Keskustelualueen säännöt

Tunnit voi olla kalliita, 30-40 euroa

varusteet ei paljon maksa, monilla talleilla saa lainata aluksi kypärän ja turvaliivin.

[quote author="Vierailija" time="26.09.2012 klo 16:14"]

varusteet ei paljon maksa, monilla talleilla saa lainata aluksi kypärän ja turvaliivin.

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0

Tunnit kunnasta riippuen 20-40 euroa

Vaikkävijöille vähän vähemmän. Kypärä noin 30-50 euroa. Alkuun pärjää esim kumisaappailla. Turvaliivin voi ostaa käytettynä, niitä kiertää paljon ja jopa vitosella saa.

[quote author="Vierailija" time="26.09.2012 klo 16:18"]

Vaikkävijöille vähän vähemmän. Kypärä noin 30-50 euroa. Alkuun pärjää esim kumisaappailla. Turvaliivin voi ostaa käytettynä, niitä kiertää paljon ja jopa vitosella saa.

[/quote]
0 0

vöhön alle500 euroa 12 kerran alkeiskurssi, Espoo

Espoon Ratsastustalli.
Yksi kerroista oli teoriatunti

kypärä ja raippa piti hommata itse, lainausmahdollisuutta ei käytännössä ollut
Raippaa tarvittiin kerran

Kumma kun esim. laskettelukeskuksissa vuokraus on enemmän poikkeus kuin sääntö

[quote author="Vierailija" time="26.09.2012 klo 16:20"]

Espoon Ratsastustalli.
Yksi kerroista oli teoriatunti

kypärä ja raippa piti hommata itse, lainausmahdollisuutta ei käytännössä ollut
Raippaa tarvittiin kerran

Kumma kun esim. laskettelukeskuksissa vuokraus on enemmän poikkeus kuin sääntö

[/quote]
0 0

Vihdin ratsutallilla saa lainata varusteet

siellä kävi oma tyttöni alkeiskurssin. Ostin kylläkin kypärän, tarjouksesta 40 euroa, koska en halua täitä lapselleni. Prismasta saa kohtuuhintaisia ratsastustarvikkeita ja käytettynäkin niitä saa.

[quote author="Vierailija" time="26.09.2012 klo 16:31"]

siellä kävi oma tyttöni alkeiskurssin. Ostin kylläkin kypärän, tarjouksesta 40 euroa, koska en halua täitä lapselleni. Prismasta saa kohtuuhintaisia ratsastustarvikkeita ja käytettynäkin niitä saa.

[/quote]
0 0

Onhan se kallis

Pitää ostaa varusteet ja kun ratsastustunti maksaa yleensä sen 25-30euroa niin kallis on.

[quote author="Vierailija" time="26.09.2012 klo 16:36"]

Pitää ostaa varusteet ja kun ratsastustunti maksaa yleensä sen 25-30euroa niin kallis on.

[/quote]
0 0

Tre

Tampereen seudulla tunti n. 30€.

Itse aloitin juuri alkeiskurssin ja ostin sitä varten kypärän (70€ - on kätevä säädettävä) ja housut (n. 50€). Vanhoilla kumppareilla olen pärjännyt tähän asti, mutta ehkä kunnon ratsastussaappaat/kengät helpottaisivat hommaa; olisivat napakammat.

[quote author="Vierailija" time="26.09.2012 klo 17:54"]

Tampereen seudulla tunti n. 30€.

Itse aloitin juuri alkeiskurssin ja ostin sitä varten kypärän (70€ - on kätevä säädettävä) ja housut (n. 50€). Vanhoilla kumppareilla olen pärjännyt tähän asti, mutta ehkä kunnon ratsastussaappaat/kengät helpottaisivat hommaa; olisivat napakammat.

[/quote]
0 0

Siitä

kalleudesta vielä... se on niin suhteellista. Onko 30€ viikossa paljon..? Mihin sitä haluaa rahansa laittaa. :)

[quote author="Vierailija" time="26.09.2012 klo 17:56"]

kalleudesta vielä... se on niin suhteellista. Onko 30€ viikossa paljon..? Mihin sitä haluaa rahansa laittaa. :)

[/quote]
1 0

Meidän lapsella maksaa17e puol tuntia

on siis alkeistalutus tunnilla. Tunti (tai taitaa olla sen 45min.?)maksaa vakiotuntina 22e.
Kypärän saisi lainata tallilta,me ostettiin agrimarketista kypärä 27e ja saappaat 38e.Kumppareilla aika moni ratsastaa.

Liiviä ei vielä ole sen jos ostaa niin kannattaa kulemma ostaa kunnollinen ja näissä kuulema hinta ja laatu kohtaavat. Väärän kokoisesta ja huonosta liivistä on vain haittaa!

[quote author="Vierailija" time="26.09.2012 klo 17:59"]

on siis alkeistalutus tunnilla. Tunti (tai taitaa olla sen 45min.?)maksaa vakiotuntina 22e.
Kypärän saisi lainata tallilta,me ostettiin agrimarketista kypärä 27e ja saappaat 38e.Kumppareilla aika moni ratsastaa.

Liiviä ei vielä ole sen jos ostaa niin kannattaa kulemma ostaa kunnollinen ja näissä kuulema hinta ja laatu kohtaavat. Väärän kokoisesta ja huonosta liivistä on vain haittaa!

[/quote]
1 0

Meillä maksaa 10€ tunti ku on semmone pikku talli... Alotan ratsastuksen oon 11 v... Ja onko kumisaappaat hyvät ratsastukseen? ;)

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 21:19"]

Meillä maksaa 10€ tunti ku on semmone pikku talli... Alotan ratsastuksen oon 11 v... Ja onko kumisaappaat hyvät ratsastukseen? ;)

[/quote]
0 1

Lehdessä oli joskus listattu nuorten kalleimmat harrastukset...

Maastohiihto oli kuitenkin kallein, jääkiekkoa, tennistä yms. oli ja sitten ratsastus.

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 21:25"]

Lehdessä oli joskus listattu nuorten kalleimmat harrastukset...

Maastohiihto oli kuitenkin kallein, jääkiekkoa, tennistä yms. oli ja sitten ratsastus.

[/quote]
0 0

On kallis, 500€ kuukaudessa. T: Hevosenomistaja tampereelta

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 21:28"]

On kallis, 500€ kuukaudessa. T: Hevosenomistaja tampereelta

[/quote]
0 0

Kallis, mutta yksi hienoimpia harrastuksia mitä on, kun pääsee asiasta jyvälle.

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 21:54"]

Kallis, mutta yksi hienoimpia harrastuksia mitä on, kun pääsee asiasta jyvälle.

[/quote]
1 0
Aihe vapaa