G:Tärkein elämänviisaus, minkä olet saanut kotonasi?

Vierailija

Minulle sanottiin, että älä koskaan arvostele ylempiarvoisiasi.

Sitä viisautta olen noudattanut. Vaikka olen itse eläkeläinen, en koskaan arvostele esim. lääkäreitä, vaan esitän heille ihailuni ja arvostukseni hienotunteisesti.

M41

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Älä takaa ketään.

Isoäidin isä menetti koko omaisuutensa annettuaan takauksen hyvän ystävänsä lainaan.

Vierailija

Edesmenneen isän neuvot: opiskele, tee asioita mistä tulet onnelliseksi, tee työksesi sitä mistä pidät oli se mitä tahansa, ole suvaitsevainen erilaisuutta kohtaan. Näitä yritän noudattaa :) 

n21

Vierailija

"Se menee ohi". Olipa kyseessä ilo tai suru, niin siihen ei pidä takertua, sillä tunteet ja olotilat vaihtuu aina. 

Vierailija

Varmaan on tärkeämpiäkin, mutta mieleen tulee vain "kaikesta muusta voi säästää, mutta lapsien pitää saada harrastaa"

Vierailija

Puhu ihmisistä niin että voisivat olla läsnä, vaikka eivät olisikaan läsnä.

Et voi arvostella toisen tekemisiä jos et satavarmasti osaa tehdä asiaa paremmin.

Nämä nyt ainakin.

Käyttäjä102
Seuraa 
Liittynyt18.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Puhu ihmisistä niin että voisivat olla läsnä, vaikka eivät olisikaan läsnä.

Et voi arvostella toisen tekemisiä jos et satavarmasti osaa tehdä asiaa paremmin.

Nämä nyt ainakin.

Kamalaa, mutta mä totesin jossain vaiheessa, että jos noudattaisin näitä, mulla ei enää olisi yhtään ystävää. Kaikki mun ystävyydet perustuu pitkälle toisista juoruamiseen ja toisten ihan "lämpimikseen" arvosteluun :( 

Vierailija

Ei yhtikäs mitään. Muuten sain hyvän ja tasapainoisen kasvatuksen, mutta elämänohjeet jäivät melko vähään. Siksi haluaisin lapsia, että voisin opettaa heille tiettyjä asioita joissa vanhempani olivat puutteellisia, opastaa heitä nuoruudessa juttuihin joista olisi apua opiskelussa, työelämään astumisessa ja talouden hallinnassa. Harmi vain, että olen homo enkä halua muuten lapsia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat