Anne Kukkohovi lihonut?

Vierailija

Uudessa Vuosia nuoremmaksi -ohjelmassa on pistänyt silmään juontajan Anne Kukkohovin pyöristyneet posket/olemus. Onkohan raskaana vai miten on antanut itsensä noin lihota?

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

olen itse katsellut samaa. Tuskin kuitenkaan on raskaana... työkaveri sanoi, että naama sen näköinen, että viina maistuu. Eikös se muualta kropasta ole kuitenkin ihan hoikka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kasvoistaan turvonneet näköinen. Onkohan sillä joku sairaus tms joka vaatii lääkitystä ja aiheuttaa turvotusta. 
Tai ihan suolainen ruoka tekee sen. Olen suht samanikäinen ja pari viime vuotta olen seuraavan päivän naama ja silmäluomet turvoksissa jos illalla syön esim juustoja -tai mitä tahansa suolaista.

Vierailija

Mun mielestä taas kasvot näyttää edelleen pieniltä, mutta leuanalus, niska ja vartalo aika isolta (verrattuna malleihin ja hoikkiin naisiin). 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
olen itse katsellut samaa. Tuskin kuitenkaan on raskaana... työkaveri sanoi, että naama sen näköinen, että viina maistuu. Eikös se muualta kropasta ole kuitenkin ihan hoikka.

Aika pönäkältä se näytti viime jaksossa vyötäröltäkin. Tai sitten vaikutelman teki se kamala säkkimäinen paitamekko, joka ei pue kuin ehkä kaikkein hoikimpia. Sellaisia mitä se Annekin oli ennen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat