FAZER lopetti joulu- ja piparkakkusuklaan valmistuksen !!!!!!

Vierailija

ja tilalle tuli joku mantelikarpalotummasuklaa....

Ei juma, eikö siellä Fazerilla KUKAAN tajua mitään. legendaarinen joulusuklaa lopetetaan ja tilalle joku kamala-mukahieno- suklaa. LAITTAKAA PALAUTETTA

Sivut

Kommentit (129)

Vierailija

Siis MITÄ ?

Joulu pilalla minulla ja monella muulla.  Satun tietämään , että ko suklaa on todella suosittua, suorastaan legenda.

Mitä hitto Fazer taas miettii, kohta varmaan lopettavat FAZERIN SINISEN

Laittakaa kaikki palautetta

Nannn

Oli kaupassa toisenlaistakin suklaata, winter edition jossa oli jouluisia mausteita, piparkakun muruja... Eli ei ne kokonaan ole sitä lopettaneet, uudistaneet vain valikoimaa ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi rähmä! Lidlissä on piparinmakuisia asukkaita, ainakin ollut. Sinne sitten vaan.

Minkä maan asukkaita?? Mulle ei kaikki kelpaa!

Vierailija

Koskaan kuullutkan piparkakkusuklaasta. Ne ällöt hedelmä/manteli/pähkinä/rusina -joulusuklaat on kyllä tuttuja mutta tuollaista piparkakkusuklaata en ole koskaan nähnytkään tai saati sitten siitä kuullut. En taida kovin usein karkki- tai joulukonvehtihyllyillä kaupassa käydä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oli kaupassa toisenlaistakin suklaata, winter edition jossa oli jouluisia mausteita, piparkakun muruja... Eli ei ne kokonaan ole sitä lopettaneet, uudistaneet vain valikoimaa ;)

Tuo kuule on ihan erilaista, jotain karpaloa ja mantelia.  Siinä sulle joulusuklaata.  Minä ainakin bokotoin tämän takia Fazeria

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi rähmä! Lidlissä on piparinmakuisia asukkaita, ainakin ollut. Sinne sitten vaan.

Minkä maan asukkaita?? Mulle ei kaikki kelpaa!

Varmaan niitä irakilaisia sitten... Vai onko Lidlissä nyt menossa jotkut ranska/kreikka/italia/espanja-viikot? Saattaisi siinä tapauksessa olla noiden maiden asukkaita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis MITÄ ?

Joulu pilalla minulla ja monella muulla.  Satun tietämään , että ko suklaa on todella suosittua, suorastaan legenda.

Mitä hitto Fazer taas miettii, kohta varmaan lopettavat FAZERIN SINISEN

Laittakaa kaikki palautetta

Toivottavasti.

Vierailija

Itsekin ihmettelin, että missä ihmeessä se joulusuklaa nyt oikein luuraa. Ostin pettyneenä tilalle sitten tuon uuden winter edition karpalo manteli suklaan, ja se itseasiassa on maultaan melkein yksi yhteen joulusuklaan kanssa. Joku pieni ero siinä kyllä on, ehkä se piparin maku puutuu, mutta kannattaa ainakin kokeilla. Itse tykkäsin siitä yhtä paljon kuin joulusuklaasta.

Vierailija

Huonoja ratkaisuja Fazerilta kautta linjan. Odotin aina kieli pitkällä sitä boksia missä oli sitruuna- ja vadelmajogurttikonvehteja, nyt siinä on pelkkää vadelmaa. Jos kerran suklaakin on muuttunut pahviseksi palmuöljymössöksi, eipä tarvitse enää ostaa. Ainakin vyötärö kiittää. Selkeästi heillä on laadunhuononnustalkoot menossa, koitetaan "uudistusten" varjolla kusta linssiin. Tuttu strategia lama-Suomessa, kun pösöjen kukkaroiden täytyy hinnalla millä hyvänsä kuitenkin paisua entiseen malliin,

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat