Keskustelualueen säännöt

Muita Habitare-kävijöitä?

Oli paljon kaikenlaista, mutta huonekalut ja sisstukset olivat mielestäni vaisumpia kuin aiempina vuosina.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 18:56"]

Oli paljon kaikenlaista, mutta huonekalut ja sisstukset olivat mielestäni vaisumpia kuin aiempina vuosina.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Kävin eka kertaa ja olin pettynyt.

Jotenkin vaisua. Odotin paljon näyttävämpää ja virikkeellisempää. En taida mennä ensi vuonna.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 18:58"]

Jotenkin vaisua. Odotin paljon näyttävämpää ja virikkeellisempää. En taida mennä ensi vuonna.

[/quote]
0 0

Joo, tänä vuonna oli vähän mitään kiinnostavaa.

Tylsää pääsääntöisesti, ainoastaan joidenkin opiskelijoiden ideat olivat kiinnostavia. En ois mennyt ilman ilmaislippua. Metrilakujen voimalla...

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 19:02"]

Tylsää pääsääntöisesti, ainoastaan joidenkin opiskelijoiden ideat olivat kiinnostavia. En ois mennyt ilman ilmaislippua. Metrilakujen voimalla...

[/quote]
0 0

Kalpeat näytteillepanot kyllä,

varsinkin jos vertaa takavuosien messuihin. Lamako näkyy vai mikä, mutta apaattista oli niin myyjä- kuin messuvieraspuolellakin.

Itse tein suunniteltuja tiedusteluja ja valaistukseen liittyviä suunniteltuja hankintoja. Kun muuten vain vaeltelin siellä, ei oikein mikään erityisesti painunut mieleen. Vähän kuin olisi ollut huonekalukaupassa.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 19:04"]

varsinkin jos vertaa takavuosien messuihin. Lamako näkyy vai mikä, mutta apaattista oli niin myyjä- kuin messuvieraspuolellakin.

Itse tein suunniteltuja tiedusteluja ja valaistukseen liittyviä suunniteltuja hankintoja. Kun muuten vain vaeltelin siellä, ei oikein mikään erityisesti painunut mieleen. Vähän kuin olisi ollut huonekalukaupassa.

[/quote]
0 0

Kävin ekaa kertaa ja kauhea pettymys.

Hukkaan eni sekin aika. Ei siis MITÄÄN uutta, ei mitään innovatiivistä. Enemmän olis saanut irti jos saman ajan olis vaikka IKEAssa viettänyt :(. Ihan oikeesti tääkö oli Suomen suurin sisustustapahtuma?!?

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 19:07"]

Hukkaan eni sekin aika. Ei siis MITÄÄN uutta, ei mitään innovatiivistä. Enemmän olis saanut irti jos saman ajan olis vaikka IKEAssa viettänyt :(. Ihan oikeesti tääkö oli Suomen suurin sisustustapahtuma?!?

[/quote]
0 0

Me löydettiin kiva puusepän verstas.

Ne tekee mittojen mukaan keittiöitä ja muutakin. Meille on tulossa keittiöremontti vanhaan taloon, joten se oli hyvä löytö. Osasto oli muutenkin hienosti tehty.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 19:08"]

Ne tekee mittojen mukaan keittiöitä ja muutakin. Meille on tulossa keittiöremontti vanhaan taloon, joten se oli hyvä löytö. Osasto oli muutenkin hienosti tehty.

[/quote]
0 0

Tarkoitatko sitä

keittiöpuolella olevaa? Groov? Oli hieno osasto joo.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 19:13"]

keittiöpuolella olevaa? Groov? Oli hieno osasto joo.

[/quote]
0 0

Samat jutut kuin viime vuonna..

Pettymys mullekin. Okei keltaista tehosteväriä oli jonkin verran uutena. Ensi vuonna jätän väliin..

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 19:14"]

Pettymys mullekin. Okei keltaista tehosteväriä oli jonkin verran uutena. Ensi vuonna jätän väliin..

[/quote]
0 0

No juupa.

Just eilen illalla haukuin messut tylsiksi, mutta mua pidettiin sitruunanaamaisena junttina koska en keskustellut näytteilleasettajien kanssa.

Mutta hyvä etten ole ainoa mielipiteeni kanssa, paskat messut, tulihan nähtyä, onneks en maksanut mitään, tais olla eka ja vika kerta. aamen.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 19:17"]

Just eilen illalla haukuin messut tylsiksi, mutta mua pidettiin sitruunanaamaisena junttina koska en keskustellut näytteilleasettajien kanssa.

Mutta hyvä etten ole ainoa mielipiteeni kanssa, paskat messut, tulihan nähtyä, onneks en maksanut mitään, tais olla eka ja vika kerta. aamen.

[/quote]
0 0

Tarkoitan juuri sitä osastoa.

En vaan muistanut heti nimeä. Kävin nyt nettisivuilla katsomassa ja siellä oli kuvia osastostakin eli sama on, siis Groov.

keittiöremonttia alkava

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 19:20"]

En vaan muistanut heti nimeä. Kävin nyt nettisivuilla katsomassa ja siellä oli kuvia osastostakin eli sama on, siis Groov.

keittiöremonttia alkava

[/quote]
0 0

Olihan siellä

pajon kivaakin, mutta paljon samaa, mitä on jokaisena vuonna.
Uutta ehkä kaivattaisiin enemmän.
Antiikkiosasto on oikeasti kirpputori. Ihan kauheeta kamaa pääsääntöisesti.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 19:36"]

pajon kivaakin, mutta paljon samaa, mitä on jokaisena vuonna.
Uutta ehkä kaivattaisiin enemmän.
Antiikkiosasto on oikeasti kirpputori. Ihan kauheeta kamaa pääsääntöisesti.

[/quote]
0 0

Näköjään yhtä huonot edelleen vaiko jopa huonommat

Olen työn puolesta joutunut käymään muutamia kertoja, onneksi en enää. Viimeksi olin kai kaksi vuotta sitten ja aivan turhat ja tylsät messut. En ikinä menisi sinne vapaa-ajallani.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 19:46"]

Olen työn puolesta joutunut käymään muutamia kertoja, onneksi en enää. Viimeksi olin kai kaksi vuotta sitten ja aivan turhat ja tylsät messut. En ikinä menisi sinne vapaa-ajallani.

[/quote]
0 0

tylsä

ei mitään rihkamaa kivaa ja halpaa. vain erilaisia materiaaleja suurimmaksi osaksi. ikeassa on joo mukavampaa :DDD

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 20:39"]

ei mitään rihkamaa kivaa ja halpaa. vain erilaisia materiaaleja suurimmaksi osaksi. ikeassa on joo mukavampaa :DDD

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä