Miksi nainen on tyly miehelle josta kiinnostunut?

Vierailija

Onko normaalia?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Minä ainakin vain menen niin puihin etten saa sanottua mitään järkevää ja siksi ehkä vaikutan tylyltä. Oikeasti haluaisin sanoa vaikka mitä! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tyly?

Tätä mäkin mietin. Oiskohan sun päässäs ap? Jos joku ei jatkuvasti hymyile sulle, ei tarkota että on tyly. Tylyä on se että suoraan vittuilee.

Vierailija

Jos on tyly ei ole kiinnostunut. Siin mielessä naiset on yhtä putkiaivoisia kuin miehet ja jos mies ei tajua perääntyä kun nainen on osoittanut ettei ole kiinnostunut nainen tylyttää. Ystävällisyys ja hymy miehelle ei tarkoita että on kiinnostunut, tätähän miesten on vaikea käsittää.

Vierailija

Mä saatan olla sksi, että olen vähän niinkuin jo valmiiksi katkera siitä etten kuitenkaan saa koskaan sitä miestä koska se painii ihan eri sarjassa kuin minä. Mutta sillon miehen täytyy olla tooooooooosi komea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos on tyly ei ole kiinnostunut. Siin mielessä naiset on yhtä putkiaivoisia kuin miehet ja jos mies ei tajua perääntyä kun nainen on osoittanut ettei ole kiinnostunut nainen tylyttää. Ystävällisyys ja hymy miehelle ei tarkoita että on kiinnostunut, tätähän miesten on vaikea käsittää.

Tämähän ei mitenkään rajoitu miehiin.

Vierailija

Yksi miestuttavani valitteli samaa. Hän oli sataprosenttisen varma, että olin kiinnostunut hänestä. Lopulta heittäydyin tylyksi, että menisi vihdoin perille, ja silloin alkoi valitus naisen logiikasta. :D

eiymmärrä2

Sairasta, sama täälläki, yrittää olla hieno ja ystävällinen mut vastaus on "joo" "ok" "aha" tyyliä eikä naiset ikinä kysy minulta mitään!! mä joudun aina pitämään keskustelua yllä. 

Naiset sanoo et miehen pitää olla kiltti, ystävällinen, luotettava, kohtelias OLEN KAIKKIA NOITA, yleensä liikaakin, jonka vuoksi näköjään naiset eivät pidä...

Muutta...    homous on laillista

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä saatan olla sksi, että olen vähän niinkuin jo valmiiksi katkera siitä etten kuitenkaan saa koskaan sitä miestä koska se painii ihan eri sarjassa kuin minä. Mutta sillon miehen täytyy olla tooooooooosi komea.

Tämä kertoo minun elämästäni komeana miehenä. Hei naiset, älkää olko itsellenne niin ankaria.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat