Mp tästä tatuoinnista?

Vierailija

Eli oon käyny tänään ottamassa tatuoinnin ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen paitsi yhtää kohtaa lukuun ottamatta joka häiritsee minua
http://u.kahvipaketti.com/u/50512743880.jpg

Merkitty punaisella ympyrällä, jotenkin tuo kohta ei vaan passaa tohon. Saatan kyllä olla sit liian pinnallinen tän asian suhteen. Nyt vasta kotona huomannut tämän ja alkanut vaivaamaan minua. Oon jo oikeesti miettiny että lähetän kuvan tatuoijalle tästä ja kerron että voisiko mahdollisesti parantaa jotenkin tämän kohdan paremmaksi.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

No kyllähän tuo kohta hieman siivelliseltä pippeliltä näyttää, kun pitkään tuijottaa, mutta ei sitä noin vain huomaisi jos ei olisi ympyröity.
Luulisin että korjaus onnistuu. Jos käyttämäsi tatuoija ei keksi järkevää korjausta niin mene muualle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Peenishän se.

Mä en ensin nähnyt tuossa vehjettä, mutta nyt kun joku sen sanoi, en mitään muuta näekään koko leimassa kuin löysän mulkun :D

Vierailija

Tuo tatuointi kokonaisuudessaan näyttää ihan paksusuolen kaavakuvalta, joten ihan samoille alueille tuo ympyröity kohtakin kuuluu. Yleensä penis on kuitenkin aika alhaalla, mutta ehkä kuva on ylösalaisin?

Vierailija

Tuskin tuo jalka enää pippeliltä näyttää jos sen käy värittämässä lohikäärmeen kropan väriseksi.

Tuntuu kyllä, että olisin nähnyt tämän kuvan aiemminkin. Onkohan kyseessä kuitenkin joku kierrätetty nettivitsi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Karsean ruma ihan kokonaan! 

Minusta ihan hyvännäköinen, lähikuvassa (pl. Tuo löysä mulkku).

Nämä on kuitenkin niitä leimoja jotka neljän metrin päästä ovat pelkkä musta klöntti. Itse suosin selkeämpiä...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat