. Vauhti on aika kova ja ainakin huonokuntoisemmille ja muuten elämässään kiireisille voisi olla vähän hitaampi ja turvallisempi aloitus. Jos olet 20-30-vuotias sinkku ja asut pääkaupunkiseudulla, homma on jees ja pääset porukoihin. Jossain satojen kilsojen päässä alkaa lähinnä ketuttaa seurata sitä sisäpiirin hehkutusta ja maksaa siitä ilosta, että saat kuunnella videoesityksiä asioista, jotka jo tiedät.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat