Öh, olisiko teistä ok jos puolisosi äiti pyytäisi sua tulevan lapsensa kummiksi?

Vierailija

Vai otanko tän jotenkin "loukkaavana", kun sis miehen vanhemmat saa nk. iltatähden. Ja sis miehen äiti kysyi haluaisinko tulla lapsen kummiksi?! Jotenkin tosi outo kysymys, kun käytännössä se tarkottaa että mies olisi oman pikkuveljensä kummi? Ja muutenkin tämä "anoppi on suhtautunut muhun aina jotenkin tosi nihkeesti, eikä oikeen koskaan oo hyväksynyt mua perheeseen, niin tuntuu lähinnä vaan ilkeilyltä pyytää mua kummiksi. Varsinkin kun tiedän lapselle olevan jo valmiiksi kolme paria kummeja, jotka on kaikki heille tosi läheisiä ystäviä. Ihan ku tää olis joku vihje että pitää mua vaan kaverina, eikä perheeseen kuuluvana ollenkaan. En tiiä yhtäkään henkilöä, jolla olisi oma sisarus kummina, jotenkin outoa kun sisarukset (ainakin miehen perheessä) on muutenkin läheisiö ja paljon tekemisissä keskenään. Mitä tässä nyt kannattais vastata, kun laitto siis ihan tekstarilla et haluunko alkaa kummiksi? Tekis mieli vaan sanoa ei kiitos, en kuitenkaa halua olla törkeä. 😓

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Siis tä,  tiedän tosi monta perhettä kenellä sisarus on sirarukselle kummi. Itsekkin olisin voinut ottaa jos on pitkät ikäerot mutta kun lapset on tullu kaikki 5v sisään

Vierailija

Pyysikö vaan sua kummiksi, vai mitä siinö viestissä lukee? Erikoista jos ei miestä pyytänyt, yleensä kuitenkin pyydetään kumpikin osapuoli pariskunnasta. Ja itse kun sain kummilapsia nuorempana, niin miehen tultua kuvuoihin hänestä tuli myös lasten kummi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikös se pyytänyt sua eikä sun miestä?

Siis pyysi vain mut, ei miestä. Sinällään outoa siinäkin mielessä, että ollaan kuitenkin naimisissa, niin pyytää vaan toisen kummiksi.
Ap

Vierailija

Enpä ole koskaan ajatellut, voiko sisarus olla kummi.

Eikös tuo tuleva vauva ole ap:n miehen pikkuveli/sisko?

vai meniköhän mun päänuppini sekaisin ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko sä jollain tavalla vajaa ?jos sua pyydetään kummiksi, miten se tekee miehestäs sisaruksensa kummin ??

Kannattaisi lukea ketju uudelleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan ajatellut, voiko sisarus olla kummi.

Eikös tuo tuleva vauva ole ap:n miehen pikkuveli/sisko?

vai meniköhän mun päänuppini sekaisin ;)

Kyllä, tuleva lapsi on sis mieheni pikkuveli.
Ap

Vierailija

N

Vierailija kirjoitti:
No itse olen eri mieltä vastaajien kanssa. Itse en suostuis.. Jotenki ois outoa kyllä.

Niin, oudoltahan tää tuntuukin. Kun ollaan naimisissa, ja vaan mua pyydetään nin en ihan tajua että miksi. Ja kun nimenomaan anoppini ei ole koskaan ollut mitenkään lämminhenkinen mua kohtaan, niin en tiedä onko vaan ilkeilyä vai olisko yhtäkkiä yhdessä yössä muuttunut noin radikaalisti..
Ap

Vierailija

Eikö tuo ole pikemminkin pyrkimys sitoa sinut heidän perheeseen kuin erottaa siitä? Ihan hyvin tämä voi olla anopin puolelta ele yrittää paikata teidän välejänne. Kummiudesta voit toki kieltäytyä, mutta ikävää on, jos tällaisen pyynnön vittuiluksi tulkitset. Kuka pyytäisi lapselleen hyvin läheiseksi aikuiseksi ihmistä, jolle haluaa vittuilla??

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat