Tänään testataan ketipinor.

Vierailija

Lääkärin mieliksi otin stellan tilalle ketipinorin. Selitti ketin vähemmän haitalliseksi kuin stellan. Keväällä kokeilin mirtsapinin. Ei se nukuttanut mutta sai väsymyksen väärään aikaan aamulla ja sekavan olon melkein koko päiväksi. Toivon että ketipinor toimii kuten pitäisi. Ainakin apteekkari oli sitä mieltä että keti on hyvä lääke. Epäilyttää kun on lukenut niistä sivuvaikutuksista.

Näitä nappeja joilla on sivuvaikutuksia ja koukuttavatkin mokomat niin niitä saa kohtuu helposti. Jotain indikaista kannabista ei edes viitsi ehdottaa kun tietää mikä huuto siitä nousisi. Uni ja nukahtamislääkkeisiin nousee toleranssi ja ne ovat kolmiolääkkeitä eli huumeita niin en näe mitään eroa miksi ei voisi kirjoittaa indica painotteista kukkaa.

Aine josta ei ole hengenvaaraa ja sitä voisi annostella tarpeen mukaan. Jos ei yksi annos riitä kuten unilääkkeissä joskus käy niin annosta voisi lisätä ilman vaaraa. Kannabis kun on niin myrkytöntä että sitä voi syödä kiloja ilman hengen vaaraa. Käyttöannokset suurillakin määrillä on grammoja että haitatkin muihin lääkkeisiin verrattuna on pienet.

Itsellä on ketin annos 25 milligrammaa. Jos on kokemusta niin kuulisin mielelläni niistä. Hyvä, huono vai jotain siltä väliltä? En söisi ensimmäistäkään nappia jos muuten saisi nukuttua. Toisinaan pidän taukoa napeista ja valvon. Johtuu siitä että en tykkää vetää mitään päähän vaikuttavaa jatkuvasti.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Mulla toimii sekä mielen tasaajana että unilääkkeenä. Pelasti mun elämän, ei mitään sivuvaikutuksia. Toisista taas tulee omien sanojensa mukaan zombeja ynnä muuta epämukavaa oloa. Toivottavasti sulla toimii ja saat unen!

Vierailija

Unilääkkeenä juuri 25 mg toimii loistavasti, haittavaikutuksia ei tule näin pienellä annostuksella.

Ota tuntia ennen kuin haluat nukahtaa!

Vierailija

Ketipinor 25mg saa olon tokkuraiseksi, en tiedä kuinka kuvailisin.. No hiukan oudoksi ja sellaiseksi poissaolevaksi.. Ei ajatus kulje normaaliin tapaan ja sitä vaan ON. Olo ei ole mitenkään hirveän väsynyt mutta nukahdan nopeammin kuin ilman pilleriä ja itse nukun aamuun asti. Yöllisiä heräämisiä ei ole pillerin otettuani. Otan todella harvoin. Itse poltin ennen kannabista. Toimii paremmin :D

Vierailija

Ketipinor sopii paremmin jatkuvaan kuin satunnaiseen käyttöön, siis unilääkkeenä.Eli ota joka ilta muutaman vkon ajan vähintään.

Vierailija

Musta ketipinor teki tyhmän. Söin sitä 15-vuotiaasta 20-vuotiaaksi asti, välillä 25mg annoksina, välillä 100mg annoksina ja useimmiten jotain siltä väliltä. Ajatus ei vaan kulkenut samalla tavalla. Lopetusoireet olivat kamalat, heikotti ja tärisytti, oli ripulia, en pystynyt nukkumaan muutamaan päivään ollenkaan. Ei se ketipinor huonolta tuntunut silloin kun sitä söin, mutta vasta lopettamisen jälkeen tajusin, miten lääke lamautti aivotoimintani. Nyt vasta alan olla älyllisesti oma itseni, vaikka lääkkeen lopettamisesta on pian vuosi. Ajattelu ja lukeminen rasittaa edelleen, mutta sentään nyt kykenen niihin taas.

Vierailija

Minulle määrättiin masennuksen tueksi, en tiedä vieläkään miksi. Otin lääkkeen illalla ja nukahdin tunnin sisällä. Seuraavana päivänä zombimainen olo kesti pitkälle alkuiltaan asti. Tästä olosta ahdistuneena oli pakko ottaa yksi ketipinor ja nukahtaa... Viikon päästä olin niin ahdistunut ja lamaantunut että lääke oli pakko lopettaa.

Vierailija

Mulla on ollut alkuun Ketipinor pienellä annoksella (sama kuin sinulla, 25mg) ja nykyään pitkävaikutteinen 400mg. Välillä on ollut myös 600mg. Nostaa mulla todella reilusti ruokahalua, mutta muuten toimii. Kieltämättä vähän tyhmä olo on välillä, toki se voi johtua myös psykooseista. Kesällä aloitin uudessa työpaikassa ja oli ihan sellainen olo, etten tajua mistään mitään. Kävin oikein testauttamassa älykkyysosamäärän ja Luoja kiitos se oli normaali :D

Vierailija

Tuli niitä kokeiltua. Välillä tuntui, että sydän pysähtyy. Siinä vaiheessa se tosin olisi ollut aivan tervetullutta. Lopetin kuitenkin syömisen.

Muistaakseni samanlaisia heikotuskohtauksia lopetettuani, mikä nyt toisaalta on aivan yhdentekevää jos niitä kärsii muutaman päivän. 

Vierailija

No ehkä sä oot niin vitun psykoottinen sen kannabiksen takia että lääkärikin katsoo parhaaksi määrätä antipsykoottia. Ärsyttää jo toi kannabiksen hehkuttaminen, käytä jos käytät onks siitä pakko jauhaa koko ajan

Vierailija

Kaamea lääke. Unettomuuteen kokeilin 25 mg sekä välillä 12,5 mg. Nou, nou, kiitos ei neurolepteille. Ei ainakaan unettomuus indikaatiolla.

Vierailija

Minä sain Ketipinorista epilepsia-tyyppisen kouristuskohtauksen reilun viikon käytön jälkeen. Kyseinen lääkehän vaikuttaa suoraan keskushermostoon, en tiennyt sitä kun unilääkkeeksi määrättiin. Sen jälkeen en ole suostunut syömään mitään nappeja, mäkikuismaa uutteena ja melatoniinia vedän iltaisin, ja kyllä, poltan myös budia. Lähinnä kylläkin ihan viihdekäyttöön :D Ennemmin olen vaikka nukkumatta kun otan riskin. On määrätty mirtatsapin ja opamox, hakematta on reseptit. Imovan taas oli suunnilleen yhtä toimivaa kuin kissan pieru.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat