Vain Elämää Anssi Kela: jessus miten ärsyttävä!

Vierailija

Kelan some-käyttäytymisen perusteella olin pitänyt häntä ihan kohtuullisen ok-tyyppinä, mutta luoja miten ärsyttävä se on tuossa ohjelmassa! Kunnon kivireki, jota ei saa mukaan mihinkään, Rostin päivänä ei millään suostunut laittamaan niitä rivitanssivaatteita (kun mä oon vähän tällanen että musta vaan kelpaa!), Vilkkumaan päivänä nyrpisteli sille aamu-uinnille...  

Kommentit (12)

Vierailija

Anssi Kela on kyllä lahjakkain artisti tuosta porukasta, varsinkin se Kasarin Lapsi biisi on ihana. Nuo hömpötykset ovat sivuroolissa.

Harmi että tämä kausi on niin epätasapainossa, vain 3 oikeaa tähteä (Kela, Vilkkis, Tuisku) ja loput täyteartisteja jotka eivät osaa tehdä hyviä tulkintoja. Vicky kuulostaa ihan röökimuijalta, kamalat tulkinnat eikä mitään fiksua kommentoitavaa kenellekkään.

Vierailija

Ihmiset on erilaisia. Ei kaikki ole samanlaisia heittäytyjiä, varmaan hän tekee parhaansa omana itsenään. Monesti on lopuksi sanonut, et ihan hauskaa oli.

Ällöttää enemmän itseäni sellanen tekopirteä paskanjauhaminen ja riemunkiljahdukset. Ihmiset saa olla erilaisia. Ehkä se tuli ohjelmaan musiikin takia? En olis mäkään mennyt kylmään veteen, en tod.

Vierailija

Ei mua ainakaan ärsytä Kela yhtään. Sehän on aito oma itsensä. Jos kerran on perusluonteeltaan varautunut, niin sitten on. Huonompi luonteenpiirre olisi ärsyyntyminen toisten perusluonteista.

Vierailija

Täysin eri mieltä. Ohjelmassa on sopivasti erilaisia persoonia ja Kela on just se mikä on. Työpaikoilla, harrastuksissa ihan missä tahansa on monenlaisia tyyppejä ja niinhän sen pitää ollakin. Törkeää, jos ei aneta ihmisten olla omia itsejään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täysin eri mieltä. Ohjelmassa on sopivasti erilaisia persoonia ja Kela on just se mikä on. Työpaikoilla, harrastuksissa ihan missä tahansa on monenlaisia tyyppejä ja niinhän sen pitää ollakin. Törkeää, jos ei aneta ihmisten olla omia itsejään.

Toki hän saa olla just sitä mitä on. Toiset luonteenlaadut vaan ovat toista ärsyttävämpiä, eikä siitä pääse mihinkään. Joku toinen saa kernaasti pitää esim. VilleGallea ärsyttävänä intoilijana, mutta henk.koht. ajattelen, että hänen kanssaan olisi huomattavasti helpompi tulla juttuun ja tehdä yhteistyötä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Harmi että tämä kausi on niin epätasapainossa, vain 3 oikeaa tähteä (Kela, Vilkkis, Tuisku) ja loput täyteartisteja jotka eivät osaa tehdä hyviä tulkintoja. Vicky kuulostaa ihan röökimuijalta, kamalat tulkinnat eikä mitään fiksua kommentoitavaa kenellekkään.

Rosti 70-luvulla ja Maijanen 80-luvulla olivat täysin näiden nykytähtien veroisessa asemassa. Ehkä he eivät ole "tähtiä" nykyään, mutta kovia ammattilaisia joka tapauksessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on erilaisia. Ei kaikki ole samanlaisia heittäytyjiä, varmaan hän tekee parhaansa omana itsenään. Monesti on lopuksi sanonut, et ihan hauskaa oli.

Ällöttää enemmän itseäni sellanen tekopirteä paskanjauhaminen ja riemunkiljahdukset. Ihmiset saa olla erilaisia. Ehkä se tuli ohjelmaan musiikin takia? En olis mäkään mennyt kylmään veteen, en tod.

Minä pidän sinusta :)

Uusimmat

Suosituimmat