Laukku 50-100 eurolla. EI kalliimmalla! EIKÄ lussakoita

Vierailija

Eli hakusessa laukku, joka kestäisi edes noin 1 vuoden hyvännäköisenä ja napakkana. Olen etsinyt tänään eri verkkokaupoista 3 tuntia kivannäköistä laukkua löytämättä?? Kaupoissa kierrellessäni näköpiirissä on vain säälittäviä LUSSAKKAlaukkuja. Mistä napakka laukku. Olkootkin tekonahkaa, kai se hyvältä voi silti näyttää? Vai miksi muuten niitä edes valmistetaan. Koko olisi n. L40xK30

Lähinnä merkkejä mietin, minkä merkin laukut on hyvännäköisiä sekä tuossa hintaluokassa. Tässä http://www.stylepit.se/erbs-denmark-svart-sheila-bag-large-269066-4 ihan kiva malli mutta niin haalistuneen näköinen?? toki hankalaa näin virtuaalisesti arvioida.

Jelppiä!

Kommentit (7)

Vierailija

No jos ostat tekonahkaa niin eihän se TIETENKÄÄN kestä! Kun ostat nahkaisen niin voit maksaakin siitä vaikka tuplaten tuon, kun se kestää sulla vuosikaudet eli pidemmän päälle oot vaan säästänyt. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No jos ostat tekonahkaa niin eihän se TIETENKÄÄN kestä! Kun ostat nahkaisen niin voit maksaakin siitä vaikka tuplaten tuon, kun se kestää sulla vuosikaudet eli pidemmän päälle oot vaan säästänyt. 

Sanoin, että kestäisi edes vuoden, yleensä mulla tekonahkaiset kestää. Kai sitä voi tekonahkalaukulta odottaakin.

Lähinnä ongelmana se, ettei löydy hyvännäköistä laukkua!! Ihan roimasti on sekä NAHKA- että tekonahkalaukkuja tarjolla 50-100e luokassa, mutta ihan järkyttävän näköisiä. 

AP

Vierailija

Mulla on ollut yli vuoden Aleksi 13:sta ostettu iso laukku, joka maksoi puoleen hintaan 15 €. Ei ole mennyt miksikään, vaikka kulutus ja rasitus on suurta.

Vierailija

Asos.com on satasen luokkaa maksavia ihan nahkaisiakin laukkuja. Tekonahkaiset on valitettavasti usein epälaadukkaan ja tyylittömän näköisiä lussakoita. Itse en osta enää yhtäkään pakkasessa halkeilevaa ja kahvoista rispautuvaa kassia vaan maksan mieluummin enemmän sellaisesta mikä kestää vuosia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Asos.com on satasen luokkaa maksavia ihan nahkaisiakin laukkuja. Tekonahkaiset on valitettavasti usein epälaadukkaan ja tyylittömän näköisiä lussakoita. Itse en osta enää yhtäkään pakkasessa halkeilevaa ja kahvoista rispautuvaa kassia vaan maksan mieluummin enemmän sellaisesta mikä kestää vuosia.

Kyllä, hyvä kommentti! Näen sieluni silmin tuon pakkasessa halkeilun. Asoksen tilanteen tarkistin myös tänään, ja siellä olleet nahkalaukut eivät silmääni miellyttäneet. Pitää varmaan nostaa budjettia noin 100 eurolla niin jotakin löytyy.

Mulla on pari tosi kivannäköstä tekonahkalaukkua, pari vuotta vanhoja. Siksi olen niin hämilläni kun järkevän näköistä laukkua ei löydy melkein 100 eurollakaan? Oon tässä nyt jo viimesen vuoden kattonut muita edullisia laukkuja, mutta ei niitä voi ostaa kun ovat niin pirun rumia. Ehkä mulla aiemmin kävi vain tosi hyvä tuuri. 

AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat