Loukkaantuisitko, jos läheisimpiin kuuluva ystäväsi...

Vierailija

Voittaisi ulkomaanmatkan kahdelle ystävälle ja ottaisi vain toisen kaverinsa mukaan reissuun. Kuitenkin kutsuisi sua läheiseksi kaveriksi ja pyytää juhliinsa yms.

Itelle ei oo näin käynyt kunhan kysyin vaan huvikseni.

Kommentit (8)

Vierailija

No, oma valintahan tuo on kenet matkalle mukaan haluaa. En loukkaantuisi ainakaan, menisi jo vähän teinimeiningiksi. 

Vierailija

Ainakin miettisin, että miksi jättää yhden matkan käyttämättä, jos ketään kolmatta ei pyydä. Ja olenko tehnyt jotain, miksi ei pyydä minua.

Vierailija

Todellakin loukkaantuisin. Miettisin koko ystävyyttä uusiksi, jos mieluummin jättää matkan käyttämättä kuin ottaisi minut mukaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Todellakin loukkaantuisin. Miettisin koko ystävyyttä uusiksi, jos mieluummin jättää matkan käyttämättä kuin ottaisi minut mukaan.

En ole ap mutta mulle kävin niin että facessa oli joku arvonta hiljattain ja serkkuni jonka kanssa ollaan oltu tosi läheisiä ei tägännyt mua siihen vaikka se oli just kahelle kaverille.. syytä en todellakaan tiedä kyllä olin vähä pettynyt. Ja outoa on se että se ei ole yhdelle vaan kahdelle eli jättäisi matkan käyttämättä.

Vierailija

No en... ajattelisin, että hän kokee, etten tulisi toimeen tämän toisen kanssa. Ihmettelisin tietysti, että jättäisi toisen matkan täysin käyttämättä. 

Jokaisella on oikeus valita seuransa, mitä siitä nillittämään. Vastustan näitä pakkoliitoksia jo päiväkodissa ja koulussa. On otettava leikkiin tyyppi, josta ei tykkää tai ei ainakaan siinä tilanteessa halua häntä mukaan. 

Vierailija

Mä ainakin miettisin, miten kaksi ystävää viihtyisivät keskenään koko matkan ajan. Jos ystäväpiirissä ei olisi valmista kolmikkoa, voisin lähteä vain yhden ystävän kanssa ajatellen, että olisi rennompaa niin.

Uusimmat

Suosituimmat