Auttakaa n00bia, ovis/hedelmöittyminen/laskettu

anni

Moikka,

Käännyn nyt teidän puoleen kun mistään muualta ei tunnu vastaavaa viisautta löytyvän näistä raskautumisjutuista...

Plussasin eilen, ja enhän mä tajua näistä jutuista oikein mitään :/ tarvisin jonkun kokeneemman neuvoja siihen, että miten saisin laskettua miten toi nyt meni (kova polte selvittää laskettu aika paremmin).

Eli, tässä mitä tiedän:

- Edelliset menkat alkoi 2.10.

- Sitä edelliset alkoi muistaakseni syyskuun ekoina päivinä, mutta kun ne olikin sitten ekat pillereiden poisjätön jälkeen niin en oo oikein tolkussa omasta kierrostani vielä... ja näin ollen en osaa määrittää kierron pituutta luotettavasti, mistä tämä koko päänvaiva tuleekin.

- Tikutin mielestäni yhtä vahvat viivat 31.10. ja ennen&jälkeen vähän aikaa haaleampia, mutta kun en taas ole varma että oliko ne nyt tarpeeksi yhtä vahvat, oon niin hukassa näiden kanssa :/

- Tolla ekalla kierrolla kun en tullut raskaaksi, huomasin ekaa kertaa muutamia oireita joita ei pillereillä ollut (ne on siis olleet mulla TOSI kauan enne tota, en muista juurikaan aikaa ennen). Esim rintojen kipeytyminen. Tämä sama tapahtui nytkin viimeisen 1-2 viikon aikana, en tarkkaan muista koska.

- Plussa tuli siis 10.11. ja oli erittäin haalea, tuskin huomattava (CB), mutta kun tein CB digitestillä niin se sanoi kans raskaana 1-2 viikkoa. 11.11. edelleen haalea mutta hieman näkyvämpi plussa.

KYSYMYS: Onko mun ovulaatiossa TODELLA voinut kestää niin kauan, että se on tullut vasta tyyliin 31.10? Tämä ajankohta täsmäis periaatteessa paremmin plussaamisen, oireiden jne kanssa, mutta kun katson mitä tahansa laskettu aika -laskuria tai vastaavaa niin ne aina antaa mulle jonkun ihan älyttömän 20.10. ajankohdan tai muun yrittäessäni mahd tarkasti laittaa kiertoni arvioidun pituuden tuohon.

Voiko kellään edes olla noin hiton pitkä kierto?

Help? Anteeksi jos nämä on tyhmiä kysymyksiä :)

Kommentit (1)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

- Tikutin mielestäni yhtä vahvat viivat 31.10. ja ennen&jälkeen vähän aikaa haaleampia, mutta kun en taas ole varma että oliko ne nyt tarpeeksi yhtä vahvat, oon niin hukassa näiden kanssa :/

Nämä siis ovistestejä...

AP

Uusimmat

Suosituimmat