pisin tauko seksissä. jonka jälkeen palasit tositoimiin? olitko jo unohtanut miten ollaan?

Vierailija

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Nyt on mennyt kohta kaksi ja puoli vuotta. On kai pidempiäkin aikoja mennyt joskus, mutta tämä on nyt kymmeneen vuoteen pisin tauko.

Seksi pyörii mielessä harva se päivä, mutta toisinaan sitä leimaa iso kysymysmerkki. Miksi ihmeessä pitäisi? Vaikka siis toisaalta haluan, mutta miksi. Eli on varmaan aika pitkä tauko.

Vierailija

jaa-a, en mä ainakaan ole kehuja saanut viimeisen 12 vuoden aikana lähinnä vaan haukkuja, joten olkoot nyt sitten pidempään ilman.

Keskustelut ja rakentavankritiikin ottaisin mielelläni vastaan, mutta kun hän ei halua keskustella.. vaan sitten haukkuu aktin aikana.

Vierailija

oikeastaan n. 10kk. Tuon 10kk:n aikana yritettiin yhdyntää ehkä 2-5 kertaa, mutta ei onnistunut kunnolla. Nyt synnytyksestä 3kk eikä vieläkään olla oltu kunnolla... Sattuu. Eiköhän se tästä kuitenkin. Toivottavasti.

Vierailija

Aloin jo teininä seurustella hullun kanssa (en siis tiennyt että oli hullu). Tuota hullua aiemmin oli ollut vain pari onnetonta seksikokemusta. Hullun kanssa niitä tuli muutama lisää, vaikka melko vähäistä seksielämä oli. Siitä huolimatta, että vuosikausia oltiin "yhdessä". Ehkä mielisairaus vie haluja?

Tietenkin halusin pitkään päästä hullusta eroon ja kovasti mietin, miten se onnistuisi. Siis niin, ettei samalla pääsisi eroon hengestään tai muuta vastaavaa. Hain välimatkaa ja kasvatin sisua. Lopulta onnistuin vähentämään seksielämämmekin nollaan. Viimeisen kerran tulin raiskatuksi. Sen jälkeen kaheli jäi pois kokonaan.

Tuosta meni parisen vuotta, niin pääsin tositoimiin. Oli muuten todella hieno kokemus. Jotain ihan muuta kuin koskaan aikaisemmin.

Vierailija

11 vuotta!

Olin miehen kanssa 18-vuotiaana, ja sitten tulikin 11 vuoden tauko. Olin iki-sinkku, ja ekakertani oli sellainen turha kännipano. Mies olisi kyllä ollut minusta kiinnostunut mutta minä en. En sitten löytänyt ketään 11 vuoteen, enkä pystynyt irtosuhteisiin, yhdenyön juttuihin (lukuunottamatta tuota ekaa kertaani 18-vuotiaana, kun alkoi kännissä panettaa ihan hirveästi). Olin siis ikisinkku.

Sitten löysinkin tulevan mieheni, ja hänen kanssaan olin. Alku oli aika järkytys, kun mieheni että minä jännitettiin aika tavalla. Mutta parani sitten kun alkukankeudesta päästiin. Nyt naimisissa jo kymmenettä vuotta.

Vierailija

ei ollut ongelmia aloittaa uudelleen.

Kauan sitten avioeron jälkeen ei noin pitkiä taukoja ollut, oli mukava yya-kaveri ja pari lyhyttä laastarisuhdetta ennen nykyistä liittoa.

Vierailija

pisin tauko niin että olen sen jälkeen sitten saanut. Ei ollut mitenkään unohtunut seksihommat. Nyt on mulla kyllä henk.koht. ennätys tulossa, jo 7 vuotta sinkkuna ja selibaatissa eikä loppua näy...

Vierailija

Tuossa ajassa kerkesin jotenkin henkisesti vähän kasvaa, niin seksikin oli parempaa kuin ennen tuota. Tauko oli siis noin 21-23-vuotiaana, en harrasta yhdenyönjuttuja ja kahden suhteen välissä tarvitsin vähän omaa sinkkuiluaikaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat