10 v. liian pitkä aika surra...

Vierailija

...sanoi eräs tuolle alkkisäidille, joka on dokannut lapsensa kuoleman jälkeen koko ajan. 10 vuotta.

Mulla ihan erilainen stoori, mutta siitäkin on kohta 10 vuotta. Silloin exäni jätti minut. Olimme avopari, ei lapsia. Nousin kuin feenikslintu tuhkasta, ja jo vuoden päästä odotin toiselle miehelle lasta, jonka kanssa olen nyt naimisissakin ja elämämme on onnellista.

En kuitenkaan työstänyt tuolloin eroani, vaan ryntäsin elämässä 100 lasissa eteenpäin. Edelleen kärsin, suren, olen katkera, näen häiritseviä unia jne.

Miten päästä täysin irti menneisyydestä? Siitä tosiaan tulee hätkähdyttävät 10 vuotta piakkoin!

Kommentit (3)

Vierailija
Viesti

Katso sitä, sure sitä, mutta hyväksy että se on tapahtunut etkä voi sille enää mitään. Opettele siirtämään ajatukset menneestä syrjään, niillä ei ole enää tekoa tässä päivässä. Keskity hyvään, positiiviseen ajatteluun äläkä anna valtaa negatiivisille muistoille menneisyydestä.

Vierailija
Viesti

Meillä tuo 10 vuotta erosta on jo ylittynyt ajat sitten, mutta hän uhkuu kaunaa ja katkeruutta, ja käyttäytyy oudosti ja ristiriitaisesti kun häneen törmää.

Sanoisin sinulle(kin), että jos kerran asia on tullut aikaanaan huonosti käsiteltyä, työstä sitä sitten nyt. Ei siihen oikotietä ole.

Ei sinun tarvitse kysyä lupaa asioiden miettimiseen, vaikka niistä olisi kulunut kuinka monta kymmentä vuotta, eikä ottaa stressiä jostain aikarajoista. Näyttäisi, että jokseenkin kaikki ihmiset työstävät aina mielessään jotain asiaa, eikä näytä olevan kovin epätavallistakaan, että käsitellään hyvinkin vanhoja asioita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat