Auttakaa miten saan painoa lisää!!??

Vierailija

Onko kellään muulla samaa ongelmaa kuin mulla. Nimittäin paino pysyy alhaalla vuodesta toiseen vaikka mitä söis, tekis tai jättäis tekemättä.

Kaksi lasta, 27v ja urheilua kaihtava nainen olen ja silti kärsin alipainosta!! Mä haluaisin näyttää normaalilta enkä liian laihalta.

Syön päivän aikana aamiaisen, kaksi lämmintä ateriaa, iltapalan sekä näiden välissä useita kahvitaukoja. ja kahvin kanssa syön aina jonkun herkun. leivon itse paljon ja kaapeista löytyy jos jonkinlaista kakkua, piirakkaa ja pullaa. suklaata syön tosi paljon.

Eli nyt ongelma ei ole siinä etten söis riittävästi tai jopa liikaa vaan siinä ettei mikään jää kiinni!!

miten mä saan painoa lisää, vinkkejä kiitos!!??

163/47

Kommentit (11)

Vierailija

mutta voi tosiaan olla että olet vaan ns. läpipasko, ole onnellinen siitä ja perusta vaikka blogi, varmasti saat laihuudellesi ihailijoita joukostamme.

Vierailija

Olen kyllä erittäin tyytyväinen siihen, että ongelmani on tämä eikä toisin päin.

Mutta muutaman kilon kun saisi lisää niin ei kaikki luut törröttäis. :)

Tuota blogia voisin harkita..:) Vois vaan käydä niin että tulis kateelliset haukkumaan ruipeloksi. Laihojahan saa haukkua mutta lihavia ei!! hohhoijaa

Vierailija

En tiedä kannattaako yrittää lihottaa syömällä? Tai jos sitä yrität niin syö sitten edes pääsääntisesti terveellisesti. Isoja annoksia kunnon ruokaa. Nimittäin sellainen suklaa lihotus ei ole mitään kauhean nätin näköistä. Tiesitö, että hoikkakin ihminen voi olla "löysä" ja jos et kuntoile ollenkaan, mutta syöt paljon, niin se ei luultavammin ole mikään kaunis näky.

Ehkä kuntosaliharjoittelu voisi olla oikea ratkaisu kohdallasi. Niiden annoskokojen isontaminen ja sen lisäksi säännöllinen kuntosaliharoittelu, niin kyllä paino nousee. Lihas painaa enemmän kuin läski, joten vaakaan saa ainakin lisää lukuja lihasmassaa kasvattamalla.

Minäkin olen lluonnostani hoikka ja välillä on pakko alkaa lihotuskuurille kun paino tipahtaa liikaa. Nämä konstit tehoavat minulla.

Ja lohdutuksen sanana voin sanoa,että kun kilometrejä tulee lisää, niin kyllä sitä pääsee vielä nauttimaan siitä tunteesta kun vyötärllä on ylimääräinen makkara :) äitini on ollut aina hoikka ja syönyt mitä haluaa. Nyt 55vuotiaana hän totesi ekan kerran, että pitäisi varmaan katsoa välillä mitä syö kun on tullut mahamakkara :) aineenvaihdunta hidastuu kun vanhenee.

Vierailija

vai haiseeko AP:n kirjoituksista läpi sellainen "kehujen kalastelu"? Varsinkin tuo kommentti, että jos blogin perustaisi niin kateelliset tulisi sinne haukkumaan.



Luulisi, että jos laihuus olisi todellinen ongelma, niin apua hakisi jo lääkäristä. Taitaa ap olla ihan vaan tyytyväinen, että on hoikka ja kaipasi tähän torstai iltaan vähän itsetunnon kohotusta kirjoittamalla hoikkuudestaan meille muillekin.



Yhdy aikaisempaan kirjoittajaan siitä, että kuntosalilla saisi varmasti töröttäviä luita piiloon. Jos niitä ihan aikuisten oikeasti haluaa piiloon saada.



t. 3 lapsen äiti

170/52

Vierailija

Minä olin joskus 170/47 ja olin ihan tyytyväinen itseeni (ei syömishäiriötä). Mutta joka tapauksessa, ehdottaisin myös liikuntaa kuten joku ylempi, lihaksethan painavat enemmän. Jätä turhat pullat ja syö terveellisesti.

Vierailija

Minäkin sinun iässäsi painoin tuon verran (pituus 160 cm), ja kerran minulta kysyttiin olenko anorektikko. Nyt kaksikymmentä vuotta myöhemmin painoa on 40 kg enemmän, eikä kukaan ole enää anorektikoksi luullut.

Vierailija

Ei ne ateriat vaan määrä ja laatu.



Kokeilepa tällaista aamupalaa

- Kaksi leipää, päällä voita, juustoa, leikkelettä

- jugurtti

- lasi tuoremehua



Lounas:

- täytetty patonki

- lasi maitoa

- suklaapatukka



Välipala:

- kahvi

- pulla

- toinen suklaapatukka



Päivällinen:

- perunamuusia

- viisi lihapullaa

- cesarsalaattia

- papupekonikermakastike



Iltapala:

- marjarahkaa

- lasi tuoremehua





Jokainen päivä katsot, että syömäsi aterian kalorit ovat korkeita, et käytä kevyttuotteita ja syöt ateriaksi lautasellisen, niin takaan, että lihoat, jos sinulla ei ole mitään sairautta. Tärkeintä on, ettei jätä aterioita väliin ja muistaa herkutella päivittäin. Tällä ruokavaliolla saat 10 kg vuodessa lisää.

Vierailija

Pidän kotijumpalla itseni timmissä kunnossa mutta muuten en ole innostunut liikunnasta. Tuo kuntosalitreeni vois olla hyvä juttu kun saisin vain itseni sinne asti. sit vois näyttää sopivan hyvältä. Mitään kehuja en kalastele todellakaan, ei kai tämä ongelma minulle olisi jos kehuja kaipaisin. siinä tapauksessa olisin varmaan tyytyväinen itseeni näin.



Ikäkin varmaan tuo sitä painoa aikanaan.. tuntuu vaan että nyt olen niin läpipaska että voiko tästä muuttua mihinkään. tuun sitten valittaan kun ylipainoa on 20kg :)

Uusimmat

Suosituimmat