Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Suosituimmat
Vierailija
11:42

Maikkari on laskenut luottoluokituksessa c-luokkaan. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että ei suoriudu veloistaan. Maikkarilla omistaa kuitenkin bonnier joka varmaan aikansa makselee tyttärensä velkoja ja palkkoja. Luulenpa, että jotain tapahtuu noin vuoden sisällä.

Oltiin hienossa ravintolassa. Hänen ex-tyttöystävänsä oli siellä myös, ja Puuha-Pete sanoi hänelle että on hyvä että hän käy treffeillä. Ex-tyttöystävä kertoi minulle että minä en ollut ainoa nainen jonka kanssa Pete petti häntä.

älykkäät ja sitoutumishalukkaat miehet? Deletoin juuri s24-nettdeitin, kun sieltä tuli viestiä vaan itsensä pullistelijoilta tai muuten vaan olivat niin eri aaltopituudella. Voisiko joku vinkata missä näitä pitkiä, kilttejä, ehkäpä akateemisia 'koti-isätyyppisiä' tyyppejä on?

Vierailija
19:03

Onko normaalia että 1,5 vuotias pitää kynää oikein kädessään ja piirtää erilaisia tarkkoja kuvioita? Palloja, sydämiä, tarkkoja kiemuroita jne. Ensimmäinen lapsi enkä tiedä juurikaan mihin tahtiin lapset kehittyvät.

Olen seuraillut mieheni salaista alkoholinkulutusta ahdistuneena. Kätketyistä pulloista näyttää kuluvan n litra väkeviä viikossa. Minun nähteni hän juo vain 3-5 annosta viikonloppuna kun lapset ovat jo nukkumassa.

Apua, selfie paljasti että olen juuri niin väsynyt ja rupsahtanut mitä olokin on! Ikä on lähempänä viittä- kuin neljääkymmentä ja elämä vaan hurahti ohitse. Kamalaa. Oikeasti.

Vierailija
19:16

En ole koskaan nähnyt hänen itkevän. Tänään puhui ettei jaksa enää raataa meidän elintason eteen ja alkoi itkeä. En osannut yhtään suhtautua. Ehkä jopa olen vähän kiukkuinen. Tehdään molemmat paljon töitä, meillä on oikeasti ihana talo, autot, lapset ja ystäviä.

Forecan ennusteessa oli ihan kamalasti vesipisaroita iltapäiväksi Etelä-Suomen päällä. Tarkoittaako se ihan kaatosadetta vai yleensä yhtenäistä sadetta? Minulla on iltapäivällä menoa kaupungille, matkaa 8 km ja olen pyörällä menossa joten kiinnostaisi tietää sataako ihan kamalasti.

Suosituimmat

Ikuisuusaihe. Lapsen luokan leirikoulu maksaa 200 euroa per mukula. Tämä on tiedetty nyt viisi vuotta. Nyt yhtäkkiä ilmestyy vanhempia jotka väittää ettei heillä ole tätä 200 euroa.

Viidessä vuodessa sen säästäminen olisi vaatinut 40 euroa vuosi. Siis kolme euroa kuussa.

Häpesin silmät päästäni ja lähes itkin. Puisto oli ihan täynnä lapsia ja vanhempia. Varsinkin miehiä oli paljon.. Meidän tyttö tippui kiipeilytelineestä ja mies alkoi huutaa minulle, että miksi olen niin flegmaattinen ja huolimaton. Sanoi, että nyt lähdetään ja jotenkin vielä veti mua kädestä.

Vierailija
16:23

Tiedän, ei olisi kannattanut valehdella alunperinkään. Kyseessä oli myös väärinkäsityksien sarja, jota en enää voi oikaista.

Miten elää huonon omatunnon kanssa? Menenkö tunnustamaan papille vai mitä?