Minua ei päästetty kaupassa henkilökunnan vessaan vaikka

Vierailija

minulta valui kurat pitkin lahjetta. Asiakkaille ei ole siellä vessaa. Anelin että antakaa nyt minun mennä kun varmasti näette ettei ole leikistä kysymys. Ei päästäneet. Taidan tehdä valituksen, todella huonoa palvelua.

Sivut

Kommentit (363)

Vierailija

No minun työpaikallani päästettiin, kunnes joku sotki koko vessan ulosteilla ja lähti luikkien karkuun pahoittelematta, siivoamatta sekä hyvittämättä tekoaan mitenkään. 

Vierailija

Meillä henkilökunnan vessa on pukuhuoneen yhteydessä. Lukittavia kaappeja ei ole, vaan kaikki henk.koht. tavarat ovat siellä naulakoissa. Vessassa on työntekijöidrn omat hygieniatarvikkeet. Siivoamme tilat itse vessanpönttöä myöten, samoin liiketilan. Olemme yhdessä sopineet, että henkilökunnan vessaan ei pääse ulkopuolisia turvallisuus- ja hygieniasyistä. Emme ota enää yhtään riskiä. 

Vierailija

Ei meitäkään päästetty kun lapsi valitti kamalaa pissahätää ja jos sanoo että nyt pisuttaa niin silloin on jo kiire,akka kiukkusi ettei saa mennä vessaan joten vedin lapsen housut kinttuihin ja annoin sen kusta kassoille,vedettiin housut jalkaan ja lähdettiin,jätin myös ostokset sinne minne kärrit sattui jäämään.

sinne jäi akka tyhmänä tuijottamaan kusilammikkoa.

t.M

Vierailija

Pelkäsivät ehkä norovirusta tai muuta mahatautia, jota vessasta sitten käyntisi jälkeen tarttuisi.

Kun istut pytylle kakkaa reisille valuneena, se rinkula likaantuu ja kaikki likaantuu.

Vierailija

Ei todellakaan tarvitse päästää henkilökunnan vessaan ketään. Meilläkin on työntekijöiden tavarat lukitsemattomissa kaapeissa pukuhuoneessa, jonka yhteydessä vessa on. Enkä minä voi odottaa siellä vessan vieressä kunnes asiakas on hoitanut hommansa.

Ja sille yhdelle, jonka lapsi kusi lattialle, niin lapselle joko vaipat jos ei osaa pidättää tai sitten mennään pihalle! Haloo!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus on typeriä kassoja! Eikö ne osaa käyttää järkeään

Eipä taida olla kassojen vika, ettei liiketilassa ole asiakas-wc:tä.

Jos ohjeistus on, ettei asiakkaita päästetä henkilökunnan wc:seen, niin sitten ei päästetä. Turhaan siitä sille kassalle kiukuttelet, etenkin jos iso hätä on niin kiirehtisin etsimään vessaa muualta.

Monesti ne hlökunnan vessat sijaitsevat pukuhuoneen yhteydessä, ja pukuhuoneessa säilytetään myyjien henkilökohtaisia tavaroita, kuten käsilaukkuja ja niissä lompakoita ja puhelimia. En itse todellakaan haluaisi, että työpaikalla kuka tahansa voisi halutessaan päästä ratsaamaan työntekijöiden tavaroita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tarvitse päästää henkilökunnan vessaan ketään. Meilläkin on työntekijöiden tavarat lukitsemattomissa kaapeissa pukuhuoneessa, jonka yhteydessä vessa on. Enkä minä voi odottaa siellä vessan vieressä kunnes asiakas on hoitanut hommansa.

Ja sille yhdelle, jonka lapsi kusi lattialle, niin lapselle joko vaipat jos ei osaa pidättää tai sitten mennään pihalle! Haloo!

Haloo itsellesi, loputtomiin ei voi pidättää, rakko ei kestä. Oikein tehty asiakkailta, teen samoin, ei voi mitään suolistosairaudelle, paskat valuu ihan löysänä puntista, ellen pääse vessaan. Onneksi Prismoista löytyy asiakas wc:t. Tällä viikolla kävin keskussairaalassa tutkimuksissa, eli vaivani on hoidossa, ongelmana on myyjien tietämättömyys ja ASENNE.

Vierailija

Mä joudun usein töissä ollessa kysymään jos pääsisin käymään kauppojen vessassa eikä vielä koskaan ole kielletty. Työmaalla ei ole vessoja enkä keskellä kaupunkia kehtaa mennä puskaan. Käydään kyllä kahvilla ja syömässä samassa kaupassa sitten päivän aikana ja tietty miten kysyy vaikuttaa varmasti myös. Sekä mulla luke nimi ja firma rinnuksissa joten jos hölmöilisin niin aika nopeasti saataisiin selville kuka olen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

sulla ei varmaan ole lapsia? ja varsinkin kun on oppinut juuri kuivaksi eikä halua pitää vaippaa,ehkä olisi voitu ehtiä pihalle ehkä ei?? Ennemmin näin kuin märät housut.

t.M

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo itsellesi, loputtomiin ei voi pidättää, rakko ei kestä. Oikein tehty asiakkailta, teen samoin, ei voi mitään suolistosairaudelle, paskat valuu ihan löysänä puntista, ellen pääse vessaan. Onneksi Prismoista löytyy asiakas wc:t. Tällä viikolla kävin keskussairaalassa tutkimuksissa, eli vaivani on hoidossa, ongelmana on myyjien tietämättömyys ja ASENNE.

ASENNEVAMMAINEN ALAPEUKUTTAA, eli saan vapaasti sotkea lattiat, pidättämään en pysty, lääkärintodistus on mukana, varokaa sotkuisia lattioita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ASENNEVAMMAINEN ALAPEUKUTTAA, eli saan vapaasti sotkea lattiat, pidättämään en pysty, lääkärintodistus on mukana, varokaa sotkuisia lattioita.

Eiköhän suurin syy ole sun asenteessa. Ei vittumaisille ihmisille tehdä palveluksia

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suolistosairaana käyt sellaisissa kaupoissa, joissa ei ole yleisövessaa? Mun suolistosairas äitini käy nykyään vain Prismassa tai Cittarissa, koska heillä on asiakasvessat. Kotiaan lähimpänä olevassa marketissa käy vain hyvin nopeilla ja pienillä ostoksilla. Lähinnä jotain maitoa hakemassa. Nyt on alkanut suunnittelemaan muuttoa lähemmäs Prismaa, jotta kauppareissut helpottuisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Miksi suolistosairaana käyt sellaisissa kaupoissa, joissa ei ole yleisövessaa? Mun suolistosairas äitini käy nykyään vain Prismassa tai Cittarissa, koska heillä on asiakasvessat. Kotiaan lähimpänä olevassa marketissa käy vain hyvin nopeilla ja pienillä ostoksilla. Lähinnä jotain maitoa hakemassa. Nyt on alkanut suunnittelemaan muuttoa lähemmäs Prismaa, jotta kauppareissut helpottuisi.

Käyn suuremmissa marketeissa, joten ongelmaa ei ole, mutta monella voi olla. No, uskon että karma iskee näille muutamille takaisin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat