Kamalat raskausarvet ja häpeä (kuva)

Vierailija

Koko keskivartaloni on täynnä raskausarpia. Ne ovat mielestäni kamalan näköiset ja niitä on paitsi mahassa, myös kyljissä ja selässä lantiolla asti.

En uskalla olla alasti miehen nähden (tai kenenkään muunkaan, mutta mies nyt tärkein) koska hävettää niin. Pelkään että halut lähtisi, jos näkisi ne. 

Tässä on kuva (se on järkyttävä, varoitus!!) http://s15.postimg.org/pqc8no6vf/image.jpg

Kaikkea olen yrittänyt, mutta ei raskausarpiin taida mikään auttaa?

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Höpön löpön, ei noi ole edes pahoja. Mulla on samassa paikkaa ja karvoituksesta saakka melkein rintoihin saakka arpia. 

Ja alavatsa täysin löysää taikinaa. 

Raskausarpiin ei taida auttaa kuin vatsanahan kiristys ja leikkaus. Eikä sekään poista kaikkia. Hyvään ihoon voi joku kallis hoito auttaa. 

Sinuna mä lopettaisin raskausarvista huolehtimisen. Ne on sua enkä usko miesten edes huomaavan sellaisia, kun katsovat ihan jotain muuta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpön, ei noi ole edes pahoja. Mulla on samassa paikkaa ja karvoituksesta saakka melkein rintoihin saakka arpia. 

Ja alavatsa täysin löysää taikinaa. 

Raskausarpiin ei taida auttaa kuin vatsanahan kiristys ja leikkaus. Eikä sekään poista kaikkia. Hyvään ihoon voi joku kallis hoito auttaa. 

Sinuna mä lopettaisin raskausarvista huolehtimisen. Ne on sua enkä usko miesten edes huomaavan sellaisia, kun katsovat ihan jotain muuta. 

Oletko nyt ihan tosissasi? Totta kai tuollaiset huomaa. Eri juttu sitten, miten paljon tuo haittaa,

t. mies

m

Odotin näkeväni jotain kamalaa, mutta ei noi pahoja olleet, kannattaisi silti varmaan laihduttaa?
Voisit myös laittaa tissikuvan jakoon ja pillukuvan että voidaan kauhulla katsoa sun revittyä römpsää.

Vierailija

Kiitos kommenteista!! Ehkä sitten itse näen tilanteen pahempana kuin on? Peilikuva oksettaa ja itken joka kerta kun näen nuo arvet (en myöskään tykkää mahasta, jossa tosiaan ylimääräistä). Mieheni on hermostunut, kun en halua enää seksiä tai fyysistä läheisyyttä ja verhoudun aina ettei hän näe minua... Häpeä on vain niin suuri. 

Ap

Vierailija

Ihan normaalit, ei mitenkään kammottavat, säväyttävät tai tunteita herättävät! Ihan pienet ja tavalliset arvet. En miettisi tuollaisia yhtään. Niiden värikin muuttuu ajan myötä ja niistä tulee ihon väriset. Älä huoli!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista!! Ehkä sitten itse näen tilanteen pahempana kuin on? Peilikuva oksettaa ja itken joka kerta kun näen nuo arvet (en myöskään tykkää mahasta, jossa tosiaan ylimääräistä). Mieheni on hermostunut, kun en halua enää seksiä tai fyysistä läheisyyttä ja verhoudun aina ettei hän näe minua... Häpeä on vain niin suuri. 

Ap

Nyt ap järki käteen. Ongelma on vain sinun päässäsi, miehesi ihan varmasti haluaa sinua samalla tavalla kuin ennenkin.

Yritä päästä eroon itseinhostasi, tai muuten pääset pian eroon miehestäsi.

Lakkaa katselemasta vartaloasi peilistä, koska se saa vain sinut surulliseksi. Sinulla on mies, joka haluaa sinua ja varmasti tarvitsee myös läheisyyttäsi. Ota se vastaan, anna rakkautesi ja opettele nauttimaan siitä, mitä sinulla on. Haikailemalla mennyttä aikaa estät teitä molempia elämästä tässä ja nyt.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat