Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Vierailija
Su 18:31

Te pilluanne pihtaavat naiset. Oletteko ajatelleet, kun pidätte miestänne tarpeeksi kauan puutteessa, niin miehen kiinnostus teitä kohtaan lopahtaa? Turha sitten ihmetellä, kun itse haluaisitte paneskella, mutta miestä ei kiinnostakaan.

Tyttö 17v lähti kouluun ja kun menin viemään hänen huoneeseensa vaatteita, oli pöydällä kofeiinitablettipurkki. Olen vähän vihainen, koska pelkään että tyttö addiktoituu niihin lopullisesti. Kahvin juontia en ole rajoittanut, mutta energiajuomista en pidä.

Suosituimmat

Aina sanotaan, että miehen koko sitä ja tätä, kesto sitä ja tätä. Jos mies ei osaa "hommiaan", nainen ei nauti jne.

Voisiko naiset kertoa mikä tarkemmin ottaen on naisen rooli ja panos seksissä? Lähinnä se vaikuttaa olevan niin, että naisen työ on antaa pillua ja vaatia hyvää seksiä.

Suosituimmat
Vierailija
Ti 08:16

Onpa todella vaikea tilanne! Meidän pojalla, joka on 17 vuotta ja lukion toisella, on ollut noin vuoden ajan tyttökaveri, samanikäinen ja myös lukion toisella. Tyttä täyttää 18 parin viikon kuluttua ja hänen äitinsä on ilmoittanut, että tytön on aika muuttaa pois kotoa.

Vierailija
10:22

Olen aina ajatellut kokoni olevan 80C mutta eilen alusvaatekaupan myyjä mittasi minut ja olen kokoa 75E!!! Herranjestas en halua tällaisia lolloja...en uskalla kertoa edes poikaystävälle.

Haluaisimme pitää häät vaikka menimmekin naimisiin jo 3 vuotta sitten. Silloin emme halunneet juhlia vaan pidimme asiaa vain meidän kahden välisenä. Nyt meillä on kaksi lasta ja arki vahvasti läsnä, tuntuu että jäin jostain kuitenkin paitsi.