Keskustelualueen säännöt

Galluppia: mitä miehenne tai itse tykkäätte Jipusta, omani inhoaa!

Siis nyt tuli Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa katsoessa yht'äkkinen keskustelu mieheni kanssa siitä, että hänen mielestään Jippu on jotenkin epämiellyttävän näköinen eikä viehätä häntä millään tasolla. Itse olein täysin ymmälläni tästä kommentista, sillä mielestäni Jippu on ihan nätti ja uskoisin monen muunkin olevan samaa mieltä.

Jos olette samalla linjalla mieheni kanssa, niin perustelisitteko jotenkin kantaanne?

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 20:38"]

Siis nyt tuli Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa katsoessa yht'äkkinen keskustelu mieheni kanssa siitä, että hänen mielestään Jippu on jotenkin epämiellyttävän näköinen eikä viehätä häntä millään tasolla. Itse olein täysin ymmälläni tästä kommentista, sillä mielestäni Jippu on ihan nätti ja uskoisin monen muunkin olevan samaa mieltä.

Jos olette samalla linjalla mieheni kanssa, niin perustelisitteko jotenkin kantaanne?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Mieheni

kommentoi ihan oma-aloitteisesti Jippua äsken saman ohjelman aikaan että toi Jippu on jotenkin ihan hirveän angstisen näköinen ja oloinen nainen.

Minusta hän on myös ihan nätti.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 20:39"]

kommentoi ihan oma-aloitteisesti Jippua äsken saman ohjelman aikaan että toi Jippu on jotenkin ihan hirveän angstisen näköinen ja oloinen nainen.

Minusta hän on myös ihan nätti.

[/quote]
0 0

mies kysyi että mikä se on

joku suklaapatukkako

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 20:42"]

joku suklaapatukkako

[/quote]
0 0

Mä ihoon ja mun ulkomaalainen mies

kyllä huomaa julkisuustyrkyn. Tuota ohjelmaa ei katsota, idolsissa joskus alkoi ärsyttämään.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 20:43"]

kyllä huomaa julkisuustyrkyn. Tuota ohjelmaa ei katsota, idolsissa joskus alkoi ärsyttämään.

[/quote]
0 0

Minua...

on myös aina ärsyttänyt jokin hänen ulkonäössään. En osaa kunnolla selittää, että mikä, mutta ehkä se on ruma suunseutu ja pitkänomainen naama sekä liian alas viettävät kasvot. Hieman viehättävämmän näköinen silloin kun hymyilee.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 20:47"]

on myös aina ärsyttänyt jokin hänen ulkonäössään. En osaa kunnolla selittää, että mikä, mutta ehkä se on ruma suunseutu ja pitkänomainen naama sekä liian alas viettävät kasvot. Hieman viehättävämmän näköinen silloin kun hymyilee.

[/quote]
0 0

Eilen oli just tv:ssä ja miehen eka kommentti oli " karsee kampaus tolla"

ja siitä sitten jatkoi, että tuntuu olevan niin tuulella käyvä koko nainen.

Ja itse olen tavannut livenä, tekotärkeä p. aska!

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 20:52"]

ja siitä sitten jatkoi, että tuntuu olevan niin tuulella käyvä koko nainen.

Ja itse olen tavannut livenä, tekotärkeä p. aska!

[/quote]
0 0

Jippu ei oo kaunis

ja onhan se niin sekasi, että miksei sen läheiset hoida sitä pois julkisuudesta? Sääliksi käy, hirmu kipeä ihminen.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 21:02"]

ja onhan se niin sekasi, että miksei sen läheiset hoida sitä pois julkisuudesta? Sääliksi käy, hirmu kipeä ihminen.

[/quote]
0 0

Mun miehen mielestä

se on seksikäs. Musta jotenki ei.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 21:23"]

se on seksikäs. Musta jotenki ei.

[/quote]
0 0

Mun mies on joskus sanonut,

että on ehkä epäseksikkäin nainen mitä voi kuvitella.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 21:30"]

että on ehkä epäseksikkäin nainen mitä voi kuvitella.

[/quote]
0 0

transumainen

molemmista.
Ja mun mielestä myös niin tekotaiteellinen.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 21:33"]

molemmista.
Ja mun mielestä myös niin tekotaiteellinen.

[/quote]
0 0

Olen mies

Ja en kyllä edes muista miltä Jippu näyttää. Järkyttävän tyhmä se kyllä on ainakin sanoitustensa ja kirjoitustensa perusteella, joten sen vuoksi luotaantyöntävä.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 21:52"]

Ja en kyllä edes muista miltä Jippu näyttää. Järkyttävän tyhmä se kyllä on ainakin sanoitustensa ja kirjoitustensa perusteella, joten sen vuoksi luotaantyöntävä.

[/quote]
0 0

yksi vastenmielisimmän

näköisistä olmeista. Jumalan luomiskyvyn mahtavan voiman ilmentymä. noin rumaa ei geneettisesti voi koodata.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 21:55"]

näköisistä olmeista. Jumalan luomiskyvyn mahtavan voiman ilmentymä. noin rumaa ei geneettisesti voi koodata.

[/quote]
0 0

siitä ei kaunista

saa edes meikeillä. Ja kaiken lisäks aika tyhmä on

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 21:59"]

saa edes meikeillä. Ja kaiken lisäks aika tyhmä on

[/quote]
0 0

Ei tykkää yhtään.

Ollaan yhdessä monet kerrat naurettu Jipun erikoisuuden ja huomion tavoittelua. Miksi hänellä on aina jotenkin niin vaikeaa jne. Ja kun hän on niin ärsyttävän (teko)taiteellinen. Ulkonäkö on kuulemma perus-suomityylinen, ei kaunis, muttei erit. rumakaan.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 22:03"]

Ollaan yhdessä monet kerrat naurettu Jipun erikoisuuden ja huomion tavoittelua. Miksi hänellä on aina jotenkin niin vaikeaa jne. Ja kun hän on niin ärsyttävän (teko)taiteellinen. Ulkonäkö on kuulemma perus-suomityylinen, ei kaunis, muttei erit. rumakaan.

[/quote]
0 0

Mieheni mielestä ammattitaidoton laulaja.

Mieheni ei tykkää. Minusta Jippu on kaunis, olen nähnyt läheltä luonnossa ei-esiintymistilanteessa.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 22:14"]

Mieheni ei tykkää. Minusta Jippu on kaunis, olen nähnyt läheltä luonnossa ei-esiintymistilanteessa.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa