Rasvaimu pieneen pömppöön, joka ei lähde sitten millään keinolla?

Vierailija

En ole lihava eikä ole tarkoitus laihtua, mutta raskaus jätti pömppömahan, joka ei lähde, vaikka mitä tekisin.

Kenelläkään kokemuksia, mieluiten hyviä, rasvaimusta?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija
Viesti

Rasvaimu kuulostaa aika radikaalilta toimenpiteeltä, onko kyse tosiaan ylimääräisestä rasvasta eikä vain löysästä nahasta?

Lisäksi ottaisin ensin käyttöön hieman lievemmät ja helpommat keinot, esim. hypoxi tai rasvanpoisto ultraäänellä.

Vierailija
Viesti

Pömppö vaan on ja pysyy. Ap

Lainaus:

Harrastatko liikuntaa? Rasvaimu kuulostaa aika radikaalilta toimenpiteeltä, onko kyse tosiaan ylimääräisestä rasvasta eikä vain löysästä nahasta?

Lisäksi ottaisin ensin käyttöön hieman lievemmät ja helpommat keinot, esim. hypoxi tai rasvanpoisto ultraäänellä.

Vierailija
Viesti

siitä jutan superdieetti-tyypistä päätellen hypoxi näytti auttavan tosi paljon, mutta toki hän tietysti treenasi samaan aikaan varmasti paljon myös.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Rasvaimu kuulostaa aika radikaalilta toimenpiteeltä, onko kyse tosiaan ylimääräisestä rasvasta eikä vain löysästä nahasta?

nämä mainitut lievemmät kokemukset, sellaista olen työkavereilta kuullut.

Itsekin harkitsin jossain vaiheessa mutta kun ei ole tehonnut muille niin en viitsi. Rasvaimuun taas en pienen pömpön takia menisi. Joten käytän spanx-alusasuja joiden kanssa näytän täysin pömpöttömältä :)

Vierailija
Viesti

ovat ainakin minusta katsoen liian kaukana, siellä kun pitää kuitenkin käydä usein. Rasvaimussa tarvitsee käydä kerran,ehkä konsussakin ja mahdollisesti jälkitarkastus eli yht kolmekertaa. Joten vähemmillä kulkemisilla pääsis kun kävis rasvaimussa. Monestikohan siinä hypoxissa pitää käydä ja paljonko maksaa kerta?

Tietääkö kukaan onko Oulussa?

t ratsarit ja pömppis

Vierailija
Viesti

Itsekin olen hoikka ja treenaan paljon. 3 kuntosalitreeniä + 2 ryhmäliikuntatuntia viikossa. Ruokavaliosta olen todella tarkka. Silti vatsa välillä pömpöttää. Ei tarvitse syödä kun pikkuisen poikkeavasti ja heti pömpöttää. Itselläni ne on ne hiilarit jotka turvottaa.

3 raskautta ja lähestyvä keski-ikä. Siinä syyt pömppövatsaan. Huonomminkin kuitenkin voisi olla.

Vierailija
Viesti

Ei kuulemma toimi, mutta kiva että sulla auttanut.

Jotenkin tuntuu, ettei uskalla haaskata rahoja sellaiseen, joka ei ehkä autakaan.

Ap

Lainaus:

Oletko kuullut kavitaatiosta? Voisi olla ihan hyvä vaihtoehto, halvempi ja kivuton.

<a href="http://www.katin.fi/hoidot/ultraaaani-kavitaatio" alt="http://www.katin.fi/hoidot/ultraaaani-kavitaatio">http://www.katin.fi/hoidot/ultraaaani-kavitaatio</a>

Tuossa linkki, missä kerrotaan kavitaatiosta aika hyvin.

Itse kokeilin 3x reisiin ja takapuoleen, ja tulokset oli tosi hyvät.

Vierailija
Viesti

Olen lueskellut netistä, että monilla kavitaatio ei ole auttanut ja rahat mennyt hukkaan.

Itse kävin tosiaan sen kolme kertaa, ja useita senttejä lähti reisistä. Eräs tuttuni hoiti kavitaatiolla koko kropan, ja on selvästi hoikempi.

Noista kavitaatioista on usein esim citydealissä tarjouksia. Minä otin noin vuosi sitten citydealin tarjouksen, ensimmäinen kertaa 99e ja loput kaksi 140e/ kerta. Eli kannattaa kärkkyä tarjouksia. En olisi itse uskaltanut täydellä hinnalla lähteä kokeilemaan, että toimiiko.

Vierailija
Viesti

pieni pömppä on ihan luonnollinen ja naisellinen.

Liian laiha,kova,jänteikäs nainen ei ole seksikäs.

Suoraan sanottuna jos on pelkkä luu ja nahka niin ei näytä eikä tunnu hyvältä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat