Miksi takaapäin paneminen sattuu alavatsaan? (ev)

Vierailija

Kommentit (15)

Vierailija

Nykyään melkein mistä suunnasta vaan. Ultran mukaan ei mitään vikaa. Mies sama kun ennenkin eli koosta ei pitäis olla kiinni

Vierailija

tuossa asennossa se menee liian syvälle ja takoo suoraan kohdun kaulaa vasten. Miettikääpäs sitä, että kun lääkäri tekee kohdunsuun tutkimuksen, niin yltää sinne sormella. Ja sormi on sentään paljon lyhyempi kuin penis ;) Mulla on tuosta ihan samoja kokemuksia siltä ajalta, kun vielä harrastin seksiä. Siihen en osaa vastata, että miksi se ei satu samalla lailla perinteisessä lähiksessä.

Vierailija

Lainaus:

tuossa asennossa se menee liian syvälle ja takoo suoraan kohdun kaulaa vasten. Miettikääpäs sitä, että kun lääkäri tekee kohdunsuun tutkimuksen, niin yltää sinne sormella. Ja sormi on sentään paljon lyhyempi kuin penis ;) Mulla on tuosta ihan samoja kokemuksia siltä ajalta, kun vielä harrastin seksiä. Siihen en osaa vastata, että miksi se ei satu samalla lailla perinteisessä lähiksessä.

Vierailija

koska mieheni ei siihen enää kykene. Olen yksi niistä mammoista, jotka elää seksittömässä parisuhteessa. Vastasin Ap:lle vain vanhasta muistista.

Vierailija

Kannattaa kokeilla vähän eri kulmasta tai mulla on joskus auttanut se, että painan kädellä vähän alavatsasta.

Vierailija

Kyllä naisen pylly tuntuu hyvälle takaapäin panossa saa työntää peniksen oikein syvälle juurta myöten tuntee miten se imee sitä ja kuunnella kun nainen voihkii..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
koska mieheni ei siihen enää kykene. Olen yksi niistä mammoista, jotka elää seksittömässä parisuhteessa. Vastasin Ap:lle vain vanhasta muistista.

Minkä ikäinen itse olet ja olisiko sinulla vielä seksihaluja kovastikin tallella. Ei kait sitä seksittömässä liitossa tarvitse elää, vaikka miehellä ei seisoisi, voihan sitä toisen tyydyttää muutenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen itse olet ja olisiko sinulla vielä seksihaluja kovastikin tallella. Ei kait sitä seksittömässä liitossa tarvitse elää, vaikka miehellä ei seisoisi, voihan sitä toisen tyydyttää muutenkin.

Hups, täähän oli vuosia vanha ketju.

Vierailija

Myös endometrioosi aijeuttaa kipua. Myös jos on ilmaa vatsassa, olen huomannut mahaan sattuvan eikä vain kohdunsuulle.

HEL-NYC
Seuraa 
Liittynyt21.3.2016

On vanha ketju, mutta vastataan silti jos joku painii saman ongelman kanssa. Vagina tosiaan suurentuu naisen kiihottuessa, pitenee varsinkin. Joten vaikka lääkäri ylettää kohdunkaulaan sormin, ei mies välttämättä ylety sinne penikselläänkään.

Takaapäin uppoaa ns. syvälle, jolloin on ihan mahdollista että mies osuu siihen. Jos kipu on uusi, voi olla mahdollista, että nainen ei ole yhtä kiihottunut kuin ennen.

Toinen vaihtoehto on munasarjakysta. Se voi jopa revetä seksiä harrastaessa, varsinkin isokaluisen partnerin kanssa. Oma mieheni on päätynyt viemään naisen kesken treffien sairaalaan älyttömän verenvuodon vuoksi. Asian voi tarkastaa yleensä ultraamalla.

Seksissä voi koittaa eri kulmia. Joskus joku kulma toimii paremmin, kuin toinen.

Ja muistetaanhan, että vagina ei pääty kohdunkaulaan, vaan sen edessä ja sen takana (!) on ns. fornixit. Niihin pääsee käsiksi vain jos nainen on tarpeeksi kiihottunut ja partneri tarpeeksi kookas. Kyseessä on g-pisteen veroinen nautinto, mutta toki se voi myös olla hyvin herkkä ja sattua jos siihen pamauttaa lujaa. Mies tunnistaa yleensä tunteen, koska vaginan tekstuuri muuttuu ja sinne työntyminen on ikään kuin popsahdus (paremman sanan puutteessa).

Tavislainen

Alavatsa on todennäköisesti liian lähellä vaginan aukkoa. Tätä ilmiötä ei esiinny ylipainoisilla xl-koon naisilla, koska heidän alavatasa roikkuu sen verran alhaalla.

Uusimmat

Suosituimmat