Keskustelualueen säännöt

...

Kotikaupungissamme on kampaamo nimeltä Salon Riley.
Lapsena ihmettelin, että miten ihmeessä täällä voi olla Salon Riley, Saloonhan on hirmuisen pitkä matka!

[quote author="Vierailija" time="29.06.2008 klo 23:21"]

Kotikaupungissamme on kampaamo nimeltä Salon Riley.
Lapsena ihmettelin, että miten ihmeessä täällä voi olla Salon Riley, Saloonhan on hirmuisen pitkä matka!

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0

joo mullekin selvis vasta juhannuksena

että anjovis on kala.
Olin ekaa kertaa miehen vanhemmilla ja söin grillikasvisten kanssa kastiketta. Olen pahasti kalalle allerginen, ja huuli turposi ja meinasin tukehtua. Siinä sitten mietin, että mikähän tuon reaktion oli saanut aikaan, ja miehen äiti muisti, että ruuassa on anjovista (ollaan joskus puhuttu mun kala-alleriasta) siinä sitten kaikki muut ihan hirveellä tohinalla ettiin mulle allergiapillereitä ja miehen äiti oli ihan huolesta suunniltaan ja syyllisti itseään siitä anjoviksesta. Minä sitten siihen viisaasti selitin jotain, että en minä millekkään mausteille tai yrteille ole allerginen, että ei kyllä siitä johdu, että varmaan on joku muu. Luulin siis että anjovis on yrtti ym. Että hyvä vaikutus tuli appivanhempiin:)

Viidennellä luokalla opettaja kysyi että mikä on Suomen pääkaupunki, minä siihen fiksusti vastasin, että Englanti.

Miehen kanssa kinattiin siitä, että onko Richard Sceren (vai miten kirjoitetaankaan) Touhukas maailmaan- lastensarjan mato nimeltään Richard Scere. Mies väitti että on, ja minä sanoin, että se Richard on se sen piirretyn luoja. Mies ei uskonut ollenkaan, Googletteli ties kuin kauan, ja sitten päätti, että netti on väärässä:)

[quote author="Vierailija" time="30.06.2008 klo 01:38"]

että anjovis on kala.
Olin ekaa kertaa miehen vanhemmilla ja söin grillikasvisten kanssa kastiketta. Olen pahasti kalalle allerginen, ja huuli turposi ja meinasin tukehtua. Siinä sitten mietin, että mikähän tuon reaktion oli saanut aikaan, ja miehen äiti muisti, että ruuassa on anjovista (ollaan joskus puhuttu mun kala-alleriasta) siinä sitten kaikki muut ihan hirveellä tohinalla ettiin mulle allergiapillereitä ja miehen äiti oli ihan huolesta suunniltaan ja syyllisti itseään siitä anjoviksesta. Minä sitten siihen viisaasti selitin jotain, että en minä millekkään mausteille tai yrteille ole allerginen, että ei kyllä siitä johdu, että varmaan on joku muu. Luulin siis että anjovis on yrtti ym. Että hyvä vaikutus tuli appivanhempiin:)

Viidennellä luokalla opettaja kysyi että mikä on Suomen pääkaupunki, minä siihen fiksusti vastasin, että Englanti.

Miehen kanssa kinattiin siitä, että onko Richard Sceren (vai miten kirjoitetaankaan) Touhukas maailmaan- lastensarjan mato nimeltään Richard Scere. Mies väitti että on, ja minä sanoin, että se Richard on se sen piirretyn luoja. Mies ei uskonut ollenkaan, Googletteli ties kuin kauan, ja sitten päätti, että netti on väärässä:)

[/quote]
0 0

Hauska ketju!

Onhan noita varmasti sattunut itsellenikin...

Mutta:

Isäni väitti eläkkeelle jäädessään saavansa takaisin samat rahat kuin mitä oli itse maksanut (eläkemaksu= eläke, jonka saat eläkkeelle jäädessäsi eläkkeenä). Eli hänellä on oma eläketili, josta hänelle maksetaan eläkettä kuukausittain, ilmeisesti oli pappa aikaansa edellä...

Singaporelainen tuttava luuli vesisäiliöksi talon julkisivun koroketta (näytti hieman tornilta, mutta todellisuudessa vain tiilistä muurattu uloke). Itse mietin miten mahtaisi Suomessa käydä, jos vettä säilöttäisiin eristämättömässä säiliössä talvella... Mutta asiaa mietittyäni, olen alkanut miettiä josko meillä onkin oikeasti jokin vesisäiliö piilossa jossakin, koska esim. suihkun jälkeen kuuluu vielä hyvinkin pitkään veden kohina, aivan kuin jokin säiliö täyttyisi. Tietääkö joku?

Itse luulin lapsena etunimeni kirjoitettavan oikeasti Tiija (nimi muutettu), vaikka se oikeasti on tietysti Tia...

Lisäksi lapsena kävin sukulaisten kanssa Linnanmäellä, ja kyselin innokkaana milloin menisimme ilotaloon. Siis tarkoitin ilmeisesti joko Vekkulaa tai niitä hauskoja peilejä (olisiko ollut Naurutalo?)...

[quote author="Vierailija" time="30.06.2008 klo 02:22"]

Onhan noita varmasti sattunut itsellenikin...

Mutta:

Isäni väitti eläkkeelle jäädessään saavansa takaisin samat rahat kuin mitä oli itse maksanut (eläkemaksu= eläke, jonka saat eläkkeelle jäädessäsi eläkkeenä). Eli hänellä on oma eläketili, josta hänelle maksetaan eläkettä kuukausittain, ilmeisesti oli pappa aikaansa edellä...

Singaporelainen tuttava luuli vesisäiliöksi talon julkisivun koroketta (näytti hieman tornilta, mutta todellisuudessa vain tiilistä muurattu uloke). Itse mietin miten mahtaisi Suomessa käydä, jos vettä säilöttäisiin eristämättömässä säiliössä talvella... Mutta asiaa mietittyäni, olen alkanut miettiä josko meillä onkin oikeasti jokin vesisäiliö piilossa jossakin, koska esim. suihkun jälkeen kuuluu vielä hyvinkin pitkään veden kohina, aivan kuin jokin säiliö täyttyisi. Tietääkö joku?

Itse luulin lapsena etunimeni kirjoitettavan oikeasti Tiija (nimi muutettu), vaikka se oikeasti on tietysti Tia...

Lisäksi lapsena kävin sukulaisten kanssa Linnanmäellä, ja kyselin innokkaana milloin menisimme ilotaloon. Siis tarkoitin ilmeisesti joko Vekkulaa tai niitä hauskoja peilejä (olisiko ollut Naurutalo?)...

[/quote]
0 0

mä luulin

pienenä että kävyt ovat oravien "munia" ja oravat syntyvät siis kävyistä

[quote author="Vierailija" time="30.06.2008 klo 10:48"]

pienenä että kävyt ovat oravien "munia" ja oravat syntyvät siis kävyistä

[/quote]
0 0

Miehelleni valkeni vasta äsken

että rusinat on kuivattuja viinirypäleitä....... HehHeheheee. Meinasin kuolla nauruun....
Muilla parempia ????!!!!!

[quote author="Vierailija" time="03.02.2006 klo 18:51"]

että rusinat on kuivattuja viinirypäleitä....... HehHeheheee. Meinasin kuolla nauruun....
Muilla parempia ????!!!!!

[/quote]
0 0

Ma olin ihan aiman kakena, kun ystavani teki miehensa kanssa valkosipuliperunoita. Olen aina luullut, etta niita saa vain kaupan pakastealtaasta.

[quote author="Vierailija" time="03.02.2006 klo 18:53"]

[/quote]
0 0

Hauska :))))

Tuli mieleen se, kun luulin pienenä, että makaronit kasvaa puissa/pensaissa. Mutta siis _pienenä_, en sentään aikuiseksi saakka :)

[quote author="Vierailija" time="03.02.2006 klo 18:53"]

Tuli mieleen se, kun luulin pienenä, että makaronit kasvaa puissa/pensaissa. Mutta siis _pienenä_, en sentään aikuiseksi saakka :)

[/quote]
0 0

Serkku kirosi pienenä että kun laittavat ne kuoret niin tiukkaan mandariinitehtaassa!!!

[quote author="Vierailija" time="03.02.2006 klo 18:54"]

[/quote]
0 0

serkkutyttöni

näki pienenä mistä maito tulee ja ei suostunut juomaan sitä pitkään aikaan! Intti vielä aluksi, että heillä on kaupan maitoa, kun valkeni sen olevan samaa. . .

[quote author="Zatu" time="03.02.2006 klo 18:56"]

näki pienenä mistä maito tulee ja ei suostunut juomaan sitä pitkään aikaan! Intti vielä aluksi, että heillä on kaupan maitoa, kun valkeni sen olevan samaa. . .

[/quote]
0 0

6, HÄH? Eikö oo?

Nyt nolottaa, ikää 24v ja luulin!
Ja äsken vielä nauroin ap:n miehelle+muille:(

[quote author="Vierailija" time="03.02.2006 klo 18:57"]

Nyt nolottaa, ikää 24v ja luulin!
Ja äsken vielä nauroin ap:n miehelle+muille:(

[/quote]
0 0

Apua, eiks ne olekaan??!

Vierailija:

lapsena luulin että vesitornit ovat täynnä vettä!

[quote author="Vierailija" time="03.02.2006 klo 18:57"]

Vierailija:

[quote]

lapsena luulin että vesitornit ovat täynnä vettä!

[/quote]

[/quote]
0 0

Siis täh! Miten niin vesitornit ei ole täynnä vettä??? Täytyyhän niitten olla...

Mäkin oon luullu niin ja ikää 26v..............

[quote author="Vierailija" time="03.02.2006 klo 18:59"]

Mäkin oon luullu niin ja ikää 26v..............

[/quote]
0 0

Samaa kysyn minäkin!

Eikö ne muka ole täynnä vettä?

[quote author="Vierailija" time="03.02.2006 klo 19:00"]

Eikö ne muka ole täynnä vettä?

[/quote]
0 0

menee ehka vahan aiheen vieresta, mutta mulla kesti pitkan aikaa tajuta etta mika se kolmas kivi auringosta on. siis taa jenkkisarja

third rock from the sun. jaa, hmm, mikäköhän kivimöntti se nyt olikaan...

[quote author="Vierailija" time="03.02.2006 klo 19:00"]

third rock from the sun. jaa, hmm, mikäköhän kivimöntti se nyt olikaan...

[/quote]
0 0

Meillä ei meinannut uskoa, että naiset ei noin yleisesti

ottaen aja partaansa...

[quote author="Vierailija" time="03.02.2006 klo 19:02"]

ottaen aja partaansa...

[/quote]
0 0

Olin aika pieni silloin, kun tv:stä tuli sarja Kolkyt ja risat.

Muistan miettineeni, että mitä ne kolkyt on... Ei ihan auennut...

(ja selittäkää joku tuo vesitornijuttu? mikä niitten virka on, jos niissä ei ole vettä?)

[quote author="Vierailija" time="03.02.2006 klo 19:03"]

Muistan miettineeni, että mitä ne kolkyt on... Ei ihan auennut...

(ja selittäkää joku tuo vesitornijuttu? mikä niitten virka on, jos niissä ei ole vettä?)

[/quote]
0 0

Mulle selvisi monen vuoden yhteiselon jälkeen, että exäni on idiootti. Eikä naurattanut yhtään.

Oikeasti... En tiedä mitä ovat irc ja irc-galleria tai mese.

Oikeasti... En tiedä mitä ovat irc ja irc-galleria tai mese.

[/quote]
0 0

6: Mitä niissä vesitorneissa sitten on? Miksi niitä

sanotaan vesitorneiksi..?

sanotaan vesitorneiksi..?

[/quote]
0 0

Exani vaitti kiven kovaan, etta aurinko ja kuu on sama taivaankappale...Paivalla vaan sita sanotaan auringoks ja yolla kuuksi...TAMPIO :P

[quote author="Vierailija" time="03.02.2006 klo 19:04"]

[/quote]
0 0

Moni äiti luulee yhä, että Tutteli ei ole lehmänmaitoa, vaan lehmänmaitoon siirrytään vasta korvikkeen jälkeen...

[quote author="Vierailija" time="03.02.2006 klo 19:05"]

[/quote]
0 0
Aihe vapaa