Siis MITEN vaatteet pysymään siistinä ulkoillessa?!

Vierailija

Tuolla puistoissa näkee usein lapsia ja vanhempia ihan siisteissä vaatteissa. Miten ihmeessä te siistit sen teette?

Mun rymypetterit 1,5 ja 5 v on näillä säillä tunnin ulkoilun jälkeen jo sen näköisiä, että kamoja ei oo pesty koskaan (vaikka ne olis aamulla tulleet narulta). Lähmivät kuransa muhunkin, joten sama missä vaatteissa olen, ne ei puhtaana pysy. Olen siis rymyvaatteissa itsekin. Mitä mä en nyt hiffaa?

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kasvata niitä hemmetin peikkojas etkä anna niiden rymytä ku pellossa. Siten ne vaatteet pysyy puhtaana.

Kato kun ajattelen et puistot on just sitä rymyämistä varten. Että oppivat mm. liikkumaan ja hallitsemaan kehonsa. Eli siitäkö se onkin kyse, ei anneta lasten leikkiä et vaatteet on esittelykunnossa? Mielestäni kyllä jotkut leikkiväisetkin lapset on ihan siisteiltä näyttäneet. Joku materiaalikysymys?

Vierailija

No mun 5-vuotiailla on kuravaatteet päällä ja heille on opetettu, että kuraisilla kamppeilla ei lähmitä aikuisia, ei edes omia vanhempia. Sitten kun lähdetään puistosta pois, riisutaan kurikset ja mennään siisteissä vaatteissa kotiin ettei rappukäytävä ja eteinen ole kuraa täynnä kotiin päästyä.

Vierailija

Kun kuraisen lapsen nostaa syliin niin siinähän oma ulkoilupuku likaantuu rinnuksia myöten. Miten puhdistatte omat vaatteenne? Laitatteko pyykkiin joka kerta vai rapsitteko vain isommat kurat pois?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun kuraisen lapsen nostaa syliin niin siinähän oma ulkoilupuku likaantuu rinnuksia myöten. Miten puhdistatte omat vaatteenne? Laitatteko pyykkiin joka kerta vai rapsitteko vain isommat kurat pois?

Helpoimmalla pääset ostamalla itsellesi kunnon sadevaatteet. On olemassa aikuisille myös henkselihousuja ja ei tarvitse pelätä rinnusten likaantuvan. Aikuiset voivat pitää henkselihousuja puistoissa välittämättä siitä miten siistit vaatteet muilla on. Voit aina lähtiessä puistosta ottaa sadehousut pois jos se on sinulle erittäin suuri häpeä. 

Uusimmat

Suosituimmat