Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Vierailija
Eilen 08:51

Olisiko vanhemmilla naisilla kiinnostusta nuorelle seksiseuralle? Jos olet vanhempi nainen ja olet yksinäinen/kaipaat seksiä täällä olisi vapaaehtoinen nuori tyydyttämään halusi

Olen aika hämmentynyt. Olen ollut vuosia sinkkuna, ja minulla on muutamia hyviä ystäviä, sekä miehiä että naisia. Olen aina pitänyt täytenä kukkupuheena, etteivät miehet ja naiset voisi olla ystäviä keskenään.

Eli oon 163cm ja 58kg en tiiä miten tota painoo tulee (viime talvena 49kg) syön iha normaalisti ja on harrastuksista treenejä 7 kertaa viikossa. Oonko ylipainonen ja mistä painon nousu vois johtua (pituutta tullut vain 3cm)

Luulisi että jotain korvauksia saisi kun ei tuote pelaa.

Onko tarkoitus että kaikki lopettaa windowsin käytön vai mitä ajaa takaa. Koko päivän päivittänyt kymppiin jotain päivitystä etanan vauhtia eikä saa mistään lopetettua toimintaa mikä ei mihinkään johda.

Tiedän, että tämä on aika kiusallinen aihe ja herättää ehkä kysymyksiä. Toisaalta kiusallinen on vaivanikin. Kärsin liiallisesta karvankasvusta, mutten niin paljon, että voisin hakea lääkärin apua. Luultavasti tämä on perinnöllistä...

Miksei kuva ole vaihtunut, vaikka vaihdoin fb:ssa profiilikuvan jo kk sitten ja kertaalleen senki jälkeen. Mutta Mesessä edelleen tuo vanha.
Kun yritän sieltä kautta vaihtaa, sanoo valitsemastani kuvasta, että "ei messengerkoodia" tms...??

Muualla hyväksytään erilaisia koteja, elämää, jopa luontoa erilain. Suomessa piikitellään, ilkeillään ja maalla asuvista puhutaan kuin he olisivat jotenkin 100 vuotta jäljessä sivistyksestä. Suomi on hyvin suvaitsematon maa. Ymmärsin tämän muuttaessani ulkomaille.

Vierailija
Eilen 23:29

Perhosia vatsassa tunnemme, jännitys ja kiima. Lähdet karkuun, mutta olen jo perässäsi. Luot minuun viehkeän katseen - et kai jo luovuta? Otan kädestäsi kiinni ja työnnän sinut tiiliseinää vasten, olet säikähtänyt, mutta kiihottunut, mitäs nyt?