Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Tuolla oli taas pari keskustelua seksistä ja haluttomuudesta (pitäisikö antaa, vaikkei haluta). Siihen nyt puuttumassa, vaikka itselläni onkin melko suora mielipide aiheeseen, kiinnostaisi syy haluttomuuteen. Eli MIKSI ete halua? ettekö halua seksiä ylipäätään vai ettekö halua puolisoanne?

Vierailija
22:32

Miksei ylläpito ota ikinä mitään kantaa, kun palstalaiset ovat ehdotelleet uudistusta tähän klo23-sääntöön? Todella monesti täällä on iltaisin valitusavaus tästä asiasta, mutta mitään ei tapahdu. Tunnin lisäys rekisteröimättömille olisi kauhean kiva!

Suosituimmat

Minä olen tapakristitty. Rakastan joulua, pääsiäistä, suvivirttä, joulukirkkoa, kirkkohäitä ym. En usko Raamattuun kirjaimellisesti. Mielestäni se on Eepos kuten Kalevalakin. Kuitenkin Raamatussa esiintyvät hahmot ja tapahumat ovat vertsuskuvia ilmiöille, ja sinällään siis myös totta.

Miksi useimmat luulevat että joka tuotteen voi yrittää ostaa puolella siitä hinnasta, jota myyjä pyytää? Minä ainakin hinnoittelen jo valmiiksi edullisen hinnan, ja on jotenkin tökeröä että ostajat luulevat että joka hinnasta voi tinkiä puolet pois!

Suosituimmat
Vierailija
Pe 18:44

Onko jo aloitettu uutta äsken poistuneen jälkeen? Niin pitkälle kuin ehdin sitä lukemaan oli keskustelu ainakin asiallista, pidetään se sellaisena jatkossakin.

Mua niin ärsyttää ihmiset joilla aina mielessä raha. Ei niinkään sen hankkiminen vaan se mitä asiat maksaa. Mitään ei voi tehdä kun maksaa: ei käydä kahvilla, ulkomailla, joogatunnilla puhumattakaan isommista jutuista. Ruokakaupassa voi käydä valittelemassa hintoja.

Suosituimmat
Vierailija
13:21

Kaverini paljasti humalassa, että hän silloin tällöin lorottelee suihkussa. Hänen mukaansa monet tekee sitä. Olin järkyttynyt, itsellä ei ole tullut ikinä mieleenkään pissata muualle kuin pönttöön.

Ihastuin häneen aluksi koska hän oli sellainen ujo ja neitseellinen, nyt kun ollaan oltu yhdessä pari kuukautta hänestä onkin kehkeytynyt jatkuvasti äänessä oleva pälpättäjä.:(
Miten saan hänelle viestittyä että hänen tulisi pitää leipäläpi kiinni silloin tällöin?

M24