Keskustelualueen säännöt

Asensin Javan mutta danskebankki sanoo ettei minulla ole sitä.

pitääkö tietokone käynnistää uudelleen vai mitä ihmettä? asensin sen kyllä juuri äsken!!! en pääse pankkiin...

[quote author="Vierailija" time="22.01.2013 klo 11:03"]

pitääkö tietokone käynnistää uudelleen vai mitä ihmettä? asensin sen kyllä juuri äsken!!! en pääse pankkiin...

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Saitko sä ratkaistua ongelmaa jotenkin?

mun pitäisi maksaa yksi lasku.... ap

[quote author="Vierailija" time="22.01.2013 klo 11:06"]

mun pitäisi maksaa yksi lasku.... ap

[/quote]
0 0

En minäkään ole päässyt DanskeBankin

verkkopankkiin muutamaan päivään. Ajattelin asentaa Javan uudelleen, mutta taidan odotella pari päivää, jos muillakaan ei toimi. Onneksi sinne miniverkkopankkiin pääsee.

[quote author="Vierailija" time="22.01.2013 klo 11:07"]

verkkopankkiin muutamaan päivään. Ajattelin asentaa Javan uudelleen, mutta taidan odotella pari päivää, jos muillakaan ei toimi. Onneksi sinne miniverkkopankkiin pääsee.

[/quote]
0 0

Toi on NIIIIIN ärsyttävää

miksi ihmeessä ne ei voi heivata sitä Javaa!!!

Toinen juttu tuon jumiamisen lisäksi on että en esim pysty temään iPadilla lainkaan verkko-ostoksia, koska javaa ei voi asentaa tähän. Monta kertaa kiroillut.....

[quote author="Vierailija" time="22.01.2013 klo 11:09"]

miksi ihmeessä ne ei voi heivata sitä Javaa!!!

Toinen juttu tuon jumiamisen lisäksi on että en esim pysty temään iPadilla lainkaan verkko-ostoksia, koska javaa ei voi asentaa tähän. Monta kertaa kiroillut.....

[/quote]
0 0

Oma kokemus

DanskeBankin verkkopankkia kannattaa käyttää ainoastaan mobiilisovelluksen kautta. Itselläni on tili toisessa pankissa, jonne voin siirtää rahaa, mikäli joudun käyttämään verkkopankkia koneella.

[quote author="Vierailija" time="22.01.2013 klo 11:14"]

DanskeBankin verkkopankkia kannattaa käyttää ainoastaan mobiilisovelluksen kautta. Itselläni on tili toisessa pankissa, jonne voin siirtää rahaa, mikäli joudun käyttämään verkkopankkia koneella.

[/quote]
0 0

Mikä on miniverkkopankki?

Hyvä etten ole ainoa tämän ongelman kanssa painiskeleva, luulin jo että olen ihan tumpelo!
t. ap

[quote author="Vierailija" time="22.01.2013 klo 11:15"]

Hyvä etten ole ainoa tämän ongelman kanssa painiskeleva, luulin jo että olen ihan tumpelo!
t. ap

[/quote]
0 0

Melko vaivalloista.

Helpompaa siirtää asiointi siihen toiseen pankkiin.

[quote author="Vierailija" time="22.01.2013 klo 11:15"]

[quote]

[/quote]

Helpompaa siirtää asiointi siihen toiseen pankkiin.

[/quote]
0 0

mun linux torppas javan asennusyrityksen

pitää varmaan mennä miniverkkopankilla jatkossakin huoh

[quote author="Vierailija" time="22.01.2013 klo 15:11"]

pitää varmaan mennä miniverkkopankilla jatkossakin huoh

[/quote]
0 0

Mun mielestä tää DanskeBankin Java-hommeli ei ole "vika"

vaan "ominaisuus". Eli se ei vaan toimi, tarkoituksella tai jotenkin muuten, mutta ei toimi.

[quote author="Vierailija" time="22.01.2013 klo 15:14"]

vaan "ominaisuus". Eli se ei vaan toimi, tarkoituksella tai jotenkin muuten, mutta ei toimi.

[/quote]
0 0

danske bank / java

Sama ongelma meilläkin. Mikään ei auta. Asensin uuden javan, ilmoittaa että on jo java. Poistan ja lisään ja teen mitä käsketään, en vain saa toimimaan. Meillä jatkunut kyllä jo viime vuoden puolelta. Maksan siis laskut miniverkkopankissa ja en pääse lainkaan esim printtaamaan tiliotteita, jotka joudun joka kuukausi printtaamaan.

Myöskään tuttavien koneilla ei tämä verkkopankki toimi, joten vähän hankalaksi mennyt.

[quote author="Vierailija" time="22.01.2013 klo 15:22"]

Sama ongelma meilläkin. Mikään ei auta. Asensin uuden javan, ilmoittaa että on jo java. Poistan ja lisään ja teen mitä käsketään, en vain saa toimimaan. Meillä jatkunut kyllä jo viime vuoden puolelta. Maksan siis laskut miniverkkopankissa ja en pääse lainkaan esim printtaamaan tiliotteita, jotka joudun joka kuukausi printtaamaan.

Myöskään tuttavien koneilla ei tämä verkkopankki toimi, joten vähän hankalaksi mennyt.

[/quote]
0 0

Meilläkin dansken verkkopa*** tökkinyt koko alkuvuoden

Mutta onneksi he vastaavasti nostavat PALVELUmaksujaan helmikuun alussa, jotta saamme jatkossakin yrittää itse palvella itseämme parhaamme mukaan ja maksaa heille siitä vielä extraa. Miniverkkopankki on ollut käytössä, mutta eihän se auta esim. verkkomaksuissa. Eilen poistin koneelta kaikki vanhat Javat, asensin uusimman ja dansken sivuilla ollessani sallin sen hemmetin lisäosan käytön vain sillä sivulla. Sitten pääsin pitkästä aikaan kirjautumaan! Parin vuoden sisällä on meillä edessä asuntolainan kilpailutus ja tämä sampon ajoilta periytynyt verkkopankin jumitus on erittäin pitkä miinus danskelle...

[quote author="Vierailija" time="22.01.2013 klo 15:35"]

Mutta onneksi he vastaavasti nostavat PALVELUmaksujaan helmikuun alussa, jotta saamme jatkossakin yrittää itse palvella itseämme parhaamme mukaan ja maksaa heille siitä vielä extraa. Miniverkkopankki on ollut käytössä, mutta eihän se auta esim. verkkomaksuissa. Eilen poistin koneelta kaikki vanhat Javat, asensin uusimman ja dansken sivuilla ollessani sallin sen hemmetin lisäosan käytön vain sillä sivulla. Sitten pääsin pitkästä aikaan kirjautumaan! Parin vuoden sisällä on meillä edessä asuntolainan kilpailutus ja tämä sampon ajoilta periytynyt verkkopankin jumitus on erittäin pitkä miinus danskelle...

[/quote]
0 0

Mua miniverkkopankissa ärsyttää myös se, että kysyy joka kerta

uuden tunnusluvun maksua hyväksyttäessä. Eikö tavallisessa tarvita vain salasana? Tai no en enää muista kun edes tavallisia verkkopankkia pysty käyttämään kotikoneella.

[quote author="Vierailija" time="22.01.2013 klo 16:24"]

uuden tunnusluvun maksua hyväksyttäessä. Eikö tavallisessa tarvita vain salasana? Tai no en enää muista kun edes tavallisia verkkopankkia pysty käyttämään kotikoneella.

[/quote]
0 0

Minullakaan javan asennus ei onnistunut

danskepankin sivuilta. Pitäkööt tunkkinsa. Minä käytän toista pankkia.

[quote author="Vierailija" time="22.01.2013 klo 16:26"]

danskepankin sivuilta. Pitäkööt tunkkinsa. Minä käytän toista pankkia.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä