Olen entinen koulukiusaaja

Vierailija

Meitä on ilmeisesti tällä palstalla aika paljon.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

kaduttaako ollenkaan? vai onko vaan osa sun henkistä kasvamista

Harmittaa tietysti kiusattujen puolesta ja toivon, etten olisi kiusannut. Kyllä ihmisellä pitää olla oikeus käydä koulunsa rauhassa ilman vittuilua ja häirintää. -ap

Vierailija

Olisitko yhtä rohkea nyt lähettämään anteeksipyynnöt kiusatuille, kun sinulla oli rohkeutta kiusata? Itse ajattelen koulukiusaajista, että vuosikymmenten jälkeenkin olisi hyvä kuulla tai lukea jonkinlainen anteeksipyyntö. Kertoisi myös siitä, että kiusaaja on kehittynyt ja joskus jos kävelisi vastaan, ei tarvitse pelätä ivallisia letkautuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olisitko yhtä rohkea nyt lähettämään anteeksipyynnöt kiusatuille, kun sinulla oli rohkeutta kiusata? Itse ajattelen koulukiusaajista, että vuosikymmenten jälkeenkin olisi hyvä kuulla tai lukea jonkinlainen anteeksipyyntö. Kertoisi myös siitä, että kiusaaja on kehittynyt ja joskus jos kävelisi vastaan, ei tarvitse pelätä ivallisia letkautuksia.

En muista kiusaamiani ihmisiä nimeltä tai edes, kuinka monta heitä oli. En varmaankaan lähettäisi heille anteeksipyyntöjä näin vuosien jälkeen, vaikka tietäisinkin, keitä he ovat. -ap

Vierailija

Kiitti vaan kiusaaja. Onnistuit tuhoamaan mun itsetunnon totaalisesti. En edes pysty ystävystymään kenenkään kanssa kiusatuksi tulemisen takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiitti vaan kiusaaja. Onnistuit tuhoamaan mun itsetunnon totaalisesti. En edes pysty ystävystymään kenenkään kanssa kiusatuksi tulemisen takia.

Auttaisiko sinua anteeksipyyntölappu vanhalta kiusaajaltasi? -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaja, käveletkö huomenna ohi, kun näet ulkona tilanteen jossa isommat lapset kiusaavat yhtä pientä?

En. Minulla on virankin puolesta velvollisuus puuttua näkemääni kiusaamiseen. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko sinua anteeksipyyntölappu vanhalta kiusaajaltasi? -ap

ei, t.toinen kiusattu

Vierailija

Olet saattanut tuhota jonkun ihmisen itsetunnon. Pahimmillaan hän on menettänyt takaisi elämänhalunsa ja työkykynsä. Olet psyykkisesti sairas. Normaali ihminen ei kiusaa

Vierailija

Olet saattanut tuhota jonkun ihmisen itsetunnon. Pahimmillaan hän on menettänyt takiasi elämänhalunsa ja työkykynsä. Olet psyykkisesti sairas. Normaali ihminen ei kiusaa

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat