Suomi nutraa 2013 - laihdu tai saat rahasi takaisin. Kokemuksia kaivataan!

Vierailija

Kuulin Nutriletin "suomi nutraa 2013" kampanjasta, kiinnostuin ja nettisivut tutkittuani kipitin ostamaan muutaman paketin Nutriletin keittoja ja pirtelöitä.

Onko täällä muita, jotka tämän kuurin suunnittelevat aloittavansa?

Entä olisiko jakaa omaa kokemustanne kuurista?:)

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija
Viesti

Vedin vaan pelkkää VLCD-suklaapirtelöä kunnes painotavoite oli saavutettu. En syönyt edes niitä sallittuja kasviskia, koska mulle tuli pureskelusta nälkä. Kuuri oli äärimmäisen helppo, ja nälkää ja heikotusta ei esiintynyt ensimmäisten 3 päivän jälkeen - siinä vaiheessa keho siirtyy ketoositilaan joka vie nälän pois.

Vierailija
Viesti

kerran viikossa ajattelin mennä vaaálle. Kyllä tää menettelee. Pitää heti hakeutua netin äärelle ja lukea muiden innostavia laihdutusurakoita kun rupeaa nälkä kurnimaan. Tänään ei ole vielä kurninut.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Vedin vaan pelkkää VLCD-suklaapirtelöä kunnes painotavoite oli saavutettu. En syönyt edes niitä sallittuja kasviskia, koska mulle tuli pureskelusta nälkä. Kuuri oli äärimmäisen helppo, ja nälkää ja heikotusta ei esiintynyt ensimmäisten 3 päivän jälkeen - siinä vaiheessa keho siirtyy ketoositilaan joka vie nälän pois.

piti sanoa että 16 kg Nutrilettilla 10 VIIKOSSA. Painonpudotus 68->52 kg.

Vierailija
Viesti

Saanko kysyä mitä järkeä? Saat tuosta osteoporoosin ja pääset eroon lihaksistasi. Onnea vaan. Kaupan päälle olet helvetin masentunut kun olet hankkinut läskisi takaisin kesäkuuhun mennessä.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Saanko kysyä mitä järkeä? Saat tuosta osteoporoosin ja pääset eroon lihaksistasi. Onnea vaan. Kaupan päälle olet helvetin masentunut kun olet hankkinut läskisi takaisin kesäkuuhun mennessä.

Siksi tämä onkin tarkoitettu kuuriksi, ei elämäntavaksi:) Edes muutamassa kuukaudessa ei ehdi osteoporoosiin sairastua.. Olen myös lukenut monien nutraavan lääkärin valvonnan alla kuukausia, eikä terveysriskejä ole ilmennyt.

Kumma kun lukee netistä, kuinka kauheeta mössöö noi ruuat on, ite koemaistoin tänään kanakeittoo ja suklaapirtelöö ja pakko sanoo, etä kyllä kelpas!:P

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Ihan huikee saavutus!:) Mietin myös sitä, että kun elää noilla suklaapirtelöillä, onko siinä jatkuva makeanhimo päällä kun saa niin paljon suklaista juomaa?

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Lainaus:

Ihan huikee saavutus!:) Mietin myös sitä, että kun elää noilla suklaapirtelöillä, onko siinä jatkuva makeanhimo päällä kun saa niin paljon suklaista juomaa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat