Kuinka usein joudut ostamaan uuden pölynimurin?

Vierailija

Mietin vain, että mikä on ns. normaali imurin käyttöikä. Tuntuu, että ihan vasta ostin nykyisen imurin ja nyt se jo on romu. Taitaa olla 3-4 vuotta ollut käytössä.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Vuonna 2008 ostin prismasta halvan imurin, maksoi silloin 49,90. Olen jo vuosia odottanut että se hajoaisi niin voisin ostaa uuden. Mutta ei.

Vierailija

Ostin Electroluxin imurin opiskeluaikana 1990-luvun puolivälissä/loppupuolella ja hyvin toimii edelleen. On kaiken lisäksi vieläkin ihan modernin näköinen :)

N26

Meil on electroluxin ultra silenzer (ei mitään hajua miten kirjotetaan) ja petyin kyllä. Imuri oli tosi hyvä n. Vuoden ja sen jälkeen romu. Nyt ollu kolme vuotta käytössä ja pitäs ostaa uus kun osat irtoo käsiin. :/

Vierailija

1995 ostamani imuri toimii mainiosti autotallin imurina, merkki muistaakseni Bosch. Keskuspölkkäri Allaway on toiminut moitteettomasti runsaalla käytöllä 11 vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meil on electroluxin ultra silenzer (ei mitään hajua miten kirjotetaan) ja petyin kyllä. Imuri oli tosi hyvä n. Vuoden ja sen jälkeen romu. Nyt ollu kolme vuotta käytössä ja pitäs ostaa uus kun osat irtoo käsiin. :/

Meillä on sama imuri ollut jo kolme vuotta ja edelleen pelittää oikein hyvin. Eikä ole osat jääneet käsiin.

Sitä edellinen imuri oli noin 8 vuotta käytössä. Meni maalle käyttöön, joten kotiin hankittiin uusi.

Vierailija

Edellinen Miele-imurini oli minulla käytössä 25 vuotta, nykyään tuttavallani. Kyllästyin, kun johdon kelaus ei toiminut enää enkä osannut korjata sitä ja arvelin korjauksen olevan turhan kallista. Uusikin imurini on (yllätys yllätys) Miele!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kuukauden välein. En ymmärrä, miten ihmisillä kestää imurit vuosia. Mulla imu menee tosi huonoksi jo 2-3 kuukaudessa.

Ei pahalla mutta teet jotain väärin :)

Vierailija

Mulla on ollut sama imuri vuodesta 2009 ja sain sen käytettynä. Ei mitään kulumisen merkkejä. Joku perushalpis Electrolux se on, ei mikään ihme malli.

Vierailija

Meillä on panasonic vuodelta 1992, toimii hyvin edelleen. Pölypussikauppias kutsui ko mallia pari vuotta sitten aikansa luksus-malliksi, josta ei kannata luopua niin kauan kuin se toimii.

Mulla ei ole tarvetta muutenkaan uusia mitään vain uusimisen vuoksi, joten tuo kelpaa, kunnes en ole enää jälkeen tyytyväinen.

Vierailija

Meillä ollut tuo Dyson nyt n.8v ja siitä hajosi sen pehmeän putkiosan juuresta eli suuttimen kohdalta pala kovasta muoviosasta. Eli se suutinosa roikkuu nyt ihan velttona ja ei oikein tottele kääntymisiä yms. En ole löytänyt uutta osaa kys kohdsta eli ilm olisi ostettava kokonaan uusi imuri...vituttaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat